Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zacht knuffeltje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zacht knuffeltje


  • #2
    Re: Zacht knuffeltje

    een zeer mooi en zacht plaatje Monica

    grtjs

    JK

    Comment


    • #3
      Re: Zacht knuffeltje

      Dat is heeeel knap gedaan.

      Comment


      • #4
        Re: Zacht knuffeltje

        Zoals de titel van de foto het zegt, "zacht knuffeltje". Alleen is de vraag wie . Het meisje of het beertje.

        Mooie opname, heel subtiel. Trouwens het licht zit ook heel mooi.
        Alleen vind ik het wat jammer van die mooie ogen, maar goed dat was waarschijnlijk de bedoeling.


        Groet Flash
        Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

        Comment


        • #5
          Re: Zacht knuffeltje

          Eindelijk terug zoals we van jou gewend zijn
          Dat modellengedoe vond ik maar niks (alhoewel je er waarschijnlijk veel kennis bij hebt opgedaan)
          Canikon 40D - D200, D300

          Comment


          • #6
            Re: Zacht knuffeltje

            LOL Mexicano

            Ik heb zo genoten van die workshop, je hebt geen idee. Ik ben eindelijk een beetje gaan begrijpen wat licht doet en wat je ermee kunt. Ik heb de workshop ook vooral voor het technische (belichtings) gedeelte gevolgd, niet zozeer vanwege het model. Ik heb wel veel respekt gekregen voor modelfotografie, maar deze fotografie, kinderen en portretten (zo ook diertjes) ...dat komt uit mijn hart. Dat klinkt heel theatraal...dat zal het ook gerust zijn Maar zo voelt het. Bedankt voor je lieve reaktie, dit voelt ook weer als eigen.

            @Flash: tx voor het compliment! Ik heb ook foto's waar ze in de camera kijkt met haar mooie kijkers, maar dit momentje was zo lekker ongedwongen. Ze had namelijk een heel gesprek met Snuf (haar knuffel) en is echt stapel op 'm. Misschien moet ik meer rekening houden met wat voor mij speciaal is en wat voor "buitenstaanders" bijzonder overkomt. Tx voor de feedback.

            Tx mannen

            Comment


            • #7
              Re: Zacht knuffeltje

              Ziet er nog iemand die banding in de achtergrond want mij valt het enorm op en trekt mijn aandacht weg ??? Ik denk van het bluren...
              Groeten Dirk
              Website : http://www.gakrid.be

              Comment


              • #8
                Re: Zacht knuffeltje

                prachtige foto Monica....jouw dochtertje?

                Comment


                • #9
                  Re: Zacht knuffeltje

                  Yep De oudste (7) van de 3 meiden.
                  tx Moontje. (blijft raar...zo noemen mensen mij irl )

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zacht knuffeltje

                    Mooi meisje en leuk concept.

                    Maar ik ga toch voor je modellenshoot.

                    Vind deze iets te zacht en vooral te grijs. Bij z/w heb ik toch graag dat er een stukje zwart en een stukje wit is...

                    Grtz. Peter
                    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zacht knuffeltje

                      Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                      Mooi meisje en leuk concept.

                      ...

                      Vind deze iets te zacht en vooral te grijs. Bij z/w heb ik toch graag dat er een stukje zwart en een stukje wit is...

                      Grtz. Peter
                      Die grijstinten maken voor mij deze foto precies af. Prachtig Moon!
                      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                      (BD1383NL)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zacht knuffeltje

                        Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
                        Ziet er nog iemand die banding in de achtergrond want mij valt het enorm op en trekt mijn aandacht weg ??? Ik denk van het bluren...
                        Ik zie ze ook, en ze viel meteen op.

                        Mooi plaatje Monica, maar de afwerking is niet 100%.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Zacht knuffeltje

                          Ik zat me al een beetje te verbijten.....maar aangezien er weer op het blurren terug gekomen wordt:
                          Ik gebruik geen blurtool..weet niet eens waar dat kreng zit. ZUCHT...geef het eens op.
                          Ik heb wel silverexpress (pluginn CS4) gebruikt voor de zw-w omzetting (is standaard instelling in silvereffex: soft zw-w), met een beetje vignetering erin. Toen kreeg ik dit. Ik merk dat mijn monitor niet zo goed is als die van de meesten hier, want ik zie die kringen alleen als ik schuin op mijn monitor kijk. Ik zal daar beter op letten.
                          Sorry als ik sjaggie overkom, maar dat gezeur over het gebruik van een blurtool....daar word ik KEK van.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Zacht knuffeltje

                            Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
                            Ziet er nog iemand die banding in de achtergrond want mij valt het enorm op en trekt mijn aandacht weg ??? Ik denk van het bluren...
                            Denk dat het meer ligt aan een te zware jpeg compressie, waardoor de beeldkwaliteit van de foto helaas beetje verloren is gegaan. Onnodig want een foto mag tot 400kb zijn, deze is nog geen 65kb.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Zacht knuffeltje

                              Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                              Ik zat me al een beetje te verbijten.....maar aangezien er weer op het blurren terug gekomen wordt:
                              Ik gebruik geen blurtool..weet niet eens waar dat kreng zit. ZUCHT...geef het eens op.
                              Ik heb wel silverexpress (pluginn CS4) gebruikt voor de zw-w omzetting (is standaard instelling in silvereffex: soft zw-w), met een beetje vignetering erin. Toen kreeg ik dit. Ik merk dat mijn monitor niet zo goed is als die van de meesten hier, want ik zie die kringen alleen als ik schuin op mijn monitor kijk. Ik zal daar beter op letten.
                              Sorry als ik sjaggie overkom, maar dat gezeur over het gebruik van een blurtool....daar word ik KEK van.
                              Word jij daar KEK van ? Allez, vooruit. Jammer dat dààr geen foto's van bestaan, lol !

                              KEK : (bn. ; kekker, -st) (vanaf 1974 van het Hoog-Duits "keck" (vgl "kwiek")), vlot, modern, modieus. VB : een kekke outfit.

                              Comment

                              Working...
                              X