Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Re: -Een "dijk" van een foto ditmaal.....
Honestly,
als ik zie wat voor foto's jij maakt.. en wat je recent hier hebt laten zien..
Snap ik echt niet hoe deze in de HOF terecht komt ipv van een zekere andere foto van jou..
De mensen die hier de HoF bepalen.. ?????????????????????????
Re: -Een "dijk" van een foto ditmaal.....
bv. die ene op het strand met dat goud gele lange kleed.. die is echt
En nog enkele andere foto's die ik in het verleden al van je gezien heb.. die echt af zijn..
Als ik deze dan vergelijk.. dan is deze een pak minder.. pasop, hij is helemaal niet slecht he..
Maar bij sommige foto's heb je direct een wauw gevoel en bij sommige andere gewoon leuke foto gevoel.. maar niks meer..
Maar aangezien die met dat lange kleed en deze in dezelfde periode zijn gepost snap ik het echt niet..
Maja heb dat al bij zovele foto's op dit forum gezien.; dus ik vind de HoF echt geen maatstaf
Comment