Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Liesje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Liesje

Ik ga me nog eens aan een mening wagen. Vermoedelijk wordt ik straks ook weer doorverwezen naar de oogarts...

Vooreerst... ik vind het een superplaatje, en juist omdat die dingen die PSG allemaal opsomt, die 100% waar zijn, er allemaal in zitten. De aandacht gaat duidelijk, door de schaduwwerking o.a. naar het kruis, dat dus evenver van het kader zit dan de ogen. Ik meen dan ook dat je dit beeld als totaalbeeld moet zien, en ik vind het dus een heel sexy uitstraling hebben. Ik snap perfect dat de plaat gebruikt wordt.

De compo vind ik heel goed, de schaduwwerking heel mooi, alleen... en daar kan ik dan over muggenziften, de neus, die het oog uitsteekt, en de kaaklijn. Van de linkerkaak zie je een vrij bolle kaaklijn, en rechts is deze vlak geflitst, althans ik zie er niet genoeg van op mijn monitor. Details die vervagen wanneer de meesten dit totaalbeeld, dat m.i. toch uitstraling heeft, aanschouwen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
      Die heb ik al laten zien
      OK.... maar niet zo veel bij elkaar!
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Die 'horizontale' lijnenstructuur in het model, is dat 'gewenst' of 'niet gewenst'?
        Het vloekt wel met de verticale lijnenstructuur van het hout. Het vloekt sowieso.

Comment

Ik probeer te kijken wat dit plaatje zo speciaal maakt (in de ogen van haar boeker etc...)

Want echt flatterend is de foto niet.

- ogen lijken diep te liggen en vermoeide blik
          - geen relief in gezicht
          - geen glimp van borsten, weer door gebrek aan relief
          - wat slordige omgeving bij het slipje
          - etc...

Maar dit zorgt er allemaal voor dat de foto eruit springt bij opdrachtgevers. Misschien wordt ze ook zo gepostioneerd als model, het rauwe, het onkuise, losbandige, androgyde ... en weet ik allemaal.

Kortom, ik vind het een mooie lelijke foto

Comment

Ik weet het ECHT niet, maar wat ik wel weet is dat je met meerdere invalshoeken naar een foto kan kijken. Een buro zal denk ik anders naar een portfolio foto kijken, omdat ze willen zien hoe het model eruit ziet, en dan liefst zo slank mogelijk voor internationale opdrachten en zijn ze blij met een a-cup ipv een c-cup.
            Carlies heeft een heel apart gezicht en bouw, daar moet je van houden of niet. In de modellenwereld zal ze het denk ik echt goed doen, ze springt er echt uit tov het gross van de andere modellen, die een 13 in dozijn gezicht hebben.
            Verder kun je een foto technisch bekijken, wel of geen afgehakte ledematen etc etc. Sla een gerespecteerd blad open en je ziet niet anders dan halve benen, armen etc. Als je op de juiste plaats afhakt waardoor de kijker wel weet dat het ledemaat er is is het niet storend. (mijn mening)
            Of je kijkt gewoon naar een foto als geheel en op gevoel, spreekt de foto je aan of niet, punt en laat al die detail en pixel kritiek achterwege. Vaak merk ik dat je daar toch eerst naam voor op moet bouwen voordat mensen zo naar je fotos kijken. Pak een gerespecteerd fotograaf, Erwin Olaf of andere echte fashion fotografen. Die mogen alles afhakken, platflitsen en nog loopt 90% van de mensen met de foto weg.
            Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

Comment

Working...
            X