Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

-Inpromptu (snap) shot....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: -Inpromptu (snap) shot....

    Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
    Yup.. ik heb een account maar tot op heden weet ik nog niet welke ik moet opsturen.
    Gezien uw kennis van modelfotografie zou u mij misschien kunnen helpen?

    Het kan best zijn dat u in mijn portfolio geen platen kunt vinden. Ik twijfelde ook.
    Onexposure is nogal conservatief.
    Dat neemt niet weg dat ik een weddenschap wil maken dat er van de 15 die ik uitzoek er ten minste 5 geplaatst zullen worden? Of ziet u dit anders?

    Maar los daarvan. Ik neem aan dat u daar ook zit?
    Graag wil ik uw foto's bekijken en mij persoonlijke mening erover vormen.
    Geef even uw link

    Groetjes
    Jorgen
    Ik stuur je een PM want we gaan serieus off topic!

    https://wim-meeus-fotografie.blogspot.com/

    http://wim-meeus.blogspot.com/
    https://1x.com/wimmeeus/

    Comment


    • #17
      Re: -Inpromptu (snap) shot....

      Oorspronkelijk geplaatst door Wim Meeus Bekijk bericht
      Ik stuur je een PM want we gaan serieus off topic!
      blegh nee.. niet nog meer pb's
      Hier of nergens. graag. jah.
      We kunnen het ook ontopic houden
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #18
        Re: -Inpromptu (snap) shot....

        Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
        blegh nee.. niet nog meer pb's
        Hier of nergens. graag. jah.
        We kunnen het ook ontopic houden
        Hij was al vertrokken!

        https://wim-meeus-fotografie.blogspot.com/

        http://wim-meeus.blogspot.com/
        https://1x.com/wimmeeus/

        Comment


        • #19
          Re: -Inpromptu (snap) shot....

          Oorspronkelijk geplaatst door Wim Meeus Bekijk bericht
          Hij was al vertrokken!
          I know.. ben aan reageren
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment


          • #20
            Re: -Inpromptu (snap) shot....

            Ik stel voor dat BD van MADMAX de hoofdredacteur van het forum mensen en modellen maakt. Dan sturen we eerste onze comments naar jou door en kan jij ze bijsturen.
            By the way heb je tegen lekker kipje niks op tegen ?

            Comment


            • #21
              Re: -Inpromptu (snap) shot....

              toch een knap plaatje hoor!
              http://www.jvs-photography.be/

              Comment


              • #22
                Re: -Inpromptu (snap) shot....

                Oorspronkelijk geplaatst door kowa Bekijk bericht
                Ik stel voor dat BD van MADMAX de hoofdredacteur van het forum mensen en modellen maakt. Dan sturen we eerste onze comments naar jou door en kan jij ze bijsturen.
                By the way heb je tegen lekker kipje niks op tegen ?
                Ben blij dat iemand als MadMax nog hier op dit forum wilt posten! De laatste tijd daalt het niveau zeer hier op BD. Lees ook de vragen in de topics camera's, objectieven en accessoires. Alsof je zelf niet kunt beslissen wat voor lenscase je moet bestellen voor je 70-200. Veel meer dan een mooie foto of lekker kipje (sorry KOWA voor het genomen voorbeeld en voel je niet persoonlijk aangevallen s.v.p.) blijken we niet meer te kunnen. Daar heb ik niets op tegen, wanneer ook het overige commentaar recht doet. Je hoeft het niet altijd eens te zijn met de maker of met het commentaar, maar de bedoeling is dat we hier naar elkaars kunstje kijken en dit bekritiseren. Ga bij het posten ook uit van het feit dat niet iedereen door jou ogen kijkt, maar een heel andere belevenigswereld heeft.


                Ik waardeer de commentaren van iemand als MadMax zeer. Zo zijn er nog een paar die zelf goed materiaal laten zien en ook kritiek geven. Beschouw het ook eens als opbouwende kritiek en voel je niet altijd aangetrokken tot het negatieve. Het glas is toch altijd halfvol!!!

                Ik kan de plaat zeker waarderen. Al denk ik dat je MU erg overdone is en beter naturel had kunnen worden uitgevoerd. Het kippevel op armen en rug geven imo een mooier effect en klopt beter met de omgeving. En zeker is dit een mooie vogel

                'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

                Comment


                • #23
                  Re: -Inpromptu (snap) shot....

                  Schitterende kleuren en mooie foto
                  Als ik iets moet zeggen (mss ook niet) is dat ze nogal veel MU heeft voor deze naturelle plaat
                  Groeten Dirk
                  Website : http://www.gakrid.be

                  Comment


                  • #24
                    Re: -Inpromptu (snap) shot....

