Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

-Inpromptu (snap) shot....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: -Inpromptu (snap) shot....

    Hoi Daniel,

    Ik zou willen dat ik wat vaker dergelijke "snapshotjes" kon maken!
    Een beetje ben ik het wel eens over de visagie. Met een dergelijke, toch wel aanwezige make up gaat men normaal niet zwemmen of douchen.

    Maar nu denk ik dat je met deze prachtige dame op stap was om wat fashion e.d. te schieten, en dat deze situatie zich gewoon aandiende, en dan kan ik héél goed begrijpen dat je van de gelegenheid gebruik maakt! Al heb je dan misschien niet de mogelijkheid de make up nog aan te passen. Dat zou mij ook kunnen gebeuren.

    Maar buiten dat vind ik het gewoon een hele mooie plaat.
    Mijn complimenten!!

    Groetjes, Marius
    Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

    Comment


    • #32
      Re: -Inpromptu (snap) shot....

      Buiten het feit dat er iets schort met de verscherping die al dan niet selectief is toegepast stel ik mij vragen bij het toch wel nonchalante uitgesneden formaat. De ruimte rechts die mijns inziens geen meerwaarde brengt omdat het model daar geen kijkruimte nodig heeft zou ik bijsnijden, evenals een fractie van de onderkant. Het formaat dat je nu presenteert is niet vierkant, geen 3/2, geen 3/4 maar een willekeurig tussenformaatje. Op zich geen probleem, maar het komt wel niet "pro" over als al je foto's die afgedrukt zijn naast mekaar gelegd worden en verschillende lengte en breedte hebben ... dat is mijn mening natuurlijk en ik veronderstel dat jij dat zeker wist maar je zou er van schrikken hoeveel mensen dit onbewust doen en dan thuiskomen van de fotoboer met een pakketje foto's met afgesneden delen of witte randen

      https://wim-meeus-fotografie.blogspot.com/

      http://wim-meeus.blogspot.com/
      https://1x.com/wimmeeus/

      Comment


      • #33
        Re: -Inpromptu (snap) shot....

        knappe plaat maar.....dat handje voor de borst

        Ofwel ga je voor naakt of niet, hier is dat zo van ik wil wel maar durf niet.

        Het hoeft niet naakt voor mij, ik had deze mooie dame ofwel wat anders geplaatst zodanig dat het handje niet voor de borst hing en toch de tepel niet zichtbaar was.
        Of anders liet ik de borst volledig zien. Uiteindelijk gaat het hier over artistiek naakt en niet over sex foto's, enfin dat hoop ik maar.

        Dus ja een mooi snapshot.
        Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

        Comment


        • #34
          Re: -Inpromptu (snap) shot....

          Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
          knappe plaat maar.....dat handje voor de borst

          Ofwel ga je voor naakt of niet, hier is dat zo van ik wil wel maar durf niet.

          Het hoeft niet naakt voor mij, ik had deze mooie dame ofwel wat anders geplaatst zodanig dat het handje niet voor de borst hing en toch de tepel niet zichtbaar was.
          Of anders liet ik de borst volledig zien. Uiteindelijk gaat het hier over artistiek naakt en niet over sex foto's, enfin dat hoop ik maar.

          Dus ja een mooi snapshot.
          mee eens en ze heeft een mooie kaaklijn.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #35
            Re: -Inpromptu (snap) shot....

            heeeeeeeeeeeeeel mooi

            Comment


            • #36
              Re: -Inpromptu (snap) shot....

              Weer een hele mooie, Fotodan
              Ik ben grote fan van je werk. Dat het niet 100% realistisch is, met make-up pootje baden, who cares anyway?
              Voor een modellenshoot is dit top en ik veronderstel dat het model dit ook zal vinden.
              Ik hoop hier nog veel werk van je te zien.

              Comment


              • #37
                Re: -Inpromptu (snap) shot....

                Vind het handje ook beetje raar. Ik snap dat het model geen tepel wou tonen, maar nu lijkt het handje daar zo geïsoleerd te zweven voor de tepel. En ligt het er té dik op dat ze de tepel afdekt. Een iets spontanere pose (lees: afdekking) was misschien beter geweest. Of gewoon de borst ondersteunen met volle hand - de rechterhand dan - werkt ook altijd en is veel minder geforceerd.

                En de MU.... op zich goed gedaan.
                Maar vind het ook niet passen in de context. Je ziet hier een vrouw, naakt , in de natuur, in het water. Een glamour make-up als hier, past er evenveel bij als een handtas...

                Iets subtieler of gewoon naturel, en het plaatje ging in mijn ogen meer kloppen.

                Had het beeld ruimer geweest en zag je op de oever een limo staan en haar galajurk in het gras liggen, dan was het een andere context

                Comment


                • #38
                  Re: -Inpromptu (snap) shot....

                  heb je ook beelden, dat ze uit het water komt, of komen die later nog?
                  beetje dat James Bond idee.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #39
                    Re: -Inpromptu (snap) shot....

                    Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                    Monica schreef:

                    Monica, je hebt gelijk,...en ik heb gelogen,...tevreden zo?

                    On topic: mimiek plooitjes heeft ze niet (valt voor op 19 jaar)...en als je een deftig scherm hebt zie je porien genoeg.

                    En nu stop ik, want het word weer onozel.......dat ik me toch steeds zo moet verantwoorden.

                    Of moet ik een hires crop van het gelaat maken en hier bijzetten om het te bewijzen?...nu wel geen tijd voor hoor ...

                    Grtz, D.
                    Je moet helemaal niets....JA, mooie snapshots blijven maken

                    Comment


                    • #40
                      Re: -Inpromptu (snap) shot....

                      Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                      Yup.. ik heb een account maar tot op heden weet ik nog niet welke ik moet opsturen.
                      Gezien uw kennis van modelfotografie zou u mij misschien kunnen helpen?

                      Het kan best zijn dat u in mijn portfolio geen platen kunt vinden. Ik twijfelde ook.
                      Onexposure is nogal conservatief.
                      Dat neemt niet weg dat ik een weddenschap wil maken dat er van de 15 die ik uitzoek er ten minste 5 geplaatst zullen worden? Of ziet u dit anders?

                      Maar los daarvan. Ik neem aan dat u daar ook zit?
                      Graag wil ik uw foto's bekijken en mij persoonlijke mening erover vormen.
                      Geef even uw link

                      Groetjes
                      Jorgen

                      ik ben daar van u thans nog geen account tegen gekomen
                      en One conservatief noemen
                      Wat die weddenschap betreft, steekt deze maar snel terug in je broekzak
                      U zweeft ook 7 meter boven u schoenen
                      je stelt me teleur Max,iemand waar iedereen naar opkijkt hier op BD en dan geef je hier zo een bekakte opmerking zwak zou ik zeggen

                      Sylvie

                      mooie plaat trouwens

                      Comment


                      • #41
                        Re: -Inpromptu (snap) shot....

                        Oorspronkelijk geplaatst door Queen Bekijk bericht
                        ik ben daar van u thans nog geen account tegen gekomen
                        en One conservatief noemen
                        Wat die weddenschap betreft, steekt deze maar snel terug in je broekzak
                        U zweeft ook 7 meter boven u schoenen
                        je stelt me teleur Max,iemand waar iedereen naar opkijkt hier op BD en dan geef je hier zo een bekakte opmerking zwak zou ik zeggen

                        Sylvie

                        mooie plaat trouwens
                        ja ik heb deze ook eens gelezen en moet hier toch wel deels volgen vindt dit van een zeer laag niveau
                        groeten
                        jagertje

                        Comment

                        Working...
                        X