Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

-arat-

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• -arat-

...

.

Re: -arat-

Contrast tss de gestyleerde pose en de blurry reflectie in het water vind ik erg mooi Daniël .

Comment

Inderdaad, en de combinatie oranje/blauw werkt!
      Canon Eos 40D + 17-55mm f2.8

Comment

heel mooi

Comment

mooi eendje, zo lust ik er wel meer
          mooie kleuren combinatie, en de foto geeft mij vooral een rustgevend gevoel, vermoedelijk door de pose van de jonge dame.
          zo mag je mij er meer laten zien
          Mvg
          Ronny
          gewoon een canonneke

Comment

Knap plaatje en mooie bewerking
            Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
            www.cromagnonman.be

Comment

Wederom een mooie maar moeilijk te concureren met die andere van deze week
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

Deze plaat heeft zowat alles, mooie licht, kleuren en een zeer stijlvolle uitvoering.
                Over het gebruik van de reflectie in de compositie ben ik nog niet uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kowa Bekijk bericht
                  Over het gebruik van de reflectie in de compositie ben ik nog niet uit.
                  awel se, heb dat juist ook toch nog eens bekeken met die reflectie, en steeds gaat mijn blik naar daar( misschien een bewuste keuze van de fotograaf)
                  heb het gevoel dat je zo halverwege die reflectie cropt, het aandacht toch meer naar het model gaat dan.
                  das natuurlijk personal taste
                  blijf het toch een leuk plaatje vinden
                  Mvg
                  Ronny
                  gewoon een canonneke

Comment

Het beeldje zo shooten is effe tijd ingekropen, en effe bedacht (geen lucky shot dus )

nu, het beeldje croppen is slechts 1 seconde in PS....maar ik verkies bij mijn gedachte te blijven.

En ik heb er natuurlijk nog enkele andere van dezelfde pose waar ik die 1 seconde crop kan toepassen,

is ook een leuk beeld,...maar eenvoudiger en veel klassieker.

Dit beeldje is eigenlijk ook heel naturel gehouden,...ik heb hier gelezen dat ik teveel MU, en teveel shop,

dus hier wat minder van dit (nietwaar Tjele ? )

Groetjes, Daniel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                      (...)ik heb hier gelezen dat ik teveel MU, en teveel shop,

Groetjes, Daniel
                      Met het eerste ben ik het zeker niet eens. Dat hoort bij dit genre fotografie.
                      Mbt PS wil soms wel eens doorschieten, maar ik denk dat we daar allemaal wel eens last van hebben.
                      Echter het is de kunst om de basis goed te doen. En jij bewijst keer op keer dat je dit gewoon helemaal in je vingers hebt
                      Daarom kijk ik vaak door de laatste laag heen
                      Helaas wil het hier nog wel eens voorkomen dat PS de plaat moet maken. En bij jou heb ik dit gevoel zelden of nooit omdat ik weet wat eronder zit

Neemt natuurlijk niet weg dat je af en toe gewoon eens lekker over de top moet gaan want alleen maar oes en aas wil je ook niet horen en heb ik niks meer te zeiken hehehe.
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

Comment

Het beeldje zo shooten is effe tijd ingekropen, en effe bedacht (geen lucky shot dus )

nu, het beeldje croppen is slechts 1 seconde in PS....maar ik verkies bij mijn gedachte te blijven.
                        jou kennende, weet ik wel dat je niet zo maar je knopje indrukt, en dat je de grijze massa effe laat doen waarvoor we ze moeten gebruiken
                        en had een stil vermoeden dat de reflectie een bewuste keuze was, en vergeet die 1 seconde in PS, je eigen visie is bewust en gegrond en heeft ook iets weer te geven
                        Mvg
                        Ronny
                        gewoon een canonneke

Comment

Madmax schreef:
                          Met het eerste ben ik het zeker niet eens. Dat hoort bij dit genre fotografie.
                          Mbt PS wil soms wel eens doorschieten, maar ik denk dat we daar allemaal wel eens last van hebben.
                          Echter het is de kunst om de basis goed te doen. En jij bewijst keer op keer dat je dit gewoon helemaal in je vingers hebt
                          Daarom kijk ik vaak door de laatste laag heen
                          Helaas wil het hier nog wel eens voorkomen dat PS de plaat moet maken. En bij jou heb ik dit gevoel zelden of nooit omdat ik weet wat eronder zit

Neemt natuurlijk niet weg dat je af en toe gewoon eens lekker over de top moet gaan want alleen maar oes en aas wil je ook niet horen en heb ik niks meer te zeiken hehehe.

En ja, inderdaad we experimenteren allen graag nog wat,...hoe kan je anders vooruit?

PS: ik ben een heel slechte schrijver, en ik krijg die twee puntjes maar niet op je o ....sorry

Grtz, D.

Comment

PS: ik ben een heel slechte schrijver, en ik krijg die twee puntjes maar niet op je o ....sorry

Grtz, D.
                            maakt niet uit.. de een schrijft het met een U de ander met een O de ander met puntjes. Of de ene zegt Jorg/jurgie/jurgje enz Vooral de modellen kunnen er wat van hahaha.
                            Ben mijn ouders nog steeds dankbaar voor hun keuze Maar het is toetscombi ALT+148
                            Groetjes, Jörgen
                            www.beautyshoot.nl

Comment

weeral een mooie...

Mooie pose en kleurencombinaties ook leuk, over de reflectie kan ik alleen maar zeggen dat die mij eerder het beeld intrekt dan dat ik mij daarop richt.

Wat anderen zeggen over mu en PS zou ik mij niet veel van aantrekken (al mijn foto's gaan door PS en dat is dan zelfs geen modelfotografie) want keer op keer zijn het speciale en originele plaatjes.

Laatste buitenshoot serie heel leuk, dit iets minder als de anderen maar knap staaltje werk.

Tot de volgende

Mipstoo

Comment

Working...
                              X