Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Haar ondergoed stoor mij eigenlijk in deze foto. Niet dat ik per se naakt wil maar volledig gevoelsmatig vind ik het hier niet zo mooi.
Voor de rest vind ik de High key goed gelukt, maar ik ben ook geen expert
In deze houding was het zeker beter geweest van geen ondergoed te dragen.
Er vallen geen schaamtelijkheden te bedekken, ook de witte stof is voor mij storend.
Misschien is overwegen om het terug te doen met een witte plexi der onder ?
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Misschien is overwegen om het terug te doen met een witte plexi der onder ?
MVG, Jeff
En een spiegel erachter? sowwie .. kon het niet laten
Ik volg wel een beetje het ondergoedverhaal. Helemaal nu het bandje bij de slip gedraaid zit. Maar goed.
Als je weet hoe moeilijk modellen het vinden om uberhaubt bedekt naakt te poseren vinden, vinden ze dit soort poses helemaal eng. En dan nog.. dan zou ik ook voor een liggend hoofd hebben gekozen. Dus meer richting fine-art.
Mooie zachte plaat maar de ogen hadden in deze setting iets lichter gemogen van mij.
En een spiegel erachter? sowwie .. kon het niet laten
Ik volg wel een beetje het ondergoedverhaal. Helemaal nu het bandje bij de slip gedraaid zit. Maar goed.
Als je weet hoe moeilijk modellen het vinden om uberhaubt bedekt naakt te poseren vinden, vinden ze dit soort poses helemaal eng. En dan nog.. dan zou ik ook voor een liggend hoofd hebben gekozen. Dus meer richting fine-art.
Mooie zachte plaat maar de ogen hadden in deze setting iets lichter gemogen van mij.
Snoepertje !
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment