Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Sja.. dit soort platen kun je natuurlijk blijven maken. En zijn ook al 1000 x de revue gepasseerd (ook door mij )
1 is verreweg de betere voor mij door de mooiere plaatsing van het water.
Bij 2 ligt er of te weinig water, of het model heeft kippentietjes.
Tevens vind ik de doorlopende schaduw over de venusheuvel storen. Tis nu een zwarte baan zonder vorm. Hierdoor wordt het achterste been onnodig dik en hoog gemaakt. Deze plaat zou ik zeker nog een keer overdoen met een iets subtielere belichting. (Ik heb m al maar ga m nog een keer doen )
3 leuk maar hoort er niet bij.
no1 de knaller
Hoi Jorgen,
Zelf ga ook ook voor nummertje 1.
Bij 2 vind ik jammer dat er langs haar navel een plasje water ligt wat overkomt als een witte vlek.
Dit was in principe ook een soort van fun shoot, na de bekende watershoot.
Ik ga hem beslist nog een keertje doen, maar dan met een goede voorbereiding.
Je gaat hem zelf ook nog een keertje doen ? zal me een venusheuvel worden zeg met Madmax als model...
| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
Je gaat hem zelf ook nog een keertje doen ? zal me een venusheuvel worden zeg met Madmax als model...
dan is het een Penusheuvel mafkees :P
Nee , die witte vlek is 3 keer stempelen. Tis het beeld ansich wat voor mij niet werkt. Maar zo te zien/horen zijn er hier en op DH mensen die het wel mooi vinden
En Jorgen heeft gelijk dat nr 3 niet in de reeks hoort, maar dat wil niet zeggen dat het geen goede plaat is. De sfeer dat je creëert door het blauwe licht, het water... Alles klopt voor mij in dit plaatje. Dus ook voor nr.3 van mij
Foto 1 vind ik de beste...
Bij foto 2 kijkt het niet lekker, met name door de grote schaduw tussen de benen en op haar achterste dij...
De bescheiden mening van een beginner op gebied van fotografie en een kenner op gebied van vrouwenlichamen
#1 , wou dat ik het kon (en ga het dan ook proberen)
Moeilijk is het niet anders was het mij ook niet gelukt.
| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
He verdomme, je hebt het over die schaduw en dat kippenvel en dat was me niet eens opgevallen
Toch blijf ik bij nr.2 ...die benen, die rondingen vind ik zo mooi. Puur gevoel...
Moeilijk is het niet anders was het mij ook niet gelukt.
Ik wil er mij ook eens aan wagen. Kan je even verduidelijken hoe je je lichtbronnen hebt opgezet en waar je moet op letten?
Lijkt het dan gewoon moeilijker dan het is. Ik ben benieuwd.
Comment