Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Justine

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Justine

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    prachtig, juist door de te ver doorgevoerde bewerking.
    vind ook het pakje erg goed passen bij de houding van het model.
    zeer geslaagde opname.
    grt,bouk.
    ....volgens mij maak je hier een grapje Bouk, het lijkt wel een etalagepop.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

voor mij ook iets te scherp afgetekend, tov de achtergrond..en wat er met de schaduw en/of (op) het gezicht gebeurd is, is voor mij een raadsel..sleutelbeen komt ook erg hard over op mij...

toch vind ik de plaat aanspreken, zij het met iets minder ps erin..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jim007 Bekijk bericht
        de plekjes zijn behouden om een beetje menselijk aspect te behouden
        Se dat doet de deur dicht.
        En achtergrond se is daarbij 100% passend.
        Toon toch eens de originelen. Reeds gevraagd bij vorige posting, evenwel zonder resultaat.
        Ik ben zeker dat je originelen nog leven terwijl we hier een afgestorvene moeten aanschouwen.

Henri
        lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
          ....volgens mij maak je hier een grapje Bouk, het lijkt wel een etalagepop.
          modellenfotografie is een serieuze zaak Jan, daar mag je geen grapjes over maken.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
            Se dat doet de deur dicht.
            En achtergrond se is daarbij 100% passend.
            Toon toch eens de originelen. Reeds gevraagd bij vorige posting, evenwel zonder resultaat.
            Ik ben zeker dat je originelen nog leven terwijl we hier een afgestorvene moeten aanschouwen.

Henri
            Wel Henri van mij zal je nooit een onbewerkte foto zien
            je koopt toch ook gene half afgewerkte wagen en voor mij en das persoonlijk hou ik van dit beeld zo zoals hij nu is wat andere dervan vinden is hun volste recht vinden ze hem goed ok zoveel te beter voor mij , vinden ze hem niet goed dan heb IK pech maar vraag me in godsnaam niet steeds achter die onbewerkte beelden die toon ik toch niet
            Als ik foto's maak en bewerk is het om ze zo te tonen en dan ga ik geen uren achter de scherm zitten om uiteindelijk onbewerkte versies te tonen.
            Ik probeer mee te gaan met men tijd en soms misschien eens te proberen te vernieuwen lukt misschien ni altijd maar wie ni waagt ni wint , slaag eens wat magazines open kijk wat er gebeurt alles maar dan ook alles word bewerkt , zelfs vroeger in de donkere kamer bewerkte men ook foto's
            Beelden moeten niet altijd waarheids getrouw zijn ze moeten mensen doen dromen spreken tot verbeelding daar zijn wij fotografen voor en cineasten anders kan iedereen fotograaf zijn

mvg jim

Comment

oe.. ik vind deze ook niet mooi (afgewerkt)
              waar komen die harde lijnen en hoeken op haar schouders en armen vandaan? Is dit door liquify gekomen? Lijkt me bijna wel.
              Vorige vond ik stukken beter.
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

Beelden moeten niet altijd waarheids getrouw zijn ze moeten mensen doen dromen spreken tot verbeelding daar zijn wij fotografen en cineasten voor ,anders kan iedereen fotograaf zijn

Vind het een mooie opname/ bewerking , in zijn genre een superplaat. Ondanks de reacties hier .

Comment

Ik probeer mee te gaan met men tijd en soms misschien eens te proberen te vernieuwen lukt misschien ni altijd maar wie ni waagt ni wint , slaag eens wat magazines open kijk wat er gebeurt alles maar dan ook alles word bewerkt , zelfs vroeger in de donkere kamer bewerkte men ook foto's
                  Wat hierboven staat is, vind ik, maar een zwak argument, wil dit zeggen dat omdat er in een bepaald magazine een stijl wordt gehanteerd, dat dat de norm is en we dat allemaal moeten immiteren? Natuurlijk niet want in een ander magazine staan weer een anders soort foto's die ook goed zijn.
                  Het is maar wat je als norm gaat hanteren, is dat de Krant de Morgen of is dat de Vogue of een ander glam blad. In beide staan goede (en minder goede) foto's maar de stijl is totaal anders, voor de één gaat het om een kwaliteitskrant en een chichi roddelblad, voor de ander is het een linkse gazet en een trendy kwaliteits tijdschrift.
                  Beelden moeten niet altijd waarheids getrouw zijn ze moeten mensen doen dromen spreken tot verbeelding daar zijn wij fotografen voor en cineasten anders kan iedereen fotograaf zijn
                  Klopt volledig en diegene die zegt dat zijn beeld de hele waarheid is die liegt het hardste.
                  Het is gewoon een kwestie van smaak en in welke richting je de kijker iets wil laten geloven. Als dat dan is in de richting van cyberpeople dan moet je dat doen, en doe het dan goed.
                  En ik vind het wel goed gedaan maar niet echt mijn smaak.
                  Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

slaag eens wat magazines open
                    Welke dan? De JIM007 zeker, maar die ligt niet in de winkel

