Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zilla, maar dan anders

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zilla, maar dan anders

Dan ben jij de enige man die alleen naar zijn vriendin kijkt

Comment

Unique 's my middle name...
      Als ge goed gerief hebt thuis, dan moet ge nergens anders kijken... Moeha!
      Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
        Ik ben helemaal supertrots met de foto's, maar kan mij voorstellen dat er vele puntjes zijn om nog aan te werken, vooral de nabwerking. Aldoende leert men
        Bescheidenheid is mooi, maar hier mag je terecht trots op zijn
        Knap gedaan

greetz
        Cheeta
        Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
        flickr

Comment

Niet slecht, net zoals je andere
          Maar om te zeggen beter dan "madmax' of jorgen, hm, daar volg ik niet

Ik vind de nabewerkingen van jorgen wel beter, omdat dat meer mijn smaak is ... dit is wat te braaf voor mij.. (nu, mijn nabewerking komt nog niet in de buurt van dit en zijn ver van "speciaal). Dat is natuurlijk persoonelijke smaak he!

Voor de rest is dit wel een zalige plaat!
          No rules. Great shots.
          -

Comment

Owh God...ik zou nooit beweren dat deze beter zijn dan die van jorgen..
            Ik kom bij Jorgen nog lang niet in de buurt. Jorgen heeft mij de basis uitgelegd van bewerken in CS4 en dat is aardig knap van hem, aangezien ik een CS4 oen ben
            Dus ik geef je helemaal gelijk hoor, mijn foto's zijn braver en minder interessant dan die van Jorgen. Op dit moment kan ik daar prima mee leven

Allemaal bedankt voor de feedback en opmerkingen!!! Zeer gewaardeerd!

Comment

Voor een eerste fotoshoot met model Het gevaar ligt hier om de hoek dat we deze gaan vergelijken met foto's van mensen die meer en meer ervaring hebben dan Monica.
              Wat het compo betreft heb ik het gevoel dat ze tegen een muurtje leunde en dat dit muurtje is weggeshopt, dit is de houing die ze voor mij heeft. Ik heb het gevoel dat ze ieder moment haar evenwicht gaat verliezen. maar dit compo is mischien juist wat u aantrekt.
              Natuurlijk zullen er nog wel fouten inzitten die tegen de regels van modelfotografie stoten, maar mij vallen ze niet op en nogmaals de eerste maal modelfotografie
              Ben benieuwd naar de volgende fotoshoot.
              Robby BB
              Minder tijd achter de computer
              Is meer tijd achter de camera

Comment

Maar het staat wel in showcase...
                www.brunodyserinck.be
                https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                  Maar het staat wel in showcase...
                  Is er ergens een standard voorschrift waar een SC foto moet aan voldoen, of is het voldoende dat een foto goed aanvoeld bij het bekijken.
                  Robby BB
                  Minder tijd achter de computer
                  Is meer tijd achter de camera

Comment

Re: Zilla, maar dan anders (workshop Madmax)

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                    Landschappen, dieren, kids, mensen.... alles is mooi.
                    Ik ben bij Jorgen in de leer gegaan voor zijn studiobelichting...die vind ik prachtig en uniek. Het is onvoorstelbaar wat je met 1 lamp kunt doen. We hebben zelfs zonder flits geschoten. Die kennis had ik hard nodig om bv kinderen mooi te kunnen belichten in de studio, want dat is toch waar mijn hart ligt...kinderen in alle soorten en maten. Deze dag was voor mij zeer waardevol, super leerzaam.
                    Ook was het eens goed om te zien wat zo'n shoot inhoudt voor een model. Dat is wel een vak apart en ik heb er zeer veel bewondering voor gekregen.

Nogmaals, vergelijk mijn foto niet met die van madmax, want de basis van de foto is hetzelfde, enkel de bewerking is anders. (de mijne is safe )
                    Daarnaast hebben de mensen gelijk over de pose. Ik heb hier het model aangestuurd en zie achteraf, dat leunen naar achteren meer ontspannen overkomt. Toch is er iets wat me aantrekt aan deze foto.

Tx voor de feedback!

De nabewerking...is die goed? (niks geblurd, alleen wat vlekjes weg gewerkt hier en daar en met de curve gestoeid) Of zijn er nog punten waar ik op moet letten?
                    Hey Monica..Beter laat dan nooit hé..Ik kan niets zeggen van de nabewerking of zo want ik ben op dit een leek kwa modellen..Het ziet er voor mij allemaal goed uit dus...
                    Mvg, Pascal,Schoonspikke
                    Als je schiet..schiet dan raak!
                    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                      Is er ergens een standard voorschrift waar een SC foto moet aan voldoen, of is het voldoende dat een foto goed aanvoeld bij het bekijken.
                      Robby BB

Neuh hoor! Maar of het nu je eerste SC-post is, of je -tig SC-post... maakt dat dan wel iets uit ter beoordeling?

Ik ben zeker niet diegene die zal bepalen waar een SC moet aan voldoen, in de verste verte niet! Maar of de TS nu z'n eerste SC post, of z'n zoveelste... dat zou niets mogen toedoen (of afdoen) aan je beoordeling van een foto gepost in SC, niet?
                      www.brunodyserinck.be
                      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Ben niet zo thuis in studiofotografie maar ik weet wel dat deze plaat mijn aandacht net iets langer vasthoudt dan sommige andere en dat is niet alleen door het prachtige model.
                        Supermooi gedaan!
                        "There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams

Comment

Working...
                        X