                    Oorspronkelijk geplaatst door nikonias Bekijk bericht
                    Ben blij dat iemand als MadMax nog hier op dit forum wilt posten! De laatste tijd daalt het niveau zeer hier op BD. Lees ook de vragen in de topics camera's, objectieven en accessoires. Alsof je zelf niet kunt beslissen wat voor lenscase je moet bestellen voor je 70-200. Veel meer dan een mooie foto of lekker kipje (sorry KOWA voor het genomen voorbeeld en voel je niet persoonlijk aangevallen s.v.p.) blijken we niet meer te kunnen. Daar heb ik niets op tegen, wanneer ook het overige commentaar recht doet. Je hoeft het niet altijd eens te zijn met de maker of met het commentaar, maar de bedoeling is dat we hier naar elkaars kunstje kijken en dit bekritiseren. Ga bij het posten ook uit van het feit dat niet iedereen door jou ogen kijkt, maar een heel andere belevenigswereld heeft.


                    Ik waardeer de commentaren van iemand als MadMax zeer. Zo zijn er nog een paar die zelf goed materiaal laten zien en ook kritiek geven. Beschouw het ook eens als opbouwende kritiek en voel je niet altijd aangetrokken tot het negatieve. Het glas is toch altijd halfvol!!!
                    Hier wil ik graag een korte reactie op geven. Je schrijft dat het niveau daalt en refereert ook naar topics met vragen m.b.t. camera's, lenzen, etc. Dat er 'domme' vragen gesteld worden is inherent aan het feit dat er nieuwe (beginners) leden komen. Als er een ledenstop zou zijn, zal je zien dat het niveau vanzelf zal gaan stijgen. Dus wat er op BD gebeurd is gewoon normaal, het hoort er gewoon bij.

                    Nog een opmerkingkje over het commentaar. Ik zal het maar op m'n zelf betrekken. Ik vind het soms ook een beetje moeilijk om precies te omschrijven waarom een foto erg geslaagd is. Anderen kunnen dat veel beter dan ik, inderdaad bijvoorbeeld MadMax. Natuurlijk kan ik wel zien of ik een foto erg mooi vind of niet. Ik heb het effe opgezocht, mijn laatste commentaar was 'Zeer mooie serie. Vooral die eerste. Is echt een enorm sprekende plaat, super in beeld gebracht.' Weinig leerzaam dus voor de betreffende fotograaf en eigenlijk heeft hij er dus niks aan (met als uitgangspunt leren).

                    Wat ik zelf jammer vind is dat de sfeer zo af en toe slechter is. Dat is jammer. Iedereen hier fotografeert voor zijn plezier maar dat is helaas niet altijd terug te vinden.

                    Comment


                    • #25
                      Re: -Inpromptu (snap) shot....

                      Oorspronkelijk geplaatst door nikonias Bekijk bericht
                      (...) De laatste tijd daalt het niveau zeer hier op BD. Lees ook de vragen in de topics camera's, objectieven en accessoires. Alsof je zelf niet kunt beslissen wat voor lenscase je moet bestellen voor je 70-200. (...)
                      Ook ff OT dan: ik ben juist van mening dat ik hier de laatste tijd van div. mensen juist heel veel progressie zie. Veel experimenteel werk maar ook echte groei. Bijv. Luc.
                      Wel vind ik dat veel mensen achterblijven als het gaat om fotobeoordeling. Veel te veel ouderwets geneuzel en alles precies volgens het boekje '(modellen)fotografie voor dummies'
                      En die comments doen vooruitgang totaal geen goed en werken ook averechts imho.
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

                      Comment


                      • #26
                        Re: -Inpromptu (snap) shot....

                        Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                        Gelaat is niet gesoft (ge geloofd me of niet hé!)...ze heeft een vlekkeloze huid, en haar gelaat is droog,(of ongeveer)...en de rug is nat!

                        Maar het maakt niet uit voor mij,...ik zij het, t'is een snap.......tussen vogeltjes en regendruppels in

                        Grtz, D.
                        ROFL...de druppels hangen nog aan haar kin Alles is nat (haar rug)
                        behalve haar vlekkeloze huid
                        Een model kan nog zo'n vlekkeloze huid hebben, porieen en mimiekplooitjes hebben we allemaal
                        Mooi hoor, maar doe dan de hele plaat

                        Comment


                        • #27
                          Re: -Inpromptu (snap) shot....

                          Monica schreef:
                          Citaat:
                          Oorspronkelijk geplaatst door fotodan
                          Gelaat is niet gesoft (ge geloofd me of niet hé!)...ze heeft een vlekkeloze huid, en haar gelaat is droog,(of ongeveer)...en de rug is nat!

