Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
2 en 3 goed gedaan. Alles klopt, maar de foto's doen mij niets. Wat mij wel wat doet, is foto 1. Daar klopt ook alles, maar ik hoef niet te denken: wat bedoelt Frank. Foto 1 is meteen duidelijk.
Prettig dat er weinig aan de foto's gesleuteld is. Nu niet de technicus die zijn kunstje toont, maar een fotograaf die een verhaal vertelt. Dit laatste bedoel ik niet persoonlijk. Ik heb het over de vele technici op dit forumonderdeel.
Geen extra bewerkingen, maw dit is zoals ze zijn.
Zijn wel geschoten op MF met een wat langere lens dus er was weinig scherpte diepte, misschien dat je dat ziet ?
[QUOTE=FrankD;2390035] heel simpel, geen extra bewerkingen, just plain vanila.
en dat is toevallig helemaal mijn ding.
De eerst is perfect maar zo zijn er nog honderden. (sorry)
bij de tweede stoort de naar voren gerichte elleboog een beetje.
De derde is voor mij met afstand de beste en voor mij hoeft daar helemaal geen verhaal bij.
Tja das echt nie normaal..Wat een sterke opnames en belichting.
Kan hier echt weer niet kiezen hoor al kies ik dit maal weer voor de twee z/w...
Pff ben jaloers...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment