Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Orange

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Orange

F8 - 1/60 - ISO 200 brandpunt 32 mm

Re: Orange

Opzet vind ik knap, alleen misschien een beetje spijtig van het klein stukje oranje onderaan. Eerste second kijk je naar het aangezicht, daarna onmiddellijk naar het vlekje onderaan ...

Comment

Mooie plaat
      Imo is deze echt de moeite om wat meer PS-werk in te stoppen. Maar da's een persoonlijke keuze natuurlijk.

Comment

Ben het zeker met Lennert eens...je kunt hier echt wat moois uithalen.
        | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
        | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Comment

thanks voor de reactie, voor mij was die plaat af, niks bewerkt (wel klein beetje contrast). Ben benieuwd wat Lennert er kan van maken. Op photoshopvlak heb ik duidelijk nog veel te leren. Dat vlekje oranje had ik moeten wegshoppen. Eigenlijk druist deze foto in tegen alle opstellingen dat we geleerd hebben in het eerste jaar fotograaf. Het licht staat frontaal voor het model opgesteld. Maar ja, regels zijn er om gebroken te worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Filip04 Bekijk bericht
            Ben benieuwd wat Lennert er kan van maken.
            Zal me er zometeen eens achterzetten

Eigenlijk druist deze foto in tegen alle opstellingen dat we geleerd hebben in het eerste jaar fotograaf. Het licht staat frontaal voor het model opgesteld.
            Dan mag je je leerkracht eens op het matje roepen! Nog een flitser/reflectiescherm beneden en je hebt een veelgebruikte beautybelichting!

Maar ja, regels zijn er om gebroken te worden.
            Juist!

Comment

Hele mooie foto. Zelf zou ik hem nog wat krapper kadreren (is onderaan ook meteen dat kleine oranje stukje weg).
              www.guydewestelinckfotografie.be

Comment

Met wat bewerking is er een hele mooie van te maken. Lennert is al bezig, waar blijft de rest ? Een lekker wedstrijdje photoshoppen ?

Comment

Bij deze dan...
                  Als ik hem weg moet halen hoor ik het graag.

Moest alleen helaas uitgaan van het kleine formaat, het is ook maar een voorbeeld van de mogelijkheden.

| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
                  | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Comment

Ik vind die GT bewerking wel mooi .. beeld met potentieel dus...
                    Groeten Dirk
                    Website : http://www.gakrid.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
                      Ik vind die GT bewerking wel mooi .. beeld met potentieel dus...
                      Vindt ik ook, ben benieuwd wat Lennert er van maakt
                      Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                      www.cromagnonman.be

Comment

Wow, die van GT is ook nice!!
                        Wel met kleine versie gewerkt, kloete

Comment

Zo, een goede nabewerking is toch wel nodig om een sterke plaat af te leveren, knap van Lennert
                          Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                          www.cromagnonman.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonman Bekijk bericht
                            Zo, een goede nabewerking is toch wel nodig om een sterke plaat af te leveren, knap van Lennert
                            De basisplaat moet er natuurlijk ook zijn hé.
                            Je moet straf zijn om een lelijke slagschaduw of een te blinkende huid weg te krijgen..

Comment

Mooie plaat waar inderdaad nog veel mee kan gedaan worden.
                              Ik zou persoonlijk voor kleinere DOF gekozen hebben, brengt de ogen mooier uit.

Het blijft natuurlijk namaak-DOF en het zit niet helemaal juist, maar je snapt wel wat ik bedoel.

Leuk plaatje en ditto model

Comment

Working...
                              X