Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Frank mag ik op het BD feest eens even die Linhoff vasthouden van U? Of hoe heet dat ding...Allez 1 keertje maar..
Knappe fotos hoor...Djezas ik kan niet kiezen..ken er niks van maar ik zie wat ik zie en das goed..Wat een exotische schone fotos..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Mooi hoor Frank ,
Echt jouw ding en qualiteit wat je steeds laat zien.
Kan er nog steeds niet over uit qua de combi tussen een render en de realiteit die ik samen terug zie in de meeste van jouw foto's.
[/offtopic]
Dat moet btw toch wel een leuk speledingetje zijn die leaf.
Ben ik erg brutaal met de vraag of je eens een linkje naar een ruw bestand uit die leaf wil plaatsen ?
Zodat ik ( en/of wij ) ook eens kunnen zien wat 56Mpix op dat formaat nu eingelijk inhoud?
Ik kan me eingelijk geen voorstelling maken van de resolutie en dergelijke die hieruit komen.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik het een heel positieve trend vind nog zo weinig mogelijk in te flitsen. Nu krijg je tenminste terug sfeer in de foto's in plaats van al dat platgeflitst gedoe.
Drie bijzonder mooie foto's.
Beauty need only be a whisper Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST
Comment