Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

-Een "dijk" van een foto ditmaal.....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: -Een "dijk" van een foto ditmaal.....

prachtige foto

Comment

Ik hoop dat ik ooit zo'n mooie modellen en zo'n mooie foto kan maken
      Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aaron Bekijk bericht
        Ik hoop dat ik ooit zo'n mooie modellen en zo'n mooie foto kan maken
        Dat begint met de juiste partner te kiezen en de natuur haar gang te laten gaan.

Comment

Honestly,

als ik zie wat voor foto's jij maakt.. en wat je recent hier hebt laten zien..
          Snap ik echt niet hoe deze in de HOF terecht komt ipv van een zekere andere foto van jou..
          De mensen die hier de HoF bepalen.. ?????????????????????????
          poof

Comment

Simonisme schreef:
            Snap ik echt niet hoe deze in de HOF terecht komt ipv van een zekere andere foto van jou..
            Heel bedankt voor je comment,...maar welke bedoel je met "een zekere andere foto"

Gewoon uit curiositijd hoor,...het is zeker niet van levensbelang...

Groetjes, Daniel

Comment

bv. die ene op het strand met dat goud gele lange kleed.. die is echt
              En nog enkele andere foto's die ik in het verleden al van je gezien heb.. die echt af zijn..
              Als ik deze dan vergelijk.. dan is deze een pak minder.. pasop, hij is helemaal niet slecht he..
              Maar bij sommige foto's heb je direct een wauw gevoel en bij sommige andere gewoon leuke foto gevoel.. maar niks meer..

Maar aangezien die met dat lange kleed en deze in dezelfde periode zijn gepost snap ik het echt niet..

Maja heb dat al bij zovele foto's op dit forum gezien.; dus ik vind de HoF echt geen maatstaf
              poof

Comment

ik ontdekte hem op de HoF en daar hoort hij. Top dagje voor jou, zulke foto maken
                Marsje

Comment

Working...
                X