Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tessa, haar ware ik...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tessa, haar ware ik...

Ik heb pas een topic geplaatst van Tessa, de winnares van Holland's got Talent, waarbij we haar lekker stoer en en een beetje anders dan ze is neer hebben proberen te zetten, nu een kijkje in haar echte wereld, lief, teer en muzikaal.

1.

2.

3.

Ben benieuwd wat jullie van deze serie vinden.

Groetjes Frank...

Re: Tessa, haar ware ik...

Nummers 1 en 3 worden hier door de jury goedgekeurd.
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Dankjewel. Kan je misschien toelichten waarom nummer 2 niet goedgekeurd is? :-) Dat is namelijk 1 van mijn favorieten. Vooral de toning vind ik hier namelijk mooi passen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chronix44 Bekijk bericht
        Dankjewel. Kan je misschien toelichten waarom nummer 2 niet goedgekeurd is? :-) Dat is namelijk 1 van mijn favorieten. Vooral de toning vind ik hier namelijk mooi passen.
        Euh ... dat kleurtje van de achtergrond lijkt mij eerder te passen in een tienerkamer. Waarschijnlijk geschikt voor het doelpubliek, maar niet meteen de smaak van deze oude knar.
        Het gezicht vind ik ook nogal vlekkerig.
        Verder geen bezwaren.
        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Ok, dat kleurtje kan ik begrijpen dat jij dat niet op je slaapkamer wilt, maar Tessa is ook pas 12 he, daarom wou ik het een beetje speels houden deze keer. :-)

Comment

1 en 3 en dan vooral omwille van de inhoud. Stom misschien, maar het lieve en tedere dat je wil weergeven komt het meest tot uiting in 1 en 3. Bij 2 zie ik terug de stoere meid uit je vorige reeks. Die had daar beter gepast zou ik zeggen.

3 vind ik prachtig. Ook al ben ik maar een groentje op belichtingsvlak, deze vind ik heel mooi.
            Al doende leert men...

Flickr

Comment

Deze foto's doen recht aan de leeftijd van Tessa. Mooie opnamen. Bij de laatste opname heb ik het gevoel dat de DOF iets te beperkt is (hand scherp en het oog aan de rechterzijde lijkt wat scherpte te missen).

Comment

Foto #2 is meer de stoere Tessa, de andere foto's geven meer het lieve en zachte weer. Vind ze allemaal wel top hoor, maar #3 is mijn favo!
                Mijn ebook: Ken Je Camera Van A-Z!
                Workshops Basiskennis, van Idee tot Foto en Adobe Lightroom
                Hier doe ik mijn ding: Mensen Leren Fotograferen

Comment

Heb van belichting nog weinig kaas gegeten, maar voor mij is het 2-1-3

2 is stoer, maar door haar houding wel echt twaalf jaar stoer zeg maar...
                  bij 3 zegt het, voor mij, niets over Tessa. Gewoon een mooi portret, vandaar de volgorde
                  Mijn objectieven zijn all round...

Comment

laatste is erg goed, zou hem wel croppen tot net onder de polsen/handen.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

De 2de spreekt mij het meest aan. Leuke toning enzo.

Bij 1 verdwijnt ze een beetje in het niets naast die grote gitaar. Beetje spijtig, want is voor de rest een zeker OK portret.

3 is ook zeker een mooi portret. Mijn persoonlijke gevoel hierbij is wat dubbel. Je kan heel erg goed zien dat het een heel jong meisje is, maar terwijl poseert ze als een volwassene en maken de make-up en juwelen haar heel volwassen. Beetje een spanning tussen het jonge en beetje geforceerde volwassene. Maar dat maakt het wel interessant.
                      www.focusfotografie.be
                      www.facebook.com/eviwilmus

Comment

3 fijne opnamen.
                        Zou alleen een keuze maken voor een vaste handtekening op je foto of helemaal weglaten. Nu staat het een beetje knullig (lees onprofessioneel)
                        Groetjes, Jörgen
                        www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                          3 fijne opnamen.
                          Zou alleen een keuze maken voor een vaste handtekening op je foto of helemaal weglaten. Nu staat het een beetje knullig (lees onprofessioneel)
                          Bedankt voor deze tip! Ik ben ook al een tijdje een leuk logo ofzo in elkaar te frommelen, maar krijg het niet voor mekaar zoals ik wil. Zal nog eens proberen dadelijk :-)

Verder bedankt voor al jullie reacties!

Comment

Working...
                          X