Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heh?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Heh?

Re: Heh?

een wreed mooi plaatje Peter, ook de omzettingr

grtjs

JK

Comment

Mooi beeld maar ik had dat bovenste stuk terras er af gelaten.

Klopt het dat dit in Oostende is?
      I put the sexy in dyslexia

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk bericht
        Mooi beeld maar ik had dat bovenste stuk terras er af gelaten.

Klopt het dat dit in Oostende is?
        De kozijnen links en rechts om de ramen wilde ik uit het oogpunt van compositie afmaken. Het bovenste terras geeft daarnaast een repeterend karakter aan. Er zijn nog twee verdiepingen met gelijksoortige balkons en 'modellen'.

Deze foto is niet genomen in Oostende, maar in Frankfurt am Main. Ik denk in de Weserstraße.

Comment

compositie lijkt mij veel te druk, ik weet niet waar eerst kijken. Wat is het meest boeiende hier, het gebouw of de paspoppen?? ja (paspoppen) sorry maar voor mij persoonlijk lijkt dit eerder op een paspoppen parade dan om modellen.
          het model komt onvoldoende naar voor, waarschijnlijk door het minieme kleurverschil met je achtergrond.
          sorry maar dit kan me niet bekoren hoor.
          Mvg
          Ronny
          gewoon een canonneke

Comment

Geen levende modellen, maar wel een hele mooie, zuivere, boeiende foto
            De zw-w omzetting is gruwelijk mooi, hoe heb je dat gedaan?

Comment

is dat in frankfurt??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                Geen levende modellen, maar wel een hele mooie, zuivere, boeiende foto
                De zw-w omzetting is gruwelijk mooi, hoe heb je dat gedaan?
                Door een zwart-wit laag aan te maken, niveaus opnieuw in te stellen alsmede curves (dus alles door middel van lagen). Wat in zijn algemeenheid niet vergeten moet worden, is dat er altijd ergens zwart (al is het nog zo'n klein oppervlak) in de bewerking aanwezig moet zijn.
                Last edited by Peterdep; 26 september 2009, 16:44.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mirs Bekijk bericht
                  is dat in frankfurt??
                  Ja, op de grens van het red light district (bij het Hbf) en het zakendistrict (de skyscrapers).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lonely_driver Bekijk bericht
                    compositie lijkt mij veel te druk, ik weet niet waar eerst kijken. Wat is het meest boeiende hier, het gebouw of de paspoppen?? ja (paspoppen) sorry maar voor mij persoonlijk lijkt dit eerder op een paspoppen parade dan om modellen.
                    het model komt onvoldoende naar voor, waarschijnlijk door het minieme kleurverschil met je achtergrond.
                    sorry maar dit kan me niet bekoren hoor.
                    Mvg
                    Ronny
                    De 'paspoppen' zijn de 'uithangborden' van een huis van lichte zeden. Om de sfeer te pakken, is de omgeving meegenomen.

Comment

heb deze in kleur staan, 's nachts genomen, dan zijn al die appartementen in blauw en rood verlicht...en de portiers kijken maar lelijk als je dan foto's neemt

Comment

mooie foto en omzetting maar had hem graag gezien in één keer, nu moet ik scrollen ....
                        DE site

Comment

vetjes
                          into minimal techno

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjatoken Bekijk bericht
                            mooie foto en omzetting maar had hem graag gezien in één keer, nu moet ik scrollen ....
                            Ander beeldscherm of resolutie?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjatoken Bekijk bericht
                              Je kan op "discussietools" klikken. Dan op "printversie" en dan op de fotolink. Je ziet dan de foto in zijn geheel.

Comment

Working...
                              X