Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grappig

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Grappig

Hi

Welke van deze 2 mag nu door naar de volgende ronde?

Greets,
    Mark
    www.markderoophotography.com

Re: Grappig

Jammer dat die meiden kurkdroog zijn...
    Opzet vind ik wel heel goed...

Comment

idee is zeker niet verkeerd maar kweet niet of het zo is maar het ziet er verschrikkelijk fake uit....
      http://www.jvs-photography.be/

Comment

Wat je fake noemt is kunstlicht. Dit is in veel vormen in te zetten, waaronder deze.

Comment

Fake of niet.. commerciel zou ik er een moord voor doen om zo''n plaat in mijn port te hebben
          Vet gaaf!
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
            Fake of niet.. commerciel zou ik er een moord voor doen om zo''n plaat in mijn port te hebben
            Vet gaaf!
            die mening deel ik
            www.festivalnoise.be
            http://www.timmyhaubrechts.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stoned Puke Bastard Bekijk bericht
              die mening deel ik
              ik vind de foto ook echt supeeeeeeeeeeeeeeeeer

Comment

In weerwil van onze steeds vaster wordende groep professionele fotografen acht ik deze plaat hier niet thuis horen.

Deze plaat is net niet goed genoeg doordacht bij het maken.
                Doordat er geen interactie is met het water op de modellen en er veel te duidelijk met ps een toegevoegde spetterboel is meegegeven komt de hele plaat mislukt en fake over.
                Gewoon omdat alles er gewoon heel erg vet bovenop ligt in alle onechtheid.

Het idee, de belichting, compo, technisch allemaal prima.
                Maar de plaat klopt niet, kijkt niet lekker.
                Had de toegevoegde ps spetters weggelaten, dan was er nog schijn van echtheid gebleven.
                Van profs mag je hier echt hoogstandjes verwachten, uitleg bekomen hoe zo te geraken tot dat resultaat, en op die wijze hun goed indruk op de hobby fotografen makende hen meenemen in de fotografische kunsten en kunnen.
                Dit is gebroddel, sorry .
                Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Dus je durft er een krat bier op te zetten dat dit een samengesteld beeld is en alles wat je ziet onecht?

Professioneel fotograaf staat voor mij niet gelijk aan de werkelijkheid weer geven.
                  Dat is leuk als je grijze massa werk maakt.

Mijn doel is om dat juist niet te doen, dus daarom zoek ik het in een andere hoek dan wat men standaard graag ziet.
                  Bij het maken van niet algemeen geaccepteerd werk loop je het risico dat meningen sterker verdeeld zijn.
                  Dat je het zelf mislukt vind, is maar een mening, wat het echt is, dat laat ik in het midden
                  Last edited by markderoophotography; 21 augustus 2009, 09:28.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk bericht
                    In weerwil van onze steeds vaster wordende groep professionele fotografen acht ik deze plaat hier niet thuis horen.

Deze plaat is net niet goed genoeg doordacht bij het maken.
                    Doordat er geen interactie is met het water op de modellen en er veel te duidelijk met ps een toegevoegde spetterboel is meegegeven komt de hele plaat mislukt en fake over.
                    Gewoon omdat alles er gewoon heel erg vet bovenop ligt in alle onechtheid.

Het idee, de belichting, compo, technisch allemaal prima.
                    Maar de plaat klopt niet, kijkt niet lekker.
                    Had de toegevoegde ps spetters weggelaten, dan was er nog schijn van echtheid gebleven.
                    Van profs mag je hier echt hoogstandjes verwachten, uitleg bekomen hoe zo te geraken tot dat resultaat, en op die wijze hun goed indruk op de hobby fotografen makende hen meenemen in de fotografische kunsten en kunnen.
                    Dit is gebroddel, sorry .
                    Iedereen recht op zijn mening...
                    maar als jij dit in de showcase durft plaatsen en dan deze comment op Mark zijn foto durft geven.... amai amai... sommigen durven nogal..
                    poof

Comment

Mijn idee (simonisme, begin al maar foto's van mij te zoeken)...

Ik heb hier de laatste weken, van een andere auteur, ook enkele "waterplaatjes" gezien. Het verschil met deze, en dat is wat me meteen opviel, is dat ik hier te veel storende elementen zie. De waterstralen, de druppels en de flares, halen voor een stuk de kracht uit dit plaatje. Ik heb er nog geen moment bij stilgestaan of hij fake is of niet, maar de modellen en hun expressies worden voor mij te erg gestoord door allerlei elementen op de voorgrond, om van deze foto een hele goeie te maken.

Comment

De andere auteur werk waarschijnlijk met een klassiek principe. (vallend water)

Ik werk al sinds 2005 met water in mijn foto's, en als iets moeilijk te sturen is :P De sproeier sproeid in de in de rondte, ook naar de camera toe, daarom zit er ook veel door de modellen. Persoonlijk vind ik dat de opname er meer dynamisch van wordt.
                        Ik heb ook opnames waarbij het water anders weg sprietst, maar die zijn een stukje kaler. TE kaal naar mijn idee. Bij deze heb ik ook meer het idee dat het om een enorme bats in keer gaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                          Mijn idee (simonisme, begin al maar foto's van mij te zoeken)...

Ik heb hier de laatste weken, van een andere auteur, ook enkele "waterplaatjes" gezien. Het verschil met deze, en dat is wat me meteen opviel, is dat ik hier te veel storende elementen zie. De waterstralen, de druppels en de flares, halen voor een stuk de kracht uit dit plaatje. Ik heb er nog geen moment bij stilgestaan of hij fake is of niet, maar de modellen en hun expressies worden voor mij te erg gestoord door allerlei elementen op de voorgrond, om van deze foto een hele goeie te maken.
                          zoals ik zei iedereen recht op zijn mening maar ik wou het verschil effe aantonen :-)

ik zeg ook niet dat de plaat niet voor verbetering vatbaar is.. maar ik vind ze echt niet zo slecht..
                          De flare vind ik hier net goed...
                          wat je zegt van de gezichten volg ik je gedeeltelijk in..
                          Maar dat is alleen bij het onderste model.. Had haar hoofd nu net een tikkeltje hoger gezeten he
                          maar .. als .. you know what i mean
                          poof

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door markderoophotography Bekijk bericht
                            De andere auteur werk waarschijnlijk met een klassiek principe. (vallend water)

Ik werk al sinds 2005 met water in mijn foto's, en als iets moeilijk te sturen is :P De sproeier sproeid in de in de rondte, ook naar de camera toe, daarom zit er ook veel door de modellen. Persoonlijk vind ik dat de opname er meer dynamisch van wordt.
                            Ik heb ook opnames waarbij het water anders weg sprietst, maar die zijn een stukje kaler. TE kaal naar mijn idee. Bij deze heb ik ook meer het idee dat het om een enorme bats in keer gaat.
                            Wat je hier doet, maakt de foto wel heel druk. Voor mij maakt het dat hij daardoor minder makkelijk kijkt.
                            Hoelang je met water werkt, doet er voor mij niet toe. Je presenteert hier een foto, en met deze te plaatsen, vraag je om de mening van de kijker over deze foto... deze geef ik hier, louter en alleen op deze foto.

Voor die andere foto's... kijk eens in de HOF van week 31 en 32.

Comment

Voor mij bulkt de plaat van fun en dynamiek.
                              Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

Comment

Working...
                              X