Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Heh?
Collapse
X
-
-
Re: Heh?
Mooi beeld maar ik had dat bovenste stuk terras er af gelaten.
Klopt het dat dit in Oostende is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk berichtMooi beeld maar ik had dat bovenste stuk terras er af gelaten.
Klopt het dat dit in Oostende is?
Deze foto is niet genomen in Oostende, maar in Frankfurt am Main. Ik denk in de Weserstraße.
Comment
-
compositie lijkt mij veel te druk, ik weet niet waar eerst kijken. Wat is het meest boeiende hier, het gebouw of de paspoppen?? ja (paspoppen) sorry maar voor mij persoonlijk lijkt dit eerder op een paspoppen parade dan om modellen.
het model komt onvoldoende naar voor, waarschijnlijk door het minieme kleurverschil met je achtergrond.
sorry maar dit kan me niet bekoren hoor.
Mvg
Ronnygewoon een canonneke
Comment
-
Geen levende modellen, maar wel een hele mooie, zuivere, boeiende foto
De zw-w omzetting is gruwelijk mooi, hoe heb je dat gedaan?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtGeen levende modellen, maar wel een hele mooie, zuivere, boeiende foto
De zw-w omzetting is gruwelijk mooi, hoe heb je dat gedaan?Last edited by Peterdep; 26 september 2009, 16:44.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mirs Bekijk berichtis dat in frankfurt??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lonely_driver Bekijk berichtcompositie lijkt mij veel te druk, ik weet niet waar eerst kijken. Wat is het meest boeiende hier, het gebouw of de paspoppen?? ja (paspoppen) sorry maar voor mij persoonlijk lijkt dit eerder op een paspoppen parade dan om modellen.
het model komt onvoldoende naar voor, waarschijnlijk door het minieme kleurverschil met je achtergrond.
sorry maar dit kan me niet bekoren hoor.
Mvg
Ronny
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjatoken Bekijk berichtmooie foto en omzetting maar had hem graag gezien in één keer, nu moet ik scrollen ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjatoken Bekijk berichtmooie foto en omzetting maar had hem graag gezien in één keer, nu moet ik scrollen ....
Comment
Comment