Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
mooi eendje, zo lust ik er wel meer
mooie kleuren combinatie, en de foto geeft mij vooral een rustgevend gevoel, vermoedelijk door de pose van de jonge dame.
zo mag je mij er meer laten zien
Mvg
Ronny
Deze plaat heeft zowat alles, mooie licht, kleuren en een zeer stijlvolle uitvoering.
Over het gebruik van de reflectie in de compositie ben ik nog niet uit.
Over het gebruik van de reflectie in de compositie ben ik nog niet uit.
awel se, heb dat juist ook toch nog eens bekeken met die reflectie, en steeds gaat mijn blik naar daar( misschien een bewuste keuze van de fotograaf)
heb het gevoel dat je zo halverwege die reflectie cropt, het aandacht toch meer naar het model gaat dan.
das natuurlijk personal taste
blijf het toch een leuk plaatje vinden
Mvg
Ronny
(...)ik heb hier gelezen dat ik teveel MU, en teveel shop,
Groetjes, Daniel
Met het eerste ben ik het zeker niet eens. Dat hoort bij dit genre fotografie.
Mbt PS wil soms wel eens doorschieten, maar ik denk dat we daar allemaal wel eens last van hebben.
Echter het is de kunst om de basis goed te doen. En jij bewijst keer op keer dat je dit gewoon helemaal in je vingers hebt
Daarom kijk ik vaak door de laatste laag heen
Helaas wil het hier nog wel eens voorkomen dat PS de plaat moet maken. En bij jou heb ik dit gevoel zelden of nooit omdat ik weet wat eronder zit
Neemt natuurlijk niet weg dat je af en toe gewoon eens lekker over de top moet gaan want alleen maar oes en aas wil je ook niet horen en heb ik niks meer te zeiken hehehe.
Het beeldje zo shooten is effe tijd ingekropen, en effe bedacht (geen lucky shot dus )
nu, het beeldje croppen is slechts 1 seconde in PS....maar ik verkies bij mijn gedachte te blijven.
jou kennende, weet ik wel dat je niet zo maar je knopje indrukt, en dat je de grijze massa effe laat doen waarvoor we ze moeten gebruiken
en had een stil vermoeden dat de reflectie een bewuste keuze was, en vergeet die 1 seconde in PS, je eigen visie is bewust en gegrond en heeft ook iets weer te geven
Mvg
Ronny
Met het eerste ben ik het zeker niet eens. Dat hoort bij dit genre fotografie.
Mbt PS wil soms wel eens doorschieten, maar ik denk dat we daar allemaal wel eens last van hebben.
Echter het is de kunst om de basis goed te doen. En jij bewijst keer op keer dat je dit gewoon helemaal in je vingers hebt
Daarom kijk ik vaak door de laatste laag heen
Helaas wil het hier nog wel eens voorkomen dat PS de plaat moet maken. En bij jou heb ik dit gevoel zelden of nooit omdat ik weet wat eronder zit
Neemt natuurlijk niet weg dat je af en toe gewoon eens lekker over de top moet gaan want alleen maar oes en aas wil je ook niet horen en heb ik niks meer te zeiken hehehe.
PS: ik ben een heel slechte schrijver, en ik krijg die twee puntjes maar niet op je o ....sorry
PS: ik ben een heel slechte schrijver, en ik krijg die twee puntjes maar niet op je o ....sorry
Grtz, D.
maakt niet uit.. de een schrijft het met een U de ander met een O de ander met puntjes. Of de ene zegt Jorg/jurgie/jurgje enz Vooral de modellen kunnen er wat van hahaha.
Ben mijn ouders nog steeds dankbaar voor hun keuze Maar het is toetscombi ALT+148
Mooie pose en kleurencombinaties ook leuk, over de reflectie kan ik alleen maar zeggen dat die mij eerder het beeld intrekt dan dat ik mij daarop richt.
Wat anderen zeggen over mu en PS zou ik mij niet veel van aantrekken (al mijn foto's gaan door PS en dat is dan zelfs geen modelfotografie) want keer op keer zijn het speciale en originele plaatjes.
Laatste buitenshoot serie heel leuk, dit iets minder als de anderen maar knap staaltje werk.
Comment