Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

-Inpromptu (snap) shot....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • -Inpromptu (snap) shot....

    Gisteren heel donkere en regenachtige dag....maar ik wou toch al heel lang eens dat natuurreservaat
    in Limburg bezoeken...

    Tussen de regenbuien in ernaar toe gewandeld, en ik werd beloond (met dit weer was er natuurlijk niemand) met het zien van mooie reigers,
    aalscholvers, enkele heel snelle en schuchtere ijsvogels,...en onderstaand gevogelte,... ook in het water!

    Wel te begrijpen, want het was warmer in het water dan erboven!

    Naast de reigers en dergelijke heb ik deze verschijning dan ook effe op plaat gezet,...inpromptu, zonder veel poseerwerk eigenlijk, en ...tussen twee stortvlagen in!

    Geniet ervan....

    Daniel



  • #2
    Re: -Inpromptu (snap) shot....

    Hier kan ik van genieten
    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
    www.cromagnonman.be

    Comment


    • #3
      Re: -Inpromptu (snap) shot....

      da's een mooi vogelke..!

      Comment


      • #4
        Re: -Inpromptu (snap) shot....

        de intro maakt het gewoon
        into minimal techno

        Comment


        • #5
          Re: -Inpromptu (snap) shot....

          Mooie foto,... Maar maak ze af,.... Je softent het gezicht,.... Maar de rug doe je niet ofwel ligt het aan mijn monitor (alhoewel hij gecalibreerd is)
          Bart - www.bartdr.com for pictures
          Canon 5D Mark II | Canon 40D | EFS 10 - 22 | EF 24 - 105 L | EF 70 - 200 IS L | EF 50 1.4 | Lighting equipment

          Comment


          • #6
            Re: -Inpromptu (snap) shot....

            Snapshot my ASS

            Mooie plaat, compo, licht. (gelaat niet in verhouding met body)
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

            Comment


            • #7
              Re: -Inpromptu (snap) shot....

              Je softent het gezicht,.... Maar de rug doe je niet ofwel ligt het aan mijn monitor
              Gelaat is niet gesoft (ge geloofd me of niet hé!)...ze heeft een vlekkeloze huid, en haar gelaat is droog,(of ongeveer)...en de rug is nat!

              Maar het maakt niet uit voor mij,...ik zij het, t'is een snap.......tussen vogeltjes en regendruppels in

              Grtz, D.

              Comment


              • #8
                Re: -Inpromptu (snap) shot....

                Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                Gelaat is niet gesoft (ge geloofd me of niet hé!)...ze heeft een vlekkeloze huid, en haar gelaat is droog,(of ongeveer)...en de rug is nat!

                Maar het maakt niet uit voor mij,...ik zij het, t'is een snap.......tussen vogeltjes en regendruppels in

                Grtz, D.
                Doh..
                gesoft of bewerkt. das een groot verschil

                Geef mij een cam die dit (out of cam) eindresultaat produceert en ik ben rijk

                Ik wed niet vaak, maar ik zet een krat bier (naar TS keuze) dat er meer aan de snoet is gedaan (en aan de plaat algemeen) dan aan haar rug en armen (moet ik wel de raw zien natuurlijd )

                En jup... ik betaal, en verstuur je een krat DUVEl als het zo is ook hehehe
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

                Comment


                • #9
                  Re: -Inpromptu (snap) shot....

                  Mooi beeld, maar de visagie of bewerking van het gelaat spreken mij niet direct aan.
                  Tja, de vogels beginnen langzaam te trekken dan kan je al eens een zeldzaamheid als deze tegen komen. Maar voor mij is dit toch een volledig onbekende soort en blijkbaar nog in zomerkleed.

                  Comment


                  • #10
                    Re: -Inpromptu (snap) shot....

                    Oorspronkelijk geplaatst door kowa Bekijk bericht
                    Mooi beeld, maar de visagie of bewerking van het gelaat spreken mij niet direct aan.
                    Tja, de vogels beginnen langzaam te trekken dan kan je al eens een zeldzaamheid als deze tegen komen. Maar voor mij is dit toch een volledig onbekende soort en blijkbaar nog in zomerkleed.
                    Mag ik, los van het feit dat ik de foto niet heb genomen, weten wat je dan niet aanspreekt aan de visagie?
                    Zit de eyeliner niet recht/rommelig, is de oogschaduw niet mooi geplaatst?, zit de mascara niet lekker, of is het de blush op de wangen, of is het de liplijn die hier zo focking recht zit dat je het niet mooi vind, of zijn dit vragen die je als kijker boven de pet gaan?
                    Een beetje kijker weet natuurlijk dat groen recht tegenover rood staat en dit een super visa is bij een model met bruine oogjes. Maar goed. Ik kan het natuurlijk ook een keer mis hebben.
                    Wacht.. ik weet het.. U wilt natuurlijk een naturel model tussen de vogels
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: -Inpromptu (snap) shot....