                          Maar het maakt niet uit voor mij,...ik zij het, t'is een snap.......tussen vogeltjes en regendruppels in

                          Grtz, D.
                          ROFL...de druppels hangen nog aan haar kin Alles is nat (haar rug)
                          behalve haar vlekkeloze huid
                          Een model kan nog zo'n vlekkeloze huid hebben, porieen en mimiekplooitjes hebben we allemaal
                          Monica, je hebt gelijk,...en ik heb gelogen,...tevreden zo?

                          On topic: mimiek plooitjes heeft ze niet (valt voor op 19 jaar)...en als je een deftig scherm hebt zie je porien genoeg.

                          En nu stop ik, want het word weer onozel.......dat ik me toch steeds zo moet verantwoorden.

                          Of moet ik een hires crop van het gelaat maken en hier bijzetten om het te bewijzen?...nu wel geen tijd voor hoor ...

                          Grtz, D.
                          Last edited by fotodan; 14 augustus 2009, 10:49.

                          Comment


                          • #28
                            Re: -Inpromptu (snap) shot....

                            Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                            Ook ff OT dan: ik ben juist van mening dat ik hier de laatste tijd van div. mensen juist heel veel progressie zie. Veel experimenteel werk maar ook echte groei. Bijv. Luc.
                            Wel vind ik dat veel mensen achterblijven als het gaat om fotobeoordeling. Veel te veel ouderwets geneuzel en alles precies volgens het boekje '(modellen)fotografie voor dummies'
                            En die comments doen vooruitgang totaal geen goed en werken ook averechts imho.
                            Vooral de commotie die ontstaat wanneer kritiek wordt geuit. Ook jij geeft deze met de bedoeling de TS wat van op te laten steken. Iemand die hier meer kijkt weet dat dit niet verkeerd of arrogant bedoeld is en haalt eruit wat ie wil/kan gebruiken. Kijkt ook op een andere manier naar je foto's. Ook ik kijk jaloers naar je platen, maar dan wel met het idee hoe het zo knap gemaakt is.
                            Nieuwe leden zijn geen probleem, maar iedereen is tegenwoordig zo bekend met allerlei fora, dat je toch wel een zoekfunctie kunt gebruiken. Heel veel onderwerpen zijn al vele malen aangesneden maar keren herhaaldelijk terug. Hiermee kunnen we de ruimte op de servers van BD gebruiken voor mooi materiaal.

                            'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

                            Comment


                            • #29
                              Re: -Inpromptu (snap) shot....

                              Weeral een hele mooie. Het oogt idd wel wat raar dat gezicht ten opzichte van rug en armen. Maar volgens mij kan dat ook kippenvel zijn (dat normaal niet op het gezicht voor komt. Water zal best nog wel koud geweest zijn en moest haar hand er niet zijn hadden we daarover uitsluitsel kunnen geven

                              Visagie vind ik persoonlijk goed en ze mag gerust eens bij mij in het reservaat komen pootjebaden.

                              Even Off-Topic:

                              Niveau daalt? Er is heel veel verscheidenheid hier op BD en je kan onmogelijk zeggen dat het niveau in het algemeen daalt. Er zijn alleen maar een paar hele goede fotografen vertrokken, laten we hopen dat er weer nieuwe bijkomen.

                              Wat wel opvalt is dat "als je alleen maar de tijd neemt om naar de SC's te kijken, je idd heel veel verschillen ziet. Misschien omdat veel beginners (waaronder ik) zich snel geroepen voelen om hier te plaatsen, zoveel comments krijg je niet in de Beginnershoek of bij Fotobeoordeling, of ze nu goed zijn of slecht zijn.
                              Betere foto's worden ook minder becommentarieerd dan slechtere, dit is soms wel jammer omdat je ook wel wilt weten wat er nu goed is aan een foto. Slechte foto's krijg je heel snel de gepaste of ongepaste commentaar.

                              Ik kan ook MadMax volgen dat er door velen wordt gekeken naar de klassieke regels (gulden snede, kadrering, belichting) en dat sommige foto's daardoor lijken op één uit de zovelen. Ik hou persoonlijk wel van wat tegendraads, dat maakt het allemaal wel wat boeiender. Maar als beginner zijn die klassieke regels een houvast... Je moet ergens beginnen ...

                              ... ik wou dat het er hier soms gewoon wat luchtiger aan toe ging... Maar de perfecte wereld (forum) bestaat jammer genoeg niet.

                              Tot slot, Sorry voor de topic vervuiling Daniel

                              Comment


                              • #30
                                Re: -Inpromptu (snap) shot....

                                Tot slot, Sorry voor de topic vervuiling Daniel
                                Absoluut geen probleem hoor!...wat je hier neerpende was heel interesant

                                Grtz, D.

                                Comment

                                Working...
                                X