Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sja.. Fucking HOT!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sja.. Fucking HOT!

Straf seg, 75 posts aan feedback voor een foto met slecht belichting, bizare crop, model niet goed in beeld, ... terwijl er zo veel andere foto's gepost worden die gewoon GEEN posts krijgen, terwijl die posters WEL opstaan om bij te leren.

Bizar gewoon wat voor zever er wordt bijgehaald om toch maar alles goed te praten.
    Maar ja, das zal het effect van de borsten zijn zeker.
    De meeste van jouw reacties zijn gewoon beschamend, je moet het lef maar hebben.

En Lennert, t'is niet omdat JIJ een geile foto wou maken die sex, genot, whatever moest uitbeelden...dat wij die foto zo moeten beoordelen.

Anders gaan er binnenkort mensen onscherpe foto's maken van vogels die half in beeld vliegen, met een grote van 12 pixels...en zeggen dat dit de bedoeling was (dan zijn we mooi klaar met feedbacken).

Als het de bedoeling is om alleen maar positieve kritieken te ontvangen, post dat dan ook even bij de startpost...

Comment

Je zou nogal verschieten hoeveel foto's tegen de regeltjes van de kunst zijn, die echt grootse foto's zijn waar de gemiddelde fotograaf nog niet eens kan van dromen ooit zo'n topfoto te maken.
      Maar beetje tegen de regeltjes wordt nogal vaak gebroken. Licht niet gelijk volgens het boekske, crop niet volgens het boekske en tot zover wordt gekeken. Het feit dat er nog ruimte voorbij de neus is wordt dan makkelijkheidshalve vergeten.

Dit is een plaat die een zeker verhaal oproept en het verhaal ligt in de erotische sferen. Dat de foto waarschijnlijk niet volgens het boekske is, So what.

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thomacetti Bekijk bericht
        Straf seg, 75 posts aan feedback voor een foto met slecht belichting, bizare crop, model niet goed in beeld, ... terwijl er zo veel andere foto's gepost worden die gewoon GEEN posts krijgen, terwijl die posters WEL opstaan om bij te leren.
        Bizarre crop? Slechte belichting? Ooit al eens een in de Vogue gelezen? Vanity Fair, al van gehoord?

En Lennert, t'is niet omdat JIJ een geile foto wou maken die sex, genot, whatever moest uitbeelden...dat wij die foto zo moeten beoordelen.
        Heb ik nergