Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Héle mooie foto. Persoonlijk vind 'k 'm onbewerkt ook aantrekkelijker ogen, maar de bewerking is óók héél sterk.
En die dingen als de hoek van het laken of het nachtkastje, dit weet je mooi weg te soepen, en idd zou 't beter zijn mocht je dat op het moment zelf opmerken, maar dat zal wel komen zeker?
(Ik heb soms het gevoel dat je nu érg met je modellen bezig bent, en iets minder met de setting...)
Maar hoe-dan-ook, de resultaten mogen er zijn hé! Top!
Allen: Bedankt voor de input Model is ook heel content
Oh echt tof Lennert om de voor en na te tonen. Je bent niet de eerste de laatste tijd die dit doet op BD en hopelijk ook niet de laatste. Ik vind dit heel verhelderend om in real nog eens te zien en te beseffen dat er toch wel vaak geshopped wordt.
Ik wil ook wel eens geshopped worden
Dit model mag terecht heel blij zijn ook met de niet bewerkte foto.
Wat betreft de afwerking, er zal altijd wel iets zijn waarvan gezegd wordt waarom pas je dit nu aan of waarom doe je niet zus of zo. Het belangrijkste is dat jij als fotograaf een foto aflevert zoals jij dat wil, of dit nu een realistische weergave is of niet dat doet er niet toe (een foto is trouwens nooit realistisch).
Waarom schrijf ik dit hier bij deze foto? Wel omdat ik vermoed dat je door commentaren op voorgaande foto's nu allerlei zaken wil gaan verantwoorden met uitsneden en voor-na bewerking... wel dat is hier absoluut niet nodig, het is jou visie punt basta amen en uit.
Hiermee wil ik zeggen: blijf foto's maken zoals jij dat graag doet en laat je stijl niet beïnvloeden door de publieke opinie.
Je hebt absoluut gelijk...
Maar ik vind het supertof dat Lennert ons een kijkje in zijn soepkeukentje gunt!
Het is toch waanzinnig wat hij daarmee doet! Die schaduwen op haar gezicht, haar ogen...prachtig.
Of je er van houdt of niet, dit is heel knap werk Chapeau Lennert en bedankt voor het meespieken.
Comment