Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SummerLove

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• SummerLove

Helluw iedereen ben ook eens 2 daagjes op stap geweest na zee samen met 1 van men favoriete modelleke dus bij deze deel ik graag wat we samen klaargespeeld hebben
    PS Khad wel men hele team meegenomen he he kapper visa styling enz.
    Vuur der maar op los mensen enjoy

Re: SummerLove

Helluw terug!
    Khad wel de indruk dat je hier probeer wat reklaam te maak ver jun modellekes want dit is de 16de post sins mei wardervan 8 al gesloten zijn geworden.
    Knap werk da wel maar nogal veel gestoef enfin davinik zelf hé. En PS loopt ervan over.

Henri
    lidnummer: BD0435BE

Comment

Als amateurfotograaf durf je bijna geen foto's meer plaatsen als je dit ziet.
      Deze zijn geschoten door een prof lijkt mij?

Is wel een mooie shoot

Groeten,
      Wim
      Canon 450D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wimmi Bekijk bericht

Is wel een mooie shoot

Groeten,
        Wim
        ni overdrijven he...
        http://www.jvs-photography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
          helluw terug!
          Khad wel de indruk dat je hier probeer wat reklaam te maak ver jun modellekes want dit is de 16de post sins mei wardervan 8 al gesloten zijn geworden.
          Knap werk:g da wel maar nogal veel gestoef enfin davinik zelf hé. En ps loopt ervan over.

Henri
          :d:d:d
          http://www.jvs-photography.be/

Comment

heel leuk die interactie met elkaar, zou het croppen net tot onder de oksel, alles daaronder verstoort het beeld.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

@ Henri : geniale comment !

@ Jim : nice pic, nice models and PP.

Grtz, D.

Comment

Twas zeker fris die dag?Eerste model heeft precies wat kippevel.
                Knappe plaat en dito modellen
                So much to do, so little time !
                http://franky289.fotopic.net/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franky19760 Bekijk bericht
                  Twas zeker fris die dag?Eerste model heeft precies wat kippevel.
                  Knappe plaat en dito modellen
                  Als ik zo in de armen van een mooie vrouw lig, krijg ik ook spontaan kippenvel hoor

Wederom mooie plaat
                  (twijfel of dat haartje bij haar oog nog weggesoept kan worden, maar dat zijn ziftdingetjes)
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

Beter gesoept als sommige anderen en zoals altijd mooi modellen.

En dat kiekevel zou ik ook hebben...

Groeten

Mipstoo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wimmi Bekijk bericht

Is wel een mooie shoot

Groeten,
                      Wim
                      Laat je als beginnend fotograaf nu niet direct ontmoedigen of afschrikken door zo'n foto's en alles wat er rond hangt. Als amateurfotograaf moet jij je behelpen met de middelen(o.a. geld) die tot je beschikking zijn. Bijv een Lucky luc post hier foto's met gewone make-up zonder photoshop, ja een groot verschil met een geshopte plaat. Maar als die nou gewoon mooie naturel foto's wil maken zonder uren te hoeven werken achteraf heb ik daar nu toch ook respect voor. Ik ga die nu bijv niet meer beoordelen op het niet gebruik van photoshop, maar ik kijk alleen nog naar zijn compositie, licht, poses enz. Alles en iedereen heeft zijn plaats in de wereld.

Wat betreft deze plaat, mooi werkje photoshop en de rest, idd jammer van het haartje aan het oog. Maar ik word er niet warm of koud van.
                      Het herinnerd mij aan de song "fake plastic trees" van Radiohead.
                      Last edited by kowa; 22 augustus 2009, 14:15.

Comment

Voor mij te hard geshopt; de sfeer is eruit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
                          Voor mij te hard geshopt; de sfeer is eruit.
                          hier hetzelfde gevoel.

en emotieloze poses en gezichtsuitdrukkingen, maar dat kan de bedoeling zijn geweest.

Comment

dees werk is geinspireerd op gucci , de bewerking is een high end fashion bewerking daar hou je van of niet . Dat haarplukje in de ogen is bewust gelaten en overshopt is het beeld zekers niet je moet maar eens wat trendy magazines openslagen ik respecteer iedereen hun mening maar overshopt of geen emotie das larie en apenkool de modellen hebben percies gegeven wat ik verwachte van hun

grtz jim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jim007 Bekijk bericht
                              dees werk is geinspireerd op gucci , de bewerking is een high end fashion bewerking daar hou je van of niet . Dat haarplukje in de ogen is bewust gelaten en overshopt is het beeld zekers niet je moet maar eens wat trendy magazines openslagen ik respecteer iedereen hun mening maar overshopt of geen emotie das larie en apenkool de modellen hebben percies gegeven wat ik verwachte van hun

grtz jim
                              Niet 'overshopt', enkel 'niet goed genoeg geshopt' zou ik zeggen. Toch niet als je de high-end gucci bewerking ambieert.

Wat mij op dat vlak stoort is het volgende:

- Kippevel rug, maar vooral op hals/keel van het blonde model.
                              - Haren op rechter bovenarm en keel.
                              - Haren in nek/rug en blijkbaar ook van het rechteroor naar beneden langs de kaaklijn (blonde model)
                              - Er lijkt ook iets mis met de halsspier, die té abrupt lijkt te stoppen.
                              - Donkere vlek op rechter schouderblad, vlekkerigheid bovenaan schouder van het blonde model en op rechterzijkant aangezicht blond model.
                              - Ronding van witte bh mocht wat beter afgewerkt zijn (je ziet ook nog enkel looss draadjes). Het zal wel niet zijn maar ik kan mij niet van het idee ontdoen dat het prijskaartje nog in de bh hangt.
                              - Bij het donkerharige model mochten de wenkbrauwen wat better geepileerd zijn, ook oogt het tussen mond en neus wat vlekkerig.
                              - Stukje huidplooi op hals blond model mocht wat zachter en meer doorlopend (stopt zoals huidspier te abrupt)
                              - Bij het zwartharige model lijken de rimpels onder het linkeroog volledig weggeshopt, maar onder het rechteroog zijn er nog meerdere zichtbaar.
                              - Halo aan onderkant kin van het blonde model (misschien niet op uw origineel).Ook halo goed zichtbaar rond het donkere haar.
                              - Onderaan zie ik nog 'band'sporen (kleurverschil) van een vorige bh of bikini.

Dit is zowat het eerste wat mij opvalt bij nader toezien.
                              Ik zeg het niet op uw werk af te breken, maar misschien blijkt het ooit nuttige raad geweest te zijn.

Fotografie vind ik dan weer wel goed, evenals het poseerwerk van de modellen.

Comment

Working...
                              X