Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Met de billen bloot...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Met de billen bloot...

Oorspronkelijk geplaatst door Svendc Bekijk bericht
    Keilief Monica, de onschuld druipt van het plaatje!!

Ik ben er even naar blijven kijken, en het lijkt wel of er een bizar handje uit de buik groeit.
    mee eens en valt extra op omdat je het duimpje niet ziet.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Handjes, duimpjes, bokeh.... pffffff (natuurlijk hebben ze allemaal voor een stuk gelijk)

't Is gewoon een schitterende, sfeervolle foto, die een plaats aan de wand verdient.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
        Al die ,door gepaste DOF keuze, onscherp weergegeven lichtpuntjes en de tegenlichtopname maken hiervan een superlatief.
        De sfeer is zacht, romantisch en straalt een hartverwarmend gevoel uit.
        De plaatsing van het kindje uit het centrum is doordacht en geeft beweging aan het geheel.
        Ik blijf er met plezier naar kijken.

Henri
        Ik volg dit commentaar geheel en al.
        En had dit echt niet beter kunnen uitdrukken.

Monica, je denderd vooruit gewoon.
        Doorgaan, ik blijf genieten.
        Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Ik volg bovenstaande meningen: dit is een heel mooie. Inkaderen die handel!
          Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
            Handjes, duimpjes, bokeh.... pffffff (natuurlijk hebben ze allemaal voor een stuk gelijk)

't Is gewoon een schitterende, sfeervolle foto, die een plaats aan de wand verdient.
            Ik volg hier volledig...Prachtige eigentijdse fotografie van een simpel moment.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Gek...pas nu valt dat handje mij op. De hand is nat en vangt het meeste licht, vandaar dat hij er "vreemd" uitziet. Ik heb hem weggeshopped....maar daar werd ik ook niet vrolijk van. Die hand zorgt mede voor een bepaalde beweging van Ella en ik ben geen fan van wegshoppen van kinderonderdelen Tis een buikgevoel, zoals Caleido al omschreef.

@ Kodachome, dank je wel voor je positieve reaktie...ik was inderdaad heel bewust met de compo en belichting bezig. Het was een soort oefening voor me, want belichten tegen de zon in, op het strand om 16.00 uur valt best nog tegen. Of het blonde koppie en het water was uitgebrand, of Ella werd te donker. Met deze, misschien gekke, instelling was ik het meest tevreden.
              Ik had ook alle tijd om op een afstandje met mijn camera te pielen, omdat de kinderen zich heerlijk vermaakte

@Wim...ik heb geprobeerd om de foto naar zw-w om te zetten, maar ik ben geen held qua bewerken. Als je eens een momentje over hebt, zou je me dan een voorbeeld kunnen laten zien? Wat is CA eigenlijk?

@Peterpep: jij had liever geen details van het water gezien? Ik vind zelf die zachte golfjes op de achtergrond wel mooi Ik heb geen professionele L lenzen, meer kan ik er vrees ik niet van maken (Bokeh is toch lens afhankelijk?). Of je moet nog tips hebben

@Irineas: lol....dender vooruit, met af en toe een flater Dank voor je lieve reaktie.

Allemaal heel erg bedankt voor de feedback! Dat doet de mens goed

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                @Peterpep: jij had liever geen details van het water gezien? Ik vind zelf die zachte golfjes op de achtergrond wel mooi Ik heb geen professionele L lenzen, meer kan ik er vrees ik niet van maken (Bokeh is toch lens afhankelijk?). Of je moet nog tips hebben
                Het was helemaal niet als 'verwijt' bedoeld. Het is inderdaad helemaal afhankelijk van de lens die je gebruikt. Het enige dat ik bedoelde was dat met een zachte achtergrond, de nadruk nog meer was komen te liggen op het 'model' en het spetteren van de voetjes.

Comment

Oh maar ik voelde het ook niet als verwijt! Ik twijfelde alleen of ik zelf iets kan veranderen aan de details in de achtergrond....de bokeh is onaanpasbaar...maar misschien een nog beperktere DOF?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                    Oh maar ik voelde het ook niet als verwijt! Ik twijfelde alleen of ik zelf iets kan veranderen aan de details in de achtergrond....de bokeh is onaanpasbaar...maar misschien een nog beperktere DOF?
                    Misschien iets om met je lenzen op een regenachtige dag uit te proberen: welke lens geeft met welk diafragma welk bokeh. Dat kan je daarna toepassen in je 'reguliere' fotografie.

Comment

HEERLIJKK.....................kan ik uren naar kijken.
                      wat een geweldige foto...mooi hoor

Comment

Een hele mooie. Prachtige foto, super.

Comment

Tx allemaal.
                          Ik ben, vanwege de tip van Wim, de foto aan het omzetten naar zw-w...maar dat is me nog niet naar 100% tevredenheid gelukt. Ik neig toch steeds om er iets sepia in te voegen, omdat zw-w zo kil overkomt....iemand tips voor de omzetting?

Comment

Je gaat me toch niet wijs maken dat er niets is op aan te merken aan deze foto.
                            Wel, wat gebeurd en wanneer die kleine gabber in contact komt met één van de zeemonsters in dit water. Juist die schrikt zich te pletter, springt omhoog, knalt met zijn hoofd tegen de bovenkant van de kader, springt op het droge maar staat dan twintig cm hoger en knalt opnieuw met zijn hoofd tegen de bovenkant van het kader.
                            Bespaar de kleine gabber dat en geef hem, voor mij, wat meer plaats aan de bovenkant.
                            Robby
                            Minder tijd achter de computer
                            Is meer tijd achter de camera

Comment

en nu terug over de foto, een zeer verdienstelijke plaat Monica,en een omzetting zou zoals Wim zegt,hier zeker ook tot zijn recht komen

grtjs,
                              jeannot

Comment

Ondertussen grote kuis gedaan van de off topic berichten . . . hou het aub netjes.
                                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
                                X