Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

From Russia with love

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• From Russia with love

Hallo, hier nog eens een poging cé, is het wat??

Alvast bedankt voor het kijken,

grtjs

jeannot
    Last edited by gNo; 14 september 2009, 01:04.

Re: From Russia with love

Bij twee en drie heb ik de nodige bedenkingen. De eerste foto is echter uitstekend. Goede compositie, mooie kleuren en veel zeggingskracht.

Comment

Jeannot als ik moet eerlijk zijn dan vind ik de eerste foto een mooie.
      De tweede vind ik door de witte waas minder eerlijk gezegd maar de compo is beter dan de eerste.
      De derde zegt me niet zoveel..De doorsteek en de houding vind ik wel goed gezien hoor maar de struik vind ik storend. Het kan aan dit scherm liggen maar Sam is onderbelicht t.o.v de achtergrond.
      Het is duidelijk een fijn dagje uitgeweest weeral blijkbaar.Toch fijn hé dat je altijd je persoonlijk model bij je hebt. Laat eens zien wat je nog in je mars hebt Jeannot.
      Je hebt er vast en zeker een deel die nog beter zijn ongetwijfeld.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

die eerste is krachtig door de gezichtsuitdrukking
        2 en 3 kunnen mij minder bekoren: 2 omwille van de waas die erover hangt en 3 omwille van de beetje geforceerde houding...
        maar 1...sjiek (qua beeld he...op technisch vlak sta ik nog niet sterk genoeg om daarover te oordelen)

Comment

Foto 1 is een hele mooie, al zou ikzelf hem nog iets meer durven aansnijden (boven en rechts).
          Bij foto 2 vind ik dat die 'russische sigaartjes' behoorlijk wat 'rook' geven :-)

Guy
          www.guydewestelinckfotografie.be

Comment

foto 1 vind ik wel wat hebben.
            Geloof alleen dat de muts wat te groot is.
            mvg
            Antoine

Comment

Ik vind geen van de drie echt goed.

Bij één past het plaatje niet. De sigaar de muts de blik van het model , ik vind het allemaal wat geforceerd.

Bij twee zit het model precies verloren in een veel te berookte ruimte.

De derde vind ik eigenlijk nog de beste maar je had het boompje moeten uitspitten en mss een lager standpunt zodat het silhouet mooier uitkomt.

Ik mis het Rusland gevoel al weet ik dan ook niet juist hoe dat zou moeten voelen.

Als ik de andere foto's van jouw bekijk op dit forum dan denk ik dat je er wel betere zult hebben.

Groeten
              Vince

Comment

vind de eerste de beste, maar met een muts alleen, maak je nog geen passende titel hoor.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  vind de eerste de beste, maar met een muts alleen, maak je nog geen passende titel hoor.
                  grt,bouk.
                  Wel Bouk, je hebt deels gelijk wat de titel betreft. maar wil toch even nuanceren dat Sam voor "Alexandra" staat, en deze geboren is in Kalingrad wat in Rossija ligt.
                  de roots zijn er, maar de foto's zijn in Praag genomen

grtjs,
                  jeannot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                    Jeannot als ik moet eerlijk zijn dan vind ik de eerste foto een mooie.
                    De tweede vind ik door de witte waas minder eerlijk gezegd maar de compo is beter dan de eerste.
                    De derde zegt me niet zoveel..De doorsteek en de houding vind ik wel goed gezien hoor maar de struik vind ik storend. Het kan aan dit scherm liggen maar Sam is onderbelicht t.o.v de achtergrond.
                    Eigenlijk volg ik Pascal. De 1e heeft een krachtige uitstraling . Foto 2 met de sfeer van 1 zou zijn en bij drie heb je een mooi natuurlijk kader gemaakt maar het lijkt me net iets te donker.
                    ::: Flickr :::

Comment

Working...
                    X