Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Vind het een mooie goede foto. Goed scherp leuke compo mis alleen een stukje strand. Dat benoem je wel in de titel maar ik zie geen strand verder goed werk.
"The important thing is not the camera but the eye..............
Wel spijtig dat het model haar ogen niet iets verder open doet, maar er was misschien te veel zon? Op mijn (ongekalibreerde) monitor zie ik wel een uitgebrand vlekje in het haar, maar ik zag het pas na enkele minuten kijken dus mag wel zeggen dat het niet stoorde.
Have fun! EOS 50D - EF-S 18-55 f/4-5.6 IS - Sigma 18-50 EX f/2.8 - EF 70-300 f/4-5.6 IS USM - Sigma 10-20 EX f/4-5.6
Op het eerste gezicht een ongecompliceerde foto. Nadere beschouwing leert dat er ontzettend veel aandacht is besteed aan de techniek en diverse details.
Wel spijtig dat het model haar ogen niet iets verder open doet, maar er was misschien te veel zon? Op mijn (ongekalibreerde) monitor zie ik wel een uitgebrand vlekje in het haar, maar ik zag het pas na enkele minuten kijken dus mag wel zeggen dat het niet stoorde.
Niet alleen scherpe zon maar erg veel stuifzand.
De foto is aan lichte kant gehouden.
Het is op een gekalibreerde monitor gedaan.... maar het is best mogelijk hoor ik zal het nog eens nameten.
Zeer mooi plaatje, is precies de "blonde" versie van Evy Gruyaert.
Ik vraag me alleen af wat die titels er toe doen ??? Dat is toch weinig belangrijk tenzij je misschien het onderwerp wil bepalen maar anders...
Heel mooie foto, mooie grijstinten. Weerkaatsing vh licht op het zand komt in strandfoto's goed van pas, het aanwezige licht is hier goed gebruikt vind ik. Zw/wit is toch nog altijd leuk.
Grts.
Hele mooie foto en een heel mooie omzetting. Ik zou in geen geval links nog iets wegknippen: nu heb je een mooie diagonaal door het beeld en die verknoei je anders.
Beauty need only be a whisper Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST
heel mooi deze, een mooie zachte plaat, goede omzetting
en ik weet best hoe moeilijk het is een foto behoorlijk om te zetten naar zwart wit, ik slaag er tot nog toe niet in een detige omzetting te doen al heb ik al vanalles geprobeert....
Comment