Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

contrast op BD

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• contrast op BD

Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

Re: contrast op BD

niet slecht.
    goed dat beide ogen nog zichtbaar zijn.

Comment

Niet gemakkelijk om zoiets te doen,mooi beeld maar iets meer licht op de ogen had naar mijn gevoel net ietsje beter uitgepakt hier.
      "There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Out_Of_Focus Bekijk bericht
        Niet gemakkelijk om zoiets te doen,mooi beeld maar iets meer licht op de ogen had naar mijn gevoel net ietsje beter uitgepakt hier.
        Het ging er om een bepaalde stemming weer te geven, niet om een perfect belichte foto te maken.
        Bedankt voor je reactie,
        Henk
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

Comment

Graag gedaan hoor Henk,zoals ik al zei mooi beeld.Ik doe het je niet na.
          "There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams

Comment

Welke stemming wilde je dan weergeven? Poeh....ik zeg het niet graag, maar ik vind dit een lelijke foto van een dame die een betere belichting en bewerking verdient. Alle aandacht gaat, door de belichting, vooral uit naar haar neus en het "zaklamp onder het gezicht" effekt geeft een spookachtig beeld.
            Sowwy

Comment

Working...
            X