Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stefanie - Miss West-vlaanderen 2010?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Stefanie - Miss West-vlaanderen 2010?

Oorspronkelijk geplaatst door mariussuiker Bekijk bericht
    En mijn mening is (correct me if I'm wrong) dat je je dan beter eerst op belichting, poses, begeleiding van het model kunt richten, en daarna uiteraard ook op andere dingen zoals styling. En zoals ik al aangaf vind ik het een mooi jurkje.
    Hi Marius,
    mijn reactie is volledig in het voordeel van de beginnende TS (hoewel veel gevorderden er mss ook wat aan hebben).
    Ik wou de -( door andere BD-ers) - reeds gegeven opmerkingen niet herhalen maar eventjes een vingerwijzing maken naar andere belangrijke aspecten bij studiowerk.
    Ik reageer niet op alle postings maar als er dan eens iets beloftevols geplaatst wordt probeer ik wel mijn steentje bij te dragen in opbouwende kritiek (en ja die kan soms negatief overkomen).
    Hierbij aan TS mijn beste wensen en hoop op een succesvolle toekomst in de studiobranche.

Henri
    lidnummer: BD0435BE

Comment

Hier komen ze dan de missen

ik vind de eerste foto de beste, qua kleur en kwaliteit heel mooi.
      De 2de kijkt het model een beetje vreemd, mss omdat de ogen te licht geworden zijn ik weet het niet maar er is iets mee
      Als dit je 4de studioshoot is ben je zeker goed bezig, oefening baart kunst zeggen ze toch
      http://www.melissavanbelle.be

Comment

Thx voor de comments,

Het is inderdaad nog maar mijn 4de studioshoot dus ik ben eigenlijk wel redelijk blij met de comments behalve over die kledij natuurlijk.
        Ik laat het model vrij om te kiezen in welke kledij zij voor de lens poseert.
        Het is een topje/kleedje waarmee ze nog niet geposeert had dus daar zijn we ook voor gegaan

Het zou wel handig zijn om wat meer commentaar te krijgen op mijn werk (dat nog ver van goed is) dan dat van het model want wat mij betreft is zij een topper :-)
        Nikon D300s

\o/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RobbyD Bekijk bericht
          Thx voor de comments,

Het is inderdaad nog maar mijn 4de studioshoot dus ik ben eigenlijk wel redelijk blij met de comments behalve over die kledij natuurlijk.
          Ik laat het model vrij om te kiezen in welke kledij zij voor de lens poseert.
          Het is een topje/kleedje waarmee ze nog niet geposeert had dus daar zijn we ook voor gegaan

Het zou wel handig zijn om wat meer commentaar te krijgen op mijn werk (dat nog ver van goed is) dan dat van het model want wat mij betreft is zij een topper :-)
          Sorry Roby,
          mijn commentaar betreft niet je model maar wel het feit dat in functie van het einddoel er meer nadruk moet liggen op het model en niet op haar kledij. Als realisator heb jij de morele plicht alle aspecten van een opdracht in het oog te houden. Anderen hebben reeds hun opmerkingen aangehaald i.v.m. het technisch aspect van je werk. Had je dan gewenst dat ik ze nog eens herhaalde?
          Goede raad: neem je werk op niet enkel als een fotomaker maar veeleer als een manager die zijn klienteel en zichzelf voldoening kan geven. Dit staat garant voor later succes. Aanvaardt ook opmerkingen die enkel tot doel hebben je te vervolmaken.

Henri
          lidnummer: BD0435BE

Comment

Haribo!
            Henk
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

Comment

Working...
            X