Comment

Bewerking is "speciaal". Niet echt mijn ding maar daarom zeker niet "erover" zoals velen denken. Zo'n foto's hebben hier zeker hun plaats.
                      Wat ik wel niet begrijp is de keuze van achtergrond ...
                      The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ids Bekijk bericht
                        Welke dan? De JIM007 zeker, maar die ligt niet in de winkel
                        kzal er maar enkele noemen dan 10, wallpaper, la vie en rose , vogue , tank enz
                        das fashion daar staan beelden in met zo'n bewerkingen de reeks waarop ik me gebaseerd heb komt uit 1van deze bladen
                        En kijk ik blijf der nu eens kalm bij en der zijn der hier bij die blijven mij in't belachelijke trekken en persoonlijk aanvallen

Comment

Ik vind vooral de vorm van het model nogal absurd. Het gladde barbie-effect kan wat mij betreft heel af en toe geslaagd zijn, maar wat me hier vooral stoort zijn de vervormde schouders (en wat nog allemaal...?)

Comment

Wel Henri van mij zal je nooit een onbewerkte foto zien je koopt toch ook gene half afgewerkte wagen
                            1. waarom schilder je dan niet je modellen?
                            Je zou van je modellen ook een medische scan kunnen maken of ze zelfs op een photocopieertoestel leggen. Dat is super modern.
                            Ik vind dat je je modellen volledig verknoeit. Met dergelijke plastic popjes zou ik beslist niet uitgaan. (persoonlijke mening) . Ik koop namelijk nooit een kat in een zak.
                            2. Je vergelijking met een half afgewerkte wagen slaat werkelijk alles.
                            Ik koop geen wagen die een mooi laklaagje heeft maar verder amorf en zonder leven is.

Henri
                            lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                              1. waarom schilder je dan niet je modellen?
                              Je zou van je modellen ook een medische scan kunnen maken of ze zelfs op een photocopieertoestel leggen. Dat is super modern.
                              Ik vind dat je je modellen volledig verknoeit. Met dergelijke plastic popjes zou ik beslist niet uitgaan. (persoonlijke mening) . Ik koop namelijk nooit een kat in een zak.
                              2. Je vergelijking met een half afgewerkte wagen slaat werkelijk alles.
                              Ik koop geen wagen die een mooi laklaagje heeft maar verder amorf en zonder leven is.

Henri
                              Wel en ik vind persoonlijk van niet en gelukkig zijn der andere die mijn mening delen mijn werk hangt nu op 5 m groot op de avenue louise met van die plasic modellekes
                              Ik ga mee met mijn tijd en dat kan van sommige hier niet gezegd worden en begin nu a.u.b niet met te zeggen dat ik een groot ego heb enz want mensen die me echt kennen weten goed dat dit niet zo is ik ben gewoon trots op men werk en doe het heel graag
                              en ik denk een magazine zoals elle waar ik dees week insta zal geen slechte beelden gebruiken van overshopte modellekes

Comment

Wel en ik vind persoonlijk van niet en gelukkig zijn der andere die mijn mening delen mijn werk hangt nu op 5 m groot op de avenue louise met van die plasic modellekes
                                Ik ga mee met mijn tijd en dat kan van sommige hier niet gezegd worden en begin nu a.u.b niet met te zeggen dat ik een groot ego heb enz want mensen die me echt kennen weten goed dat dit niet zo is ik ben gewoon trots op men werk en doe het heel graag
                                en ik denk een magazine zoals elle waar ik dees week insta zal geen slechte beelden gebruiken van overshopte modellekes
                                Dus naturelle foto's zijn niet modern?
                                Photoshop is de norm?
                                En in elle staan wel degelijk lelijke foto's... ieder zijn ding.... Elle is niet de norm of maatstaf hoe fotografie moet zijn...
                                uiteraard mag je trots zijn op je werk maar dring jou maatstaven niet op aan iemand anders.

Chromax heeft in zijn cursus staan... 'Fotografie is het weergeven van de realiteit zoals jij wilt dat de realiteit is!'.... (zoiets toch )
                                En als jij vrouwen zo glad als een aal wilt dan is dat jou goed recht...
                                Je hebt voor- en tegenstanders... in dit geval... hevige voor- en tegenstanders....

Comment

Working...
                                X