Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oefenshoot met Anouschka (+oogcorrectie)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Oefenshoot met Anouschka

Ze kiiken toch weer lekker weg, althans zoals ik het hier nu kan beoordelen op mijn ongecalibreerde laptop een paar duizend kilometer van huis met een bagger internet verbinding. Zelf zou ik misschien bij 1 nog ietjes van de bovenkant weghalen.

Sja..onscherpte bij 2...van de andere kant gaat er zoiets door me heen van...heb de duurste fullframe van Canon met de beste lensjes...de mooiste flitskoppen, wat moet ik ermee ?

Zometeen wordt het nog een hype om met je mobieltje en een gloeilampje een plaats te veroveren in Hall of Frame. Sja waarom niet ?
    | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
    | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
      Ik vind deze foto's toch wel heel erg mager. Flets , onscherp, etc. Kan soms zijn charmes hebben, maar in dit geval toch niet
      Volledig mee eens, deze reeks doet het niet voor mij, maar andere dan misschien weer wel.

grtz
      glenn
      Mijn site...
      vandaelefotografie.be
      * BD0916BE *

Comment

MadMax ... oefen rustig verder en blijf ons zeker de resultaten tonen ... god damn ... ik zou een arm en een been geven om dit werk te kunnen neerzetten

TravelToy
        www.christian-bailleul.be | Blog

Comment

dit is het helemaal, lekker fout en toch mooie platen das de kunst.
          en niet scherp ach, is dat een must dat alles scherp moet zijn? probeer eens in een andere wereld te leven...leef effe mee met de tijd... soms moet je er durven uitspringen toch.
          knap gedaan geef mij nog maar wat van die dingen
          gewoon een canonneke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lonely_driver Bekijk bericht
            dit is het helemaal, lekker fout en toch mooie platen das de kunst.
            en niet scherp ach, is dat een must dat alles scherp moet zijn? probeer eens in een andere wereld te leven...leef effe mee met de tijd... soms moet je er durven uitspringen toch.
            Hoe kan je dat er uitspringen noemen, als je telkens the next best hype volgt?

Volgende week terug scherpte, de donderdag daarna vlechtjes in het haar, de week daarna is kippevel is helemaal hot, de woensdagmiddag wordt er gesignaleerd dat littekens in zijn, die avond zelf nog blijkt een blauwe zweem helemaal fashion te zijn etc...

Wat gisteren compleet fout was, is vandaag helemaal lekker fout, tja...

Comment

Het komt wel zo over inderdaad.
              Dat krampachtige ga-met-de-tijd-mee-gedoe is wel een dooddoener hoor.
              Iedereen moet lekker de foto's maken die hij/zij mooi vindt (en/of de client) en vooral eigenwijs zijn. Maar dat hype-gedoe komt nogal dwangmatig over.

Comment

3 leuke opnames! Ik vind n2 eruit springen..

Je doet/deed de visagie zelf - heb je hiervoor dan een cursus gevolgd of zo?
                (of heb je duistere kanten die we liever niet weten )
                -flickr-

Comment

Weet je het dan niet van Madmax?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                    Weet je het dan niet van Madmax?
                    Ze noemen we ook wel eens Darth Vader.. waarom weet ik ook nie

Maar ja.. cursus gevolgd. Dacht 3 lessen. Is wel makkelijk als je even geen visa kunt krijgen of gewoon lekker wilt klooien. 10 tegen 1 dat je beter de make-up leert zetten dan het model zelf
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

Comment

10 tegen 1 dat je beter de make-up leert zetten dan het model zelf
                      I agree !

D.

Comment

#1 (zeker) en #2 kunnen best voor mij , maar #3 zou ik, echt waar, meteen de prullenmand in kieperen vanwege de ogen : alleen een beetje zombie wit te zien.
                        (just my opinion)

Die laatste snap ik dus niet
                        Groeten Dirk
                        Website : http://www.gakrid.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
                          #1 (zeker) en #2 kunnen best voor mij , maar #3 zou ik, echt waar, meteen de prullenmand in kieperen vanwege de ogen : alleen een beetje zombie wit te zien.
                          (just my opinion)

Die laatste snap ik dus niet
                          heb nog eens de laatste ingezoom, maar ogen zitten compleet dicht. Denk dat dit een oplichtende haarpluk is ?? Kan het niet duidelijk zien. Maar is zo weg te shoppen. Was me eigenlijk zelf nog niet eens opgevallen.
                          Groetjes, Jörgen
                          www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                            heb nog eens de laatste ingezoom, maar ogen zitten compleet dicht. Denk dat dit een oplichtende haarpluk is ?? Kan het niet duidelijk zien. Maar is zo weg te shoppen. Was me eigenlijk zelf nog niet eens opgevallen.
                            Ook nog eens (beter) gekeken en je zal gelijk hebben, maar het blijft zeer raar overkomen zo...
                            Groeten Dirk
                            Website : http://www.gakrid.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
                              Ook nog eens (beter) gekeken en je zal gelijk hebben, maar het blijft zeer raar overkomen zo...
                              tuurlijk .. hoe langer ik er naar kijk hoe vreemder het oogt hahaha
                              Gekke is.. (ben ff aan clonen geslagen) dat nu het haartje weg is, het lijkt alsof ze haar ogen compleet open heeft ... maar dan zwart LOL. Tis nu echt een duiveltje
                              Hmm.. hoe lossen we dat nou weer op
                              Groetjes, Jörgen
                              www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                                tuurlijk .. hoe langer ik er naar kijk hoe vreemder het oogt hahaha
                                Gekke is.. (ben ff aan clonen geslagen) dat nu het haartje weg is, het lijkt alsof ze haar ogen compleet open heeft ... maar dan zwart LOL. Tis nu echt een duiveltje
                                Hmm.. hoe lossen we dat nou weer op
                                hmm op de foto hier leek het nochtans haar oog dat gewoon half open stond. Ik zie een donkere wimper en daaronder wat oogwit, maar ik zie helemaal geen haartje.
                                Kan mij moeilijk inbeelden dat een haartje zo dik is dat het een oog half bedekt.

Wil wel eens een high res crop zien, puur uit curieusiteit.

Comment

Working...
                                X