Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Liesje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Liesje

Carlies gaat als een kanon momenteel. Avantgarde, Milaan, Paris, London en weet ik veel wat voor opdrachten allemaal. Deze plaat wordt door haar boeker gebruikt. Ikke uiteraard best beetje trots

Leuke is dan ook weer als je zo'n plaat gaat beoordelen op allerlei dingen zoals afgehakte ledematen, kleur, raster, half hoofd, stompie arm, flets, niet geheel gesoept op sommige delen lichaam en noem maar op dat ie vast weer de prullie in kan hehehe. Zo zie je maar. Wie het ECHT weet mag het zeggen
    Ik vind m zelf best aardig. Vandaar mijn keuze voor SC

Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Re: Liesje

wat mij op het eerste gezicht stoort, is dat er geen volume in het aangezicht zit, het is nogal plat belicht.
    Voor de rest niet slecht hoor, beelduitsnede, compositie, pose.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      wat mij op het eerste gezicht stoort, is dat er geen volume in het aangezicht zit, het is nogal plat belicht.
      Voor de rest niet slecht hoor, beelduitsnede, compositie, pose.
      mwaa.. plat belicht vind ik hier niet de juiste woordkeuze... blown highlights wel. Twijfelde zelf hier ook een beetje mbt detail maar toch.....
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Heb deze plaat al eerder gezien van je en in het begin keek ik er een beetje raar tegenop, vooral dat fletse. beetje weinig contrast.

Echter kan ik hem met de dag meer waarderen en ik zie steeds meer in modebladen ongeveer dit beeld terug komen. Zelf betrap ik me er ook al op om eens af en toe dat contrast er wat uit te halen.

Zou alleen nog effe die 5 onevenheden op haar linker bovenbeen weghalen.
        Ennuh een zwart wit omzetting zou het ook zeer goed doen op deze plaat.
        | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
        | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTDesign Bekijk bericht
          Heb deze plaat al eerder gezien van je en in het begin keek ik er een beetje raar tegenop, vooral dat fletse. beetje weinig contrast.

Echter kan ik hem met de dag meer waarderen en ik zie steeds meer in modebladen ongeveer dit beeld terug komen. Zelf betrap ik me er ook al op om eens af en toe dat contrast er wat uit te halen.

Zou alleen nog effe die 5 onevenheden op haar linker bovenbeen weghalen.
          Ennuh een zwart wit omzetting zou het ook zeer goed doen op deze plaat.
          thanks voor je comment Gé, maar dit is een oudje en is al in gebruik. Daar ga ik niet meer aan klooien
          But I feel ya
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

heerlijk al die afgesneden ledenmaten, (op twee na dan) lekker dwars.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mij trekt het beeld wel aan... En dan mogen er nog technisch dingen niet volgens "de regels" zijn, daar draai het toch om.

Enige wat mij stoort zijn de oneffenheden bij haar lies...

Groeten

Mipstoo

Comment

Nice commercial work....

Grtz, D.

Comment

Compo vind ik mooi! Maar , en dit ligt aan mij, ik hou niet van fletse foto's.
                  Ik heb dan ook de ballen verstand wat fashion is en wat niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                    Compo vind ik mooi! Maar , en dit ligt aan mij, ik hou niet van fletse foto's.
                    Ik heb dan ook de ballen verstand wat fashion is en wat niet
                    Thanks allemaal.

@Monica. Dat kun je zelf regelen. Als de ondergrond maar goed zit qua licht.
                    wat fashion is en wat niet is niet te omschrijven. Ik zie soms naaktfoto's die geclassificeerd worden als fashion. Wie het weet mag het zeggen
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

Comment

naakt en fashion....jaja
                      Wat ik mooi vind aan deze foto is de belichting van haar gezicht en dan die schaduw onder haar kaaklijn. Heb je bij zo'n shoot van te voren in je hoofd wat je wilt gaan doen (welke poses, belichting, achtergrond etc) ...bepaald aan de hand van je model, kleding en visagie. Of is dat iets wat je ter plekke ziet?

Comment

Ik vind em niet echt goed.
                        Je bent wat aan het experimenteren (oude foto of niet) en daar is niets mis mee.
                        Maar er moet ergens wel een fundament zijn van wat goed is en niet.

Je kan niet de ene maal afkeuren wat je de volgende keer dan weer gaat naar voor schuiven.

Vooral de tonaliteit stoort me met heel verlies aan detail. Vlekjes heb ik niets op tegen; ik laat ze meestal ook staan, maar op de benen zou ik ze wel wegdoen. De crop aan de benen richt voor mij ook de aandacht nr het kruis, wat ik niet de bedoeling vind.
                        Pose van het hoofd en de perspectiefvertekening ook wat minder. Maar dan gaan we al richting zoeken-om-te-zoeken.

Geen fan van dit genre van afwerking.
                        Dit is tov van uw vorig werk wat té veel nr de andere kant. Nu terug de balans vinden.
                        My 2 cents.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
                          Je kan niet de ene maal afkeuren wat je de volgende keer dan weer gaat naar voor schuiven.
                          Uhm.. wie heeft het over afkeuren? En dat mensen geen fan van deze soort afwerking zijn hier, heb ik al lang in de gaten.
                          Toch doe ik lekker wat ik leuk vind en ben tot op heden tevreden met de resultaten. Ik heb al langer in de gaten dat ik BD niet kan plezieren met dit soort foto's en afwerkingen. Maar ik schiet niet alleen voor BD

Deze plaat heb ik november vorig jaar gemaakt, de hele serie trouwens. En toen gekozen voor deze afwerking. Ik doe dingen niet onbewust, maar meer hoe mijn pet staat die dag/week/maand. En ook daar heb ik veel van

Je mening wordt trouwens gerespecteerd hoor Ik pak alles mee wat ik mee kan pakken en doe er iets mee... of niet.

@Monica: beetje van alles wat.
                          We wilden lingerie doen en die dag lekker klooien met licht en poses. En daar kies ik dan de bron voor. In dit geval vind ik de keuze niet goed (achteraf) maar toen had ik die dish nog net die ik nu heb.
                          Het is ook niet zo dat een model een pose aan neemt, ik drie fotos maak, en klaar. Bij het ene model werkt dit, en bij het andere dat, en bij sommige helemaal niks. Dan begin je van voor af aan of zoekt een ander uitgangspunt.

Natuurlijk probeer je te sturen en een juiste hoek te zoeken die jij op dat ogenblik mooi vindt. En zo bouw ik de shoot op. Sommige themas zijn strakker en kun je van te voren op de mm bepalen wat je wilt doen. Dit was zoeken en uitproberen.
                          Groetjes, Jörgen
                          www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                            daar staan veel betere tussen.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              daar staan veel betere tussen.
                              grt,bouk.
                              Die heb ik al laten zien
                              Groetjes, Jörgen
                              www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
                              X