Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
contrast op BD
Collapse
X
-
contrast op BD
Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)Labels: Geen
-
-
Re: contrast op BD
Niet gemakkelijk om zoiets te doen,mooi beeld maar iets meer licht op de ogen had naar mijn gevoel net ietsje beter uitgepakt hier."There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Out_Of_Focus Bekijk berichtNiet gemakkelijk om zoiets te doen,mooi beeld maar iets meer licht op de ogen had naar mijn gevoel net ietsje beter uitgepakt hier.
Bedankt voor je reactie,
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Graag gedaan hoor Henk,zoals ik al zei mooi beeld.Ik doe het je niet na."There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams
Comment
-
Welke stemming wilde je dan weergeven? Poeh....ik zeg het niet graag, maar ik vind dit een lelijke foto van een dame die een betere belichting en bewerking verdient. Alle aandacht gaat, door de belichting, vooral uit naar haar neus en het "zaklamp onder het gezicht" effekt geeft een spookachtig beeld.
Sowwy
Comment
-
Comment