                      De blush en de kleur lippen. Maar overal de feel van het gezicht, te veel een glamour feel voor zo'n type foto. Ja graag meer naturel voor mij.

                      Comment


                      • #12
                        Re: -Inpromptu (snap) shot....

                        Oorspronkelijk geplaatst door kowa Bekijk bericht
                        De blush en de kleur lippen. Maar overal de feel van het gezicht, te veel een glamour feel voor zo'n type foto. Ja graag meer naturel voor mij.
                        Kleuren en smaak zal ik nooit iemand over 'aanvallen' Dat is idd persoonlijk. Visagie is voor deze glamourplaat namelijk goed gekozen. (bewust of niet)
                        Ook zit de blush (in combi met nat en kou) op de juiste plek (wat ik hier soms, helaas niet zie)
                        Maar allez (zei de Belg in mij)... een meer natural feel zou kunnen.

                        ps... mijn 'aanval' was puur persoonlijk gericht op de manier waarop mensen reageren. Dus niet alleen op deze foto.

                        Ik ben het namelijk een beetje beu hier als het gaat om comments. Tis mij teveel volgens het boekje
                        Laatste weken verlof heb ik ontzettend veel magazines uitgeplozen en ben ik tot de conclusie gekomen dat BD op veel fronten achter loopt.
                        Niet BD als forum, maar veel van haar leden. (okay.. schiet mij maar lek. Who cares )
                        Groetjes, Jörgen
                        www.beautyshoot.nl

                        Comment


                        • #13
                          Re: -Inpromptu (snap) shot....

                          Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                          Kleuren en smaak zal ik nooit iemand over 'aanvallen' Dat is idd persoonlijk. Visagie is voor deze glamourplaat namelijk goed gekozen. (bewust of niet)
                          Ook zit de blush (in combi met nat en kou) op de juiste plek (wat ik hier soms, helaas niet zie)
                          Maar allez (zei de Belg in mij)... een meer natural feel zou kunnen.

                          ps... mijn 'aanval' was puur persoonlijk gericht op de manier waarop mensen reageren. Dus niet alleen op deze foto.

                          Ik ben het namelijk een beetje beu hier als het gaat om comments. Tis mij teveel volgens het boekje
                          Laatste weken verlof heb ik ontzettend veel magazines uitgeplozen en ben ik tot de conclusie gekomen dat BD op veel fronten achter loopt.
                          Niet BD als forum, maar veel van haar leden. (okay.. schiet mij maar lek. Who cares )
                          Heb je al een account bij "onexposure"? ... een aanrader voor als je iets meer wilt

                          https://wim-meeus-fotografie.blogspot.com/

                          http://wim-meeus.blogspot.com/
                          https://1x.com/wimmeeus/

                          Comment


                          • #14
                            Re: -Inpromptu (snap) shot....

                            Lekker kipje
                            Vind deze heel goed.
                            Mooie kleuren voor zo'n grijze dag!

                            Comment


                            • #15
                              Re: -Inpromptu (snap) shot....

                              Oorspronkelijk geplaatst door Wim Meeus Bekijk bericht
                              Heb je al een account bij "onexposure"? ... een aanrader voor als je iets meer wilt
                              Yup.. ik heb een account maar tot op heden weet ik nog niet welke ik moet opsturen.
                              Gezien uw kennis van modelfotografie zou u mij misschien kunnen helpen?

                              Het kan best zijn dat u in mijn portfolio geen platen kunt vinden. Ik twijfelde ook.
                              Onexposure is nogal conservatief.
                              Dat neemt niet weg dat ik een weddenschap wil maken dat er van de 15 die ik uitzoek er ten minste 5 geplaatst zullen worden? Of ziet u dit anders?

                              Maar los daarvan. Ik neem aan dat u daar ook zit?
                              Graag wil ik uw foto's bekijken en mij persoonlijke mening erover vormen.
                              Geef even uw link

                              Groetjes
                              Jorgen
                              Groetjes, Jörgen
                              www.beautyshoot.nl

                              Comment

                              Working...
                              X