Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi hoor... en zeer herkenbaar
Maar zie ik daar een (heel) licht gekleurde vlek op haar wang ?
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Ik snap niet waar die vandaan komt, en geen idee hoe ik hem weg krijg
Ik ga er nog even aan pielen, bedankt voor het opmerken (ik dacht dat het nu meeviel)
Goh, tkomt een beetje plastiekerig over vind ik.
Imo moeten kinderhuidjes niet te fel bewerkt. Een soft-focus effect vind ik soms wel passen.
Hoe? Zie antwoord 16 in dit topic :http://forum.belgiumdigital.com/f41/...rl-256127.html
Lennert...vergeef me, maar aan dat soort bewerkingen waag ik mij nog niet...ik ben al blij dat ik wat filtertjes los kan laten op mijn foto en eindelijk een verzacht penseeltje gevonden heb. Cs4 kan ik nog heel weinig mee.
Deze softlayer van PSP gebruik ik vaak bij kleine kinderen....geeft beetje een zacht effekt. LOL...hier sta ik bekend om...iemand noemde mijn kinderfoto's zelfs Anne Geddes foto's
Ik vind dat zachte hier best passen hoor. Weet alleen niet of je met een betere blur bewerking een mooier resultaat kunt behalen.
Je moet mijn tut eens proberen. Die is niet echt ingewikkeld.
Staat ergens bij tips en trucs. 'Blur op de huid' en nog wat.
Comment