Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Justine

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Justine

Oorspronkelijk geplaatst door prisma Bekijk bericht
    Dus naturelle foto's zijn niet modern?
    Photoshop is de norm?
    En in elle staan wel degelijk lelijke foto's... ieder zijn ding.... Elle is niet de norm of maatstaf hoe fotografie moet zijn...
    uiteraard mag je trots zijn op je werk maar dring jou maatstaven niet op aan iemand anders.

Chromax heeft in zijn cursus staan... 'Fotografie is het weergeven van de realiteit zoals jij wilt dat de realiteit is!'.... (zoiets toch )
    En als jij vrouwen zo glad als een aal wilt dan is dat jou goed recht...
    Je hebt voor- en tegenstanders... in dit geval... hevige voor- en tegenstanders....
    tuurlijk dat spreek ik niet tegen en ik wil hier zeker niemand iets opdringen ik toon alleen men werk hier met enige trots maar ik verdedig alleen men standpunt maar om hier direct te gaan zeggen dat slecht is of zoals ik hier word aangepakt door sommige dan ga ik alleen maar in de verdediging

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jim007 Bekijk bericht
      tuurlijk dat spreek ik niet tegen en ik wil hier zeker niemand iets opdringen ik toon alleen men werk hier met enige trots maar ik verdedig alleen men standpunt maar om hier direct te gaan zeggen dat slecht is of zoals ik hier word aangepakt door sommige dan ga ik alleen maar in de verdediging
      En nu recht voor de raap: is het ook niet om promotie te maken voor je modellen?
      Ze vallen beslist op door de wijze waarop ze door jou voorgesteld worden.

Henri
      lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
        En nu recht voor de raap: is het ook niet om promotie te maken voor je modellen?
        Ze vallen beslist op door de wijze waarop ze door jou voorgesteld worden.

Henri
        wel recht voor de raap 1 justine is niet mijn model ik vind ze alleen de max om mee te werken
        omdat ze heel gemakkelijk poses aanneemten geweldige blikken kan geven , het 2de model is een meisje dat ik heb leren kennen bij fotodan toen ik toevallig eens binnensprong bij hem in de studio een meisje dat op modellennet staat

Comment

Je hebt voor- en tegenstanders... in dit geval... hevige voor- en tegenstanders....
          Een "meute" tegenstanders en een paar voorstanders. Maar niet opgeven Jim: elk z'n eigen stijl, elk zijn eigen ding. 't Hoeft niet allemaal maatwerk te zijn ....
          Daarvoor is zo'n forum net zo'n -instrument. Je ziet veel en leert veel bij door gewoon even op BD te surfen en da's nu net waarvoor waarvoor ik hier kom. Dus Jim: blijven posten, die "speciale" foto's van je.
          The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
            Een "meute" tegenstanders en een paar voorstanders. Maar niet opgeven Jim: elk z'n eigen stijl, elk zijn eigen ding. 't Hoeft niet allemaal maatwerk te zijn ....
            Daarvoor is zo'n forum net zo'n -instrument. Je ziet veel en leert veel bij door gewoon even op BD te surfen en da's nu net waarvoor waarvoor ik hier kom. Dus Jim: blijven posten, die "speciale" foto's van je.
            ik volg Billy, een hoop tegenwind als je niet in het "clubje" zit
            Jim's plaatjes zijn altijd speciaal

grtjs,
            jeannot

Comment

Onder het motto "less is more" denk ik dat er met minder PS werk het beeld natuurlijker had overgekomen...

Voor de rest hou ik wel van locatieshoots!
              CANON Inc. Made In Japan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                ik volg Billy, een hoop tegenwind als je niet in het "clubje" zit
                Jim's plaatjes zijn altijd speciaal

grtjs,
                jeannot
                Ik zit in geen enkel clubje maar vind deze foto ook een ware ramp. Of behoor ik nu ook tot een clubje en mag ik weten welke?
                Dit is een prachtige meid....maar de bewerking is naar mijn mening afschuwelijk.
                Ik veeg mijn kont af met de voque...alsof de Vogue DE leidraad zou zijn voor een fotograaf
                Dat : ik loop met mijn tijd mee gekul....wat een onzin. Realistisch blijven is van alle tijden.
                Sorry Jim, ik heb mooiere foto's van je gezien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                  Ik zit in geen enkel clubje maar vind deze foto ook een ware ramp. Of behoor ik nu ook tot een clubje en mag ik weten welke?
                  iig geen éénmansclubje
                  --
                  Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

Working...
                  X