Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Als je zo'n plaatjes schiet, dan mag die breedhoek nog wel een tijdje blijven zitten hoor...
3 mooie, met een voorkeur voor 1 (die lucht) en 2: de diepte in die foto met geometriën die je toch telkens weer terug naar het model leiden, vind ik super. Very nice.
Met de breedhoek vind ik geen probleem. Je haalt zo bij 1 en 2 een mooie diepte.
Het model is goed uitgelicht, maar ik vind de belichting van de voorgrond telkens storen en mis zo een beetje de harmonie met de omgeving op de achtergrond. Misschien volgende keer een stopje (of twee) minder verschil. (Een beetje PS)
Mvg
Chris
Last edited by FestinaLente; 2 oktober 2009, 10:08.
Knap gedaan, de achtergrond speelt mee maar door het gebruik van het licht springt je model er uit.
Over de belichtingsratio model/achtergrond valt te twisten da's een kwestie van smaak, en smaken...
Comment