ik heb nog niet zoveel studio ervaring,ik ben dan maar voor een uurtje of 7 de studio ingedoken samen met een vriend die een gespierde torso heeft , ik heb veel uitgeprobeerd en daar heel veel uit geleerd en dit zijn enkele van de resultaten.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
the male body
Collapse
X
-
the male body
ik heb nog niet zoveel studio ervaring,ik ben dan maar voor een uurtje of 7 de studio ingedoken samen met een vriend die een gespierde torso heeft , ik heb veel uitgeprobeerd en daar heel veel uit geleerd en dit zijn enkele van de resultaten.Labels: Geen
-
-
Re: the male body
Je hebt veel te hard licht gebruikt.
Een zachter lichtbron en een beter plaatsing van het licht had veel beter geweest.
Een zachtere lichtbron krijg je door uw lichtbron groter te maken ( softbox of plu )
Nu krijg je een plat effect zonder dat de spieren echt uitkomen.
Belicht uw model meer van de zijkant en laat het model een beetje draaien tot wanneer het naar uw zin is.Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be
Comment
-
Re: the male body
Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk berichtJe hebt veel te hard licht gebruikt.
Een zachter lichtbron en een beter plaatsing van het licht had veel beter geweest.
Een zachtere lichtbron krijg je door uw lichtbron groter te maken ( softbox of plu )
Nu krijg je een plat effect zonder dat de spieren echt uitkomen.
Belicht uw model meer van de zijkant en laat het model een beetje draaien tot wanneer het naar uw zin is.
Dit is natuurlijk volgens mijn smaak en er zullen inderdaad betere opstellingen zijn van het licht.
Robby BBMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
Comment