Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
U bewerkingen zijn meestal niet mijn ding en hier ook niet maar deze plaat is naar mijn mening beter dan de vorige en dat heeft volgens mij ook met de compo te maken.
Leuke interactie tussen de modellen ook.
Ik vraag me af of je soms ook een andere stijl van bewerken hanteert want ik denk(en de ik die denkt is maar een kleine vis he) dat het wel wat ruiger mag zo in de zin van minder afgelikt. Of misschien onbewerkt want je kan ze toch ook mooi uit u kodak laten rollen. Of vergis ik mij. Het zou ook gewoon eens leuk zijn om zo het effectieve verschil te zien.
Ik mag deze ook wel, omwille van compo en hier werkt jouw bewerking met de donkere achtergrond. Die achtergrond komt nogal bedreigend over en tja die bewerking maakt die modellen nogal futuristisch, laten we het zo stellen. Maar het werkt.
grappig maar mis toch weer de interactie hoor.
modellen te ver van elkaar, en het nut van een zonnebril kussen ontgaat mij volkomen.
wel een mooie lokatie.
grt,bouk.
Dat bewerken is een kwestie van smaak, daar kan je niet buiten. je steekt er behoorlijk wat tijd in en het is niet slecht gedaan . Maar vooral de pop met bril haar gezicht is er toch wel over IMHO.
Ik hou wel van deze 'plastic' stijl, is inderdaad enorm next gen. Mooie bewerking en compositie idd. Ik blijf maar kijken naar het haar van jouw rechtse model... Hoeveel bussen haarlak, vaseline en eieren zitten daarin???
Is het mogelijk hier ook de onbewerkte versie te posten en even uit te leggen wat je allemaal hebt veranderd/aangepast? Ik ben hier wel enorm benieuwd naar...
Het enige wat mij persoonlijk stoort is het schaduwvlekje op de kin van het linkse model... Lijkt wel een sik, hahaa!
Comment