Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

stijl

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: stijl

Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk bericht
    Mooie compositie in zwart wit. Op de een of andere wijze gaat mijn aandacht steeds naar de muur op de achtergrond.
    Bij mij ook, en dat komt door de invloeiende lijn langs de repeterende pilaren, en die zwarte deur in de lichte omgeving. Het is een compo met heel veel diepte. Mijn oog ging recht naar de deur, en dan naar het model.
    Ik denk dan ook, dat als de deur los stond van het model, de foto niet beter zou zijn. Nu kom je bij de deur, en omdat het model ermee samenvalt, kom je automatisch naar voor. Voor mij moet dit perfect kunnen, gezien het model in een omgeving geplaatst is, en deze beide deel uitmaken van de foto en het onderwerp zijn.

Proficiat met je Hof. 't Is een mooie. Ik zie ze zo veel liever dan geposeerd, en het ongedwongene van de houding en zoals Raf reeds zei, het "niet-perfecte", draagt bij tot het spontane, wat ik graag zie.

Mvg

Chris

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
      het ongedwongene van de houding en zoals Raf reeds zei, het "niet-perfecte", draagt bij tot het spontane, wat ik graag zie.
      s
      ja, de dame in kwestie is geen model, doch dochter van een vriendin, die wel eens een mooie foto wilde... ze heeft het fantastisch gedaan...
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Super plaat dit hoor!
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Ontdekt in de Hof (omdat ik weinig bij 'Mensen en Modellen' zit).
          Blij dat ik hem heb gezien. Ben er hélemaal weg van

Comment

een meer dan verdiende HoF plaat zeer mooi zoals eerder vernoemd

grtjs

JK

Comment

Working...
            X