Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik denk dat je 2 dingen wat door mekaar haalt. Met het licht is imo niks "mis", ik denk dat je een zachtere bewerking wilt?
Bij zo'n contrast wordt de huid idd korrelig in de grijze zone.
Ik vind je een fantastisch fotograaf en heb veel respect voor je werk (ook deze foto is een pareltje) maar je hebt toch wel je kuren hoor. Dat je de laatste tijd 'alternatief' werk wil brengen (ik heb het niet over deze foto) is heel leuk, maar maak daar toch niet zoveel tam tam van in elke topic dat de meerderheid van BD er niets van kent. Dat werkt echt irritant...
En ik snap heel goed dat je even weg wil van het forum maar doe dat dan gewoon en maak daar toch niet (telkens weer) een topic over aan. Dit is gewoon vragen naar aandacht...
Last edited by Pixations; 12 september 2009, 10:16.
Je maakt meestal knappe foto's..
En op BD zitten veel apen..
Blijf dan gewoon weg.. kijk naar de foto's en post er zelf geen..
Maar elke keer de dramaqueen gaan uithangen haalt niks uit hoor
Comment