Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Jeannot als ik moet eerlijk zijn dan vind ik de eerste foto een mooie.
De tweede vind ik door de witte waas minder eerlijk gezegd maar de compo is beter dan de eerste.
De derde zegt me niet zoveel..De doorsteek en de houding vind ik wel goed gezien hoor maar de struik vind ik storend. Het kan aan dit scherm liggen maar Sam is onderbelicht t.o.v de achtergrond.
Het is duidelijk een fijn dagje uitgeweest weeral blijkbaar.Toch fijn hé dat je altijd je persoonlijk model bij je hebt. Laat eens zien wat je nog in je mars hebt Jeannot.
Je hebt er vast en zeker een deel die nog beter zijn ongetwijfeld.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
die eerste is krachtig door de gezichtsuitdrukking
2 en 3 kunnen mij minder bekoren: 2 omwille van de waas die erover hangt en 3 omwille van de beetje geforceerde houding...
maar 1...sjiek (qua beeld he...op technisch vlak sta ik nog niet sterk genoeg om daarover te oordelen)
Foto 1 is een hele mooie, al zou ikzelf hem nog iets meer durven aansnijden (boven en rechts).
Bij foto 2 vind ik dat die 'russische sigaartjes' behoorlijk wat 'rook' geven :-)
vind de eerste de beste, maar met een muts alleen, maak je nog geen passende titel hoor.
grt,bouk.
Wel Bouk, je hebt deels gelijk wat de titel betreft. maar wil toch even nuanceren dat Sam voor "Alexandra" staat, en deze geboren is in Kalingrad wat in Rossija ligt.
de roots zijn er, maar de foto's zijn in Praag genomen
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Jeannot als ik moet eerlijk zijn dan vind ik de eerste foto een mooie.
De tweede vind ik door de witte waas minder eerlijk gezegd maar de compo is beter dan de eerste.
De derde zegt me niet zoveel..De doorsteek en de houding vind ik wel goed gezien hoor maar de struik vind ik storend. Het kan aan dit scherm liggen maar Sam is onderbelicht t.o.v de achtergrond.
Eigenlijk volg ik Pascal. De 1e heeft een krachtige uitstraling . Foto 2 met de sfeer van 1 zou zijn en bij drie heb je een mooi natuurlijk kader gemaakt maar het lijkt me net iets te donker.
Comment