Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi maar niet de foto. Ik bedoel dat niet negatief hoor maar hij zegt me eerlijk gezegd niet zo veel..Komt nogal gewoontjes over..En dan het enige wat me dan wel opvalt is die wezenloze blik waar bouk het over heeft.
Het mooie model zou ik toch ook voor een iets andere achtergrond gezet hebben..Het lijkt me zo een fragiel iemand die zet je toch niet voor zo een bikkelharde muur?
Maar schijn bedriegt soms..
Das helaas mij harde mening maar al bij al heb ik al ander materiaal gezien wat vele en vele male minder is..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik vraag me serieus af wat er mis is met een 'wezenloze' blik.
Moet elk model lachen, recht in de cam kijken, tieten naar voren en kont naar achteren?
Het is een vorm van expressie.
Ik vind het trouwens niet wezenloos, maar kan niet op de juiste naam komen. Meer denkend/dromerig. Wezenloos is iemand die voor zich uitstaart en compleet de weg kwijt is. (althans zo zou ik wezenloos formuleren)
Uiteraard moet deze je pakken of niet, maar dat is wat anders.
Comment