Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Imogene

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Imogene

Jammer dat de witbalans niet gelijk getrokken is. Hadden we de kleuren kunnen vergelijken.

Comment

De eerste twee zoals aangegeven uit de Cam.
      De derde heeft wel de normalebehandeling gehad.
      Echter die is ook met flits geschoten de andere niet.
      http://www.frankdoorhof.com

Comment

Hele mooie foto's weer. Vooral die eerste vind ik echt prachtig, belichting/kleur en uitstraling.

Comment

Frank mag ik op het BD feest eens even die Linhoff vasthouden van U? Of hoe heet dat ding...Allez 1 keertje maar..
          Knappe fotos hoor...Djezas ik kan niet kiezen..ken er niks van maar ik zie wat ik zie en das goed..Wat een exotische schone fotos..
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Prachtige beelden... Heel leuk om te zien wat men met goed licht (en een mooi model) out of cam kan bereiken.... Schitterend!
            Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

Comment

Mooi hoor Frank ,
              Echt jouw ding en qualiteit wat je steeds laat zien.

Kan er nog steeds niet over uit qua de combi tussen een render en de realiteit die ik samen terug zie in de meeste van jouw foto's.

[/offtopic]
              Dat moet btw toch wel een leuk speledingetje zijn die leaf.
              Ben ik erg brutaal met de vraag of je eens een linkje naar een ruw bestand uit die leaf wil plaatsen ?
              Zodat ik ( en/of wij ) ook eens kunnen zien wat 56Mpix op dat formaat nu eingelijk inhoud?
              Ik kan me eingelijk geen voorstelling maken van de resolutie en dergelijke die hieruit komen.

Greetz rich
              D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

Comment

de derde foto
                into minimal techno

Comment

Hi,
                  De Leaf die ik normaal gebruik is een 22MP file dus dat valt wel mee hoor
                  http://www.frankdoorhof.com

Comment

Ik kan alleen maar zeggen dat ik het een heel positieve trend vind nog zo weinig mogelijk in te flitsen. Nu krijg je tenminste terug sfeer in de foto's in plaats van al dat platgeflitst gedoe.

Drie bijzonder mooie foto's.
                    Beauty need only be a whisper
                    Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

Comment

Working...
                    X