Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Portret op het strand in ZW. Update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Portret op het strand in ZW.

Plu is natuurlijk ideaal tegen fel zonlicht of wind, maar denk dat ik het zonder plu mooier had gevoden. Desondanks nice picture
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

Re: Portret op het strand in ZW.

Oorspronkelijk geplaatst door malavon Bekijk bericht
      Mooie foto, mooi model

Wel spijtig dat het model haar ogen niet iets verder open doet, maar er was misschien te veel zon? Op mijn (ongekalibreerde) monitor zie ik wel een uitgebrand vlekje in het haar, maar ik zag het pas na enkele minuten kijken dus mag wel zeggen dat het niet stoorde.
      ‘k heb ze ook met zonnebril.
      Het uitgebrande vlekje klopt. Ik zal het aanpassen.

Oorspronkelijk geplaatst door Svendc Bekijk bericht
      Het is een sympathieke foto vind ik! Links op de foto vertrekt er een draadje vanaf de paraplu, miss even weghalen.
      Heeft toch iemand het gezien. Ik zal het ook aanpassen.

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
      Plu is natuurlijk ideaal tegen fel zonlicht of wind, maar denk dat ik het zonder plu mooier had gevoden. Desondanks nice picture
      ‘k heb ze natuurlijk ook zonder paraplu ,jammer genoeg is daar de uitstraling “het net niet “ .
      Grt,
      Hexagon

Comment

Re: Portret op het strand in ZW. update

Inmiddels is de correcties uitgevoerd en de foto vervangen, het draadje aan de paraplu en nog een paar andere frustseltje zijn nu weg.(Foto boven)

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
        Voor de aardigheid even het idee van MadMax uitgeprobeerd in PS, helaas is de bewerking “ haren vrijmaken “ nog altijd een behoorlijk probleem .
        Het gaat hier hoofdzakelijk om het idee……..beter of niet.????

Grt,
        Hexagon

Comment

Re: Portret op het strand in ZW. Update

Ik denk dat velen je het niet na doen

Knap hoor en een mooi beeld. Maar uiteraard is de plaat al gemaakt, want anders zou ik zeggen.. nog een klein stukje zakken. Maar dit is wel heel nais hoor!
          En .. je hebt geen knijpogen
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
          X