ben hier nog eens met mijn kleurrijke juffrouw....peep...peep
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
colorfull peepshow
Collapse
X
-
-
Re: colorfull peepshow
Een plaat waar je verschillende reacties op kunt verwachten. Of mensen die hier helemaal niet op durven reageren hehehe.
Okay.. gaat ie. Concept geweldig.
Banaal? Jups. Maar ach.. tis anno 2009
Enige waar ik een beetje mee worstel is de combi van beauty/soft in combi met een ruige tjikkie die heel ondeugend haar bibs laat zien.
Echt oordelen kan ik niet of het mooier was geweest met anders (wat stoerder) licht en afwerking, want dan zou ik m moeten zien. Dus.. nog een keer schieten hahahaha.
Idee heel leuk en ZEKER gedurfd... vooral hierGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtEen plaat waar je verschillende reacties op kunt verwachten. Of mensen die hier helemaal niet op durven reageren hehehe.
Okay.. gaat ie. Concept geweldig.
Banaal? Jups. Maar ach.. tis anno 2009
Enige waar ik een beetje mee worstel is de combi van beauty/soft in combi met een ruige tjikkie die heel ondeugend haar bibs laat zien.
Echt oordelen kan ik niet of het mooier was geweest met anders (wat stoerder) licht en afwerking, want dan zou ik m moeten zien. Dus.. nog een keer schieten hahahaha.
Idee heel leuk en ZEKER gedurfd... vooral hier
tja, en die combi van beauty/soft dat is weer mijn eigen inbreng hé
en ja qua licht braaf geweest? en afwerking kan ik wel nog alle kanten uit hoor, maar ja een mens moet soms kiezen hé
....nog een keer schieten??? schiet er nu al op los gelijk een gek
weldra smijt An me buiten denk ik
Mvg
Ronnygewoon een canonneke
Comment
-
Nja.. braaf is een zwaar woord misschien. Je zou het moeten zien om te kunnen oordelen
Arme AN
Je zou haar kunnen vragen om als testmodel te fungeren
< rent hard weg >Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
nice going!
mm
Comment
-
-
goed idee, maar een heel slechte uitvoering.
de arm het lijf erg lelijk zo, vooral onder de oksel en een vouw rond haar middel.
de bips niet mooi vastgelegd, kijk bv eens echt naar de verhouding van de billen onderling.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Ik luister altijd naar mijn eerste indruk en lees niet eerst de andere reacties. Vind dit een aangename en originele plaat die iets happy maakt
Ben zelf nogal een fan van vignetering (alleen is hier banding zichtbaar, komt uiteraard door verkleinen en jpeg). ja door de pose, de kleuren, de benadering en make up is dit een topper voor mij
Comment
-
Voor mij wringt deze plaat teveel. De combinatie van houding en blik, de goedkope en lelijke outfit, nee ik hou er niet van.
L.
Comment
Comment