F8 - 1/60 - ISO 200 brandpunt 32 mm
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Orange
Collapse
X
-
-
Re: Orange
Ben het zeker met Lennert eens...je kunt hier echt wat moois uithalen.| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
Comment
-
thanks voor de reactie, voor mij was die plaat af, niks bewerkt (wel klein beetje contrast). Ben benieuwd wat Lennert er kan van maken. Op photoshopvlak heb ik duidelijk nog veel te leren. Dat vlekje oranje had ik moeten wegshoppen. Eigenlijk druist deze foto in tegen alle opstellingen dat we geleerd hebben in het eerste jaar fotograaf. Het licht staat frontaal voor het model opgesteld. Maar ja, regels zijn er om gebroken te worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Filip04 Bekijk berichtBen benieuwd wat Lennert er kan van maken.
Oorspronkelijk geplaatst door Filip04 Bekijk berichtEigenlijk druist deze foto in tegen alle opstellingen dat we geleerd hebben in het eerste jaar fotograaf. Het licht staat frontaal voor het model opgesteld.
Oorspronkelijk geplaatst door Filip04 Bekijk berichtMaar ja, regels zijn er om gebroken te worden.
Comment
-
-
Hele mooie foto. Zelf zou ik hem nog wat krapper kadreren (is onderaan ook meteen dat kleine oranje stukje weg).
Comment
-
Bij deze dan...
Als ik hem weg moet halen hoor ik het graag.
Moest alleen helaas uitgaan van het kleine formaat, het is ook maar een voorbeeld van de mogelijkheden.
| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
Comment
-
Ik vind die GT bewerking wel mooi .. beeld met potentieel dus...Groeten Dirk
Website : http://www.gakrid.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk berichtIk vind die GT bewerking wel mooi .. beeld met potentieel dus...Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
-
Zo, een goede nabewerking is toch wel nodig om een sterke plaat af te leveren, knap van LennertJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonman Bekijk berichtZo, een goede nabewerking is toch wel nodig om een sterke plaat af te leveren, knap van Lennert
Je moet straf zijn om een lelijke slagschaduw of een te blinkende huid weg te krijgen..
Comment
-
Mooie plaat waar inderdaad nog veel mee kan gedaan worden.
Ik zou persoonlijk voor kleinere DOF gekozen hebben, brengt de ogen mooier uit.
Het blijft natuurlijk namaak-DOF en het zit niet helemaal juist, maar je snapt wel wat ik bedoel.
Leuk plaatje en ditto model
Comment
Comment