Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grappig

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Grappig

Ik vind deze foto fantasierijk maar niet meer of minder.
    Het is een mooie bewerking en of hij nu klopt of niet ..Ik denk dat de TS alleen zijn titel moet veranderen want ik vind het eender sexy dan grappig...
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

sexy vind ik het eerlijk gezegt niet, loop niet zo warm van een vrouw in bikini
      www.markderoophotography.com

Comment

Ik moet me hier aansluiten bij de niet-liefhebbers van deze plaat. Het geheel komt bijzonder onevenwichtig en uitermate fake over. Het idee is schitterend, maar zowel de houding, de uitdrukking en het povere acteerwerk van de modellen als de nabewerking zorgen voor een heel onnatuurlijk resultaat van een idee dat beter uitgewerkt zou worden met een natuurlijke dynamiek.

L.
        http://lievendevlaminck.wordpress.com/

Comment

Met een natuurlijke dynamiek kom ik uit op zo'n saai nederlands daglicht plaatje. Een grijze massa beeld

Comment

Ik vind dit een heerlijk verfrissende plaat ... heb hier nog maar weinig zoiets gezien. Dit is ook niet te vergelijken met de watershots van eerder (de topicposter weet deze ook perfect te schieten zoals hij al in het verleden bewees).
            De funsfeer zit er volledig in en de flare past er gewoon bij. Enige dat mij beetje stoort is het ingewikkelde kledingspatroon van het ene model.
            Website http://www.kristofpattyn.be

a lotta canonstuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kristofpattyn Bekijk bericht
              Ik vind dit een heerlijk verfrissende plaat ... heb hier nog maar weinig zoiets gezien. Dit is ook niet te vergelijken met de watershots van eerder (de topicposter weet deze ook perfect te schieten zoals hij al in het verleden bewees).
              De funsfeer zit er volledig in en de flare past er gewoon bij. Enige dat mij beetje stoort is het ingewikkelde kledingspatroon van het ene model.
              Is ook mijn gedacht.
              Gurdy

Comment

Heerlijk verfrissende en frisse foto ik love it
                fotowebsite: www.edwinfoto.com
                Lara's website: http://www.houdevelt.com
                fotoblog http://edwinfotocom.blogspot.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk bericht
                  Iedereen recht op zijn mening...
                  maar als jij dit in de showcase durft plaatsen en dan deze comment op Mark zijn foto durft geven.... amai amai... sommigen durven nogal..
                  Waarom altijd spelen op de man? Irineas zijn foto's staan hier niet ter beoordeling en iedere BD-er kan hier zijn mening open en bloot kwijt.
                  Ik vind dit lager dan laag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk bericht
                    Iedereen recht op zijn mening...
                    maar als jij dit in de showcase durft plaatsen en dan deze comment op Mark zijn foto durft geven.... amai amai... sommigen durven nogal..
                    Bah !
                    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                      Waarom altijd spelen op de man? Irineas zijn foto's staan hier niet ter beoordeling en iedere BD-er kan hier zijn mening open en bloot kwijt.
                      Ik vind dit lager dan laag.
                      Gaat het hier dan niet over credibility? Ik bedoel maar, hoe komt het dat Festina zijn quasi even harde kritiek ongemoeid gelaten wordt en deze van Irineas niet ? ...

groeten,
                      Gurdy

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gurdy Bekijk bericht
                        Gaat het hier dan niet over credibility? Ik bedoel maar, hoe komt het dat Festina zijn quasi even harde kritiek ongemoeid gelaten wordt en deze van Irineas niet ? ...
                        Heb je gelezen met welke zin ik begonnen ben ?

Wie post in Showcase , mag zich verwachten aan harde kritiek en aan een zéér strenge beoordeling.
                        Harde kritiek ? Goh... ik geef mijn mening, mijn gevoel over de foto. Dat heeft niets met credibility te maken. Het is nu éénmaal een foto, en dat siert deze foto, waar verschillende meningen over kunnen zijn. Het feit dat er verschillende meningen zijn, wil zeggen dat hij kritisch bekeken werd. Een foto die kritisch bekeken wordt, is het waard om kritisch bekeken te worden, en dat op zich is positief. Met commentaren doen de auteurs wat ze willen.
                        Het is hier echter mode geworden, om als derde een topic te komen verzieken door commentaren van anderen in het belachelijke te trekken. Zo werd ik recent doorverwezen naar de oogarts en vergeleken met Jan Hoet, vanwege mijn commentaar, en worden er hier foto's die helemaal niet ter zake doen, bijgesleurd, om een commentaar in het belachelijke te trekken.
                        Misschien moet men eens DRINGEND iets uit de forumsticky gaan toepassen en dat is...
                        Het forum wordt actief gemodereerd.
                        Het respect voor elkaars mening is ver zoek. Geef je mening, maar heb respect voor de mening van een ander, ook al strookt ze niet met wat jij ziet. Dat kan toch niet moeilijk zijn...

Trouwens... Ben ik "credible" ? Da's nieuw. Misschien eens tegen 't bestuur van BD vertellen .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gurdy Bekijk bericht

groeten,
                          Het heeft niets met credibility te maken maar met fatsoen.
                          Festina beoordeelt puur de foto en haalt nergens uit naar andere personen...degene waar ik op reageer speelt continu op de man om zijn gram te halen. Het verbaast mij echt dat dit keer op keer toegelaten wordt.

Het forum wordt actief gemodereerd.
                          Ik heb er begrip voor dat het een hele klus is om een forum te runnen, maar hier laat BD wel een steek vallen.
                          (Ik heb BD zelfs gewezen op deze opmerking....)

Comment

kunnen jullie svp buiten gaan spelen, dit hoord hier niet thuis. Dit is een fotoforum. En bovendien openbaar.

Comment

Haha Marc

Ik reageer niet snel maar ik wil wel effe kwijt dat het de laatste tijd wel véél voorkomt dat een topic bijna gegijzeld wordt door eindeloze comments met onderlinge meningsverschillen (meestal niet direkt gelinkt met de foto of topicstarter). Zeer vermoeiend en vervelend vind ik persoonlijk. Ik wou het effe kwijt. Meestal beperk ik mij tot kritiek op de foto. Excuseer voor deze uitzondering.
                              Website http://www.kristofpattyn.be

a lotta canonstuff

Comment

Working...
                              X