Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Watershoot

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Watershoot

1.

2.

3.
    Last edited by GTDesign; 29 juli 2009, 14:11.
    | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
    | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Re: Watershoot

supermooie foto's!!!
    als beginnend fotograaf kan ik hier technisch geen beoordeling op geven maar ik vind het concept heel leuk,is dit trouwens in een studio gedaan?

ik denk dat ik nog wat ga oefenen na het zien van deze foto's

groetjes

Comment

ga voor 2-3-1

die 2de staat er toch een eind boven hoor
      nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joaatje Bekijk bericht
        supermooie foto's!!!
        als beginnend fotograaf kan ik hier technisch geen beoordeling op geven maar ik vind het concept heel leuk,is dit trouwens in een studio gedaan?

ik denk dat ik nog wat ga oefenen na het zien van deze foto's

groetjes
        Dit is inderdaad gewoon in de studio gedaan.
        Heb wel een en ander moeten verbouwen.
        | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Comment

eerste: mooi en reëel.
          tweede: irreëel zo met die open ogen.
          derde: leuk moment en geeft stof tot nadenken.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

De tweede is inderdaad een klasse apart!
            www.pixation.be

Comment

heel knap
              vooral 1
              fotowebsite: www.edwinfoto.com
              Lara's website: http://www.houdevelt.com
              fotoblog http://edwinfotocom.blogspot.com/

Comment

Ik vind de 3e Mooi moment en prachtig vastgelegd.

De tweede foto vind ik wat nep overkomen....de blik van het model past niet bij de enorme plens die ze over haar heen krijgt. De hoeveelheid water boven in de foto past niet bij de paar druppels die op haar lijf liggen. Het is erg druk bovenin de foto. Mijn mening dan he!

Stond ze in een teiltje?

Comment

3de is super met dat watereffect^^
                  My photosite : www.indignephotography.tk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                    Ik vind de 3e Mooi moment en prachtig vastgelegd.

De tweede foto vind ik wat nep overkomen....de blik van het model past niet bij de enorme plens die ze over haar heen krijgt. De hoeveelheid water boven in de foto past niet bij de paar druppels die op haar lijf liggen. Het is erg druk bovenin de foto. Mijn mening dan he!

Stond ze in een teiltje?
                    Ik gaa in een groot gedeelte met je mee.
                    Ik denk dat bij foto 2 de druppels op de achtergrond de foto drukker maken.
                    Hierdoor is het wat "vol"
                    Maar de serie is zeker mooi gedaan en goed over nagedacht.
                    Ook de nabewerking is mooi gehouden.

Maar foto 3 is een echte plaat !!
                    Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

heb ik het mis als ik zeg dat het water er bij foto 2 is bij geshopt?
                      EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                      https://sites.google.com/view/pdh65/

Comment

mooi serie met uitschieter van foto 3, foto 1 en 2 vind ik te druk met het vele water

greets
                        je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                        www.korandoke.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
                          heb ik het mis als ik zeg dat het water er bij foto 2 is bij geshopt?
                          Ik krijg deze vraag vaak...

De platen zijn echt zo geschoten zonder bijkomend shopwerk van water.
                          Het enigste wat bewerkt is de huid van het model en een beetje aan de levels getrokken.

Wel heb ik gemerkt dat het type studio flitser van groot belang is. Mijn Eerste watershoot met model Sanne (staat hiet geloof ik ook ergens gepost) daar had ik gedeeltelijk Falcon flitsers ingezet. Deze hebben een flitstijd van ca 1/800 sec waardoor het water geen echte druppels lijken maar meer strepen.

Bij deze shoot met Patty heb ik de Elinchroms RX flitsers ingezet met een flitstijd van 1/2850 sec. De strepen zijn een stuk minder en meer druppels.

Comment

Ben nu een paar keer terug geweest hier maar ik blijf het water in foto 2 omhoog zien gaan ipv naar beneden.
                            Dit viel mij als eerste op.

Waarschijnlijk omdat de druppelstrepen bovenin dikker zijn als onderin.
                            Heb ik alleen deze afwijking of zien er meer mensen dit?

Wel gewoon 3 prachtplaten, kan niet kiezen.

Greetz rich
                            D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DrJeckyll Bekijk bericht
                              Heb ik alleen deze afwijking of zien er meer mensen dit?
                              Ik zag het zo eerst niet maar nu wel. U bent bedankt

www.pixation.be

Comment

Working...
                              X