Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Opzet vind ik knap, alleen misschien een beetje spijtig van het klein stukje oranje onderaan. Eerste second kijk je naar het aangezicht, daarna onmiddellijk naar het vlekje onderaan ...
Ben het zeker met Lennert eens...je kunt hier echt wat moois uithalen.
| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
thanks voor de reactie, voor mij was die plaat af, niks bewerkt (wel klein beetje contrast). Ben benieuwd wat Lennert er kan van maken. Op photoshopvlak heb ik duidelijk nog veel te leren. Dat vlekje oranje had ik moeten wegshoppen. Eigenlijk druist deze foto in tegen alle opstellingen dat we geleerd hebben in het eerste jaar fotograaf. Het licht staat frontaal voor het model opgesteld. Maar ja, regels zijn er om gebroken te worden.
Eigenlijk druist deze foto in tegen alle opstellingen dat we geleerd hebben in het eerste jaar fotograaf. Het licht staat frontaal voor het model opgesteld.
Dan mag je je leerkracht eens op het matje roepen! Nog een flitser/reflectiescherm beneden en je hebt een veelgebruikte beautybelichting!
Bij deze dan...
Als ik hem weg moet halen hoor ik het graag.
Moest alleen helaas uitgaan van het kleine formaat, het is ook maar een voorbeeld van de mogelijkheden.
| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
Comment