Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jong talent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Jong talent

    meesterwerken die hier getoond worden

    greets
    je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
    www.korandoke.be

    Comment


    • #17
      Re: Jong talent

      Foto's kunnen zo in een boekje.

      En als het model nog maar 13 is gaat ze nog veel voor een camera staan denk ik!
      - A Point Of View -

      Comment


      • #18
        Re: Jong talent

        Oorspronkelijk geplaatst door GTDesign Bekijk bericht
        update erbij gezet.
        mogen er zeker ook zijn hoor.
        vooral die tweede, bedoel de eerste van de update.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #19
          Re: Jong talent

          Die laatste vind ik erg mooi!
          Ze heeft daar iets van Vanessa Paradis
          Nella Balda Photography

          Comment


          • #20
            Re: Jong talent

            Mooie platen, mooi model Prachtig.

            Inhoudelijk had ik je al wat verteld
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

            Comment


            • #21
              Re: Jong talent

              Oorspronkelijk geplaatst door Nella84 Bekijk bericht
              Die laatste vind ik erg mooi!
              Ze heeft daar iets van Vanessa Paradis
              mmm meer Sylvie van der Vaart...
              | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
              | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

              Comment


              • #22
                Re: Jong talent

                Superieure foto's !

                Comment


                • #23
                  Re: Jong talent

                  Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                  13 jaar

                  Nu ja, net zoals Marius heb je ze prachtig op plaat gezet.
                  Zeer mooi belicht, mooi afgewerkt...

                  Wat een mooie ogen heeft dat meisje trouwens

                  Maar als ik dan foto's van Tom Museeuw zie, die 13-jarigen op de foto zet als 13-jarigen en niet als 20-jarigen, dan vind ik dat toch nog een tikkeltje sterker.
                  Maar dat is mijn idee hé en het neemt zeker niet weg dat je hier topplaten neerzet hoor.
                  Ik volg deze feedback.....de foto's zijn meer dan PRACHTIG en het meisje is een ware schoonheid!
                  Maar nu ik weet dat dit een 13 jarig meisje is , waarvan de wenkbrauwen geepileerd zijn, gelnagels heeft laten zetten en zo mega heftig in de make up zit, bekruipt me een ietwat unheimisch gevoel.
                  Technisch: prachtig mooi (ogen iets te blauw in foto 2)
                  Styling: niet geschikt en verantwoord voor een meisje van 13 jaar.


                  Komt u maar en schiet me maar af :P

                  Comment


                  • #24
                    Re: Jong talent

                    Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                    Je moet eens een oog in het echt bekijken. Een oog is een vrij vochtig orgaan. Hier lijken het twee droge eiëren die geimplanteerd zijn.

                    Het is een prachtfoto, van een mooie meid, met potentieel, met heerlijk geplaatst licht, zonder enige storende elementen, en de afwerking mag er ook zijn, maar de digitale verwennerij die door photoshop gecreëerd wordt, maakt dergelijke foto's zo scherp dat ze onnatuurlijk ogen. Ik snap dan ook niet dat mensen dit afgelijnde en scherpe zo mooi vinden. Ik zie het meer en meer, maar prefereer zelf een middenweg, tussen scherpte en het natuurlijke.
                    Da's maar mijn mening...

                    Mvg

                    Chris

                    Yes. Helemaal me eens.

                    Ik las eens ergens een grafschrift....

                    Naar haar ware gezicht kon men slechts raden
                    zo was het steeds met verf beladen.

                    Heeft niks te maken met deze drie foto's hoor (enkel naar aanleiding van wat Chris schrijft...)

                    De foto's: pracht model, mooi op de plaat gezet. Ik prefereer nummer drie.

                    Henk
                    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                    (BD1383NL)

                    Comment


                    • #25
                      Re: Jong talent

                      Supermooi hoor,ik ga voor nummer 2 maar met de rest is ook niks mis.
                      "There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams

                      Comment


                      • #26
                        Re: Jong talent

                        Het merendeel van de opmerkingen in deze draad gaan over het meisje. Ik dacht dat we op deze website geen oordeel zouden uitspreken over het model, maar over de ter beoordeling aangeboden foto's. Er zijn enkele opmerkingen over het 'droge' oogwit, maar verder niets. Wat te denken van de huidskleur van het model? Die bruine teint is toch niet natuurlijk. Andere foto's op deze website die gelijktijdig zijn gemaakt (Marius Suiker), tonen aan dat er hier sprake is van een bewerking. In mijn ogen een overdreven bewerking met PS.

                        Voor het overige wil ik complimenten maken voor de knappe belichting, de composities en de scherpte.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Jong talent

                          Ik kan je wel een beetje volgen maar kijk eens in de grote bladen, ze zien dat als voorbeeld en die meiden willen dat ook.
                          | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
                          | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

                          Comment


                          • #28
                            Re: Jong talent

                            Oorspronkelijk geplaatst door GTDesign Bekijk bericht
                            Ik kan je wel een beetje volgen maar kijk eens in de grote bladen, ze zien dat als voorbeeld en die meiden willen dat ook.
                            Is dat niet in een notedop de huidig discussie over jonge modellen en de meisjes die ook zo willen zijn. De discussie of fotografen daar aan mee moeten werken. Er gaan al geluiden op over het verplicht stellen van de mededeling 'Bewerkt in Photoshop'.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Jong talent

                              Oorspronkelijk geplaatst door GTDesign Bekijk bericht
                              Ik kan je wel een beetje volgen maar kijk eens in de grote bladen, ze zien dat als voorbeeld en die meiden willen dat ook.
                              I rest my case
                              Laat maar komen die verplichting.

                              Ik vind het trouwens een beetje flauw peter....de bewerking van modellen hoort bij het technisch aspekt en waarom zou ethiek niet bij fotografie horen?

                              OT...je foto's zijn prachtig qua techniek

                              Comment


                              • #30
                                Re: Jong talent

                                Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                                Ik vind het trouwens een beetje flauw peter....de bewerking van modellen hoort bij het technisch aspekt en waarom zou ethiek niet bij fotografie horen?
                                Monica, ik heb niets tegen bewerking. Verre van dat. Ik heb het over overdreven bewerking. Die huidskleur is overdreven 'natuurlijk' (een oproep voor de zonnebank. Een zonnebank die in Nederland voor kinderen verboden is). Bij paars of blauw zal je mij niet anders horen piepen dan dat ik het niet mooi vind.
                                Last edited by Peterdep; 7 oktober 2009, 18:03.

                                Comment

                                Working...
                                X