Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sja.. Fucking HOT!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Sja.. Fucking HOT!

Ik bedoelde dat ik niet de hele discussie heb doorgelezen.
    De eerste pagina heb ik gelezen en bij de 2e ben ik halfweg gestopt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IL Corvo Bekijk bericht
      Iemand bekend met 'Spreken is zilver, zwijgen is goud' ?

Dit is meer "zien, horen, en zwijgen" om het aan te passen aan BD
      Robby
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
        Vind u nu zelf ook niet, dat u nu te persoonlijk reageert? Analyses over de psyche van mede-forummers lijkt me hier niet echt gepast.
        Neen, waarom? Je moet alles lezen hé.

citaat van Robbydorine:

"...En als ik mij moet klein voelen op een forum dan mogen ze het van mij steken waar........ ."

Als hij A zegt mag ik toch B zeggen niet? Robbydorine heeft toch niet kwaad gereageerd, wat is het probleem Monica!

https://wim-meeus-fotografie.blogspot.com/

http://wim-meeus.blogspot.com/
        https://1x.com/wimmeeus/

Comment

Ik ga hier een paar woorden aan vuil maken. Als kunstliefhebben stel ik het volgende,....

- Er moet geëxperimenteerd worden of we gaan nooit evolueren.
          - Of de foto nu goed is of niet, ze is zowiezo fantastisch omdat ze origineel is.

Persoonlijke noot,...Ik vind de foto goed.

Ik zit in een fotoclub en wij hebben al etelijke malen deze discutie gevoerd en het is altijd op hetzelfde uitgedraai. Er zijn mensen die vasthouden aan gevestigde ideëen en er zijn er die dit niet doen en ze zullen nooit met elkaar omkunnen. Mijn voorkeur gaat eerder uit naar slechte experimenten dan goede standaardfoto`s

@lennert -> Doe voort hoe je bezig bent.
          Bart - www.bartdr.com for pictures
          Canon 5D Mark II | Canon 40D | EFS 10 - 22 | EF 24 - 105 L | EF 70 - 200 IS L | EF 50 1.4 | Lighting equipment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mutexke Bekijk bericht
            Ik ga hier een paar woorden aan vuil maken. Als kunstliefhebben stel ik het volgende,....

- Er moet geëxperimenteerd worden of we gaan nooit evolueren.
            Sommigen hangen hespen tegen een muur of plafond.
            Is dit vooruitgang?
            Voor sommigen misschien wel. Waarmee ik alleen wil zeggen je hebt experimenteren en je hebt experimenteren. (deze opmerking volledig los van de foto van deze topic).

Comment

weer anders en steengoed

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mutexke Bekijk bericht

- (...)
                - Of de foto nu goed is of niet, ze is zowiezo fantastisch omdat ze origineel is.
                Dus je vind àlle foto's fantastisch?

Het verschil zit 'm waarschijnlijk in de persoonlijke interpretaties van "origineel".
                Zelf vind ik het helemaal geen origineel plaatje. Uiteindelijk is het niet veel meer dan een onderbelicht topless lichaam op een bed. Dat seks uitstraalt, tjah...

Leuk beeld, maar bij mij een te groot "that's it?" gevoel.

Comment

Hum,...dit topic heeft me al zoveel verteld over een hele reeks comment gevers,best interesant!

On topic: interesant en verschillend beeldje Lennert,...laken zie ik niet eens....(20 mensen wezen je hier wel op;...eigenaardig dit wel ook!...
                  misschien beschouwen ze je gewoon als achterlijk en traagsnappend! )

Enjoy!

Grtz, Daniel

Comment

Goede compositie met een uitstekend contrast (ook in textuur) tussen voor- en achtergrond. Het totaalcontrast van de foto geeft goed de sfeer weer.

Comment

Working...
                    X