Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Model had nieuwe UGGS en wilde hier iets mee doen... nja.. was altijd te proberen ..toch?
De schone met de lelijke of zoiets , ik vind het maar een rare trend die UGGlyS en meestal niet echt flatterende schoenen.
Nu over de foto's, de eerste vind ik minder geslaagd, de 2e is heel cool en haar model Uggs is heel stoer. De reden waarom de 2e beter is, de uitstraling en het lichtpuntje in de ogen die de foto net iets levendigs geven. Maar da's mijn mening hé.
De schone met de lelijke of zoiets , ik vind het maar een rare trend die UGGlyS en meestal niet echt flatterende schoenen.
Nu over de foto's, de eerste vind ik minder geslaagd, de 2e is heel cool en haar model Uggs is heel stoer. De reden waarom de 2e beter is, de uitstraling en het lichtpuntje in de ogen die de foto net iets levendigs geven. Maar da's mijn mening hé.
Mijn keuze is ook duidelijk no2. Gaat hier om de UGGS en die staan beter op no2. Model wilde alleen ook nog een foto waar ze in de lens keek.. Dus heb ik die ff meegepakt.
ennuh.. vind het gave boots hoor maar 265 euro hier aan uitgeven Koop je al een redelijk mooi lenske voor
Eigenlijk had je nr.1 niet eens moeten posten hé...
Als het om het schoeisel draait is het sowieso nr.2 , maar ook qua blik en pose is deze veel beter (hier sprankelen de oogjes van de dame in kwestie tenminste).
Comment