Ik ben benieuwd of jullie deze kunnen smaken.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
jawoord
Collapse
X
-
-
Re: jawoord
niet dus... kan misschien hard overkomen maar :
- lelijke kader
- kleuren lijken me niet goed te zitten
- scherpte mist
- lelijke achtergrond
- 2 & 3 van links te beginnen staan er maar droevig op vind ik
deze zou eerlijk gezegd de computer nog niet halen bij mij...
Volgende keer beter...With Canon, I can (or at least try)
Photastic.be ~ Passion for the picture
Nieuwe site
-
-
Eerlijk... 't is niet zo'n goeie foto, zoals Hans al aanhaalt.
Ik snap wel dat je er blij mee bent, een huwelijk (mee)gefotografeerd, en da's niet niets.
De drie zijn duidelijk geïnteresseerd in het gebeuren en dat heb je goed vastgelegd.
Het is echter geen fotografisch hoogstandje, noch wat standpunt, noch wat licht, noch wat kleur, noch wat compositie betreft. Niet laten ontmoedigen, in showcase zijn de kritieken nu éénmaal hard... blijven posten, en probeer fotobeoordeling of de beginnershoek eens. Minder reacties, misschien zelfs geen, maar dat is nu éénmaal het leven op BD... Wees blij dat je foto bekeken is en beoordeeld, en ik zou zeggen... volgende keer beter.
PS - gebruik photoshop om je foto bij te werken, en laat de kadertjes achterwege... heel vaak maken ze er de foto niet beter op.
Mvg
Chris
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht2 & 3 van links te beginnen staan er maar droevig op vind ik
On topic: De foto is idd onscherp en de achtergrond is niet je dat. en de kader... tja, ieder zijn eigen smaak, hé...Mvg,
Loes_M
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loes_M Bekijk bericht"ontroerd", heet dat. Je weet wel, emoties bij familie en vrienden tijdens een huwelijk mijn zus zat bij het onze kei-hard te snotteren
On topic: De foto is idd onscherp en de achtergrond is niet je dat. en de kader... tja, ieder zijn eigen smaak, hé...
'ontroerd' (of beter 'geraakt') is on-topic en ook niets meer dan dat. Bedankt voor alle welgemeende feedback ..... hij gaat terug in het familie-album!
Comment
-
Comment