Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Ik ben er ook niet wild van : waarom zo gedesatureerd, onscherp en idd... die achtergrond ?? Al veel beter van jou gezien...
Maar je hebt ze thuis, dus je kan het gewoon overdoen, niet ?
(of volgt er hier ook een complete make over, na een reaktie of tien ? )
Ik ben er ook niet wild van : waarom zo gedesatureerd, onscherp en idd... die achtergrond ?? Al veel beter van jou gezien...
Maar je hebt ze thuis, dus je kan het gewoon overdoen, niet ?
oei, ik zit er dus compleet naast dan ik had een vermoeden dat dit de laatste nieuwe trend was.....dus heb ik men kans gegrepen, met een foto die van alles een beetje heeft aangaande....the new style
niet de beste foto, technisch gezien dan ...
ook beetje storende achtergrond.
maar ivm het model heb je gelijk
ik ken gelijk moeilijk geloven dat dit
van dezelfde fotograaf is als de overige ...
mm
ach, was op een receptie, en had misschien al iets teveel van de champagne genoten
en het model, tja moest ze willen er staan er al enkele te trappelen hoor om te shooten
en ja deze zijn ook van mijn hand.....
Mvg
Ronny
Ronny toch
Van een naturel locatieplaatje een studioshot maken? Foei!
Basisplaat lijkt me veel leuker om daar mee te gaan stoeien.. in dezelfde sfeer..
en groot gelijk heb je hoor, maar sommige mensen hebben problemen met die achtergrond, alhoewel die voor mij persoonlijk toch ergens een meerwaarde gaf en een bepaalde sfeer, en tja wat doet een mens dan hé
zoals je zelf zegt..... in dezelfde sfeer.... was meer mijn ding ook
groetjes
Ronny
Oorspronkelijk geplaatst door lonely_driverBekijk bericht
en groot gelijk heb je hoor, maar sommige mensen hebben problemen met die achtergrond, alhoewel die voor mij persoonlijk toch ergens een meerwaarde gaf en een bepaalde sfeer, en tja wat doet een mens dan hé
zoals je zelf zegt..... in dezelfde sfeer.... was meer mijn ding ook
groetjes
Ronny
Achtergrond fout? Doh.. nee joh.
Niet voor mij
Plaats eens het origineel als je wilt? Of anders per mail.
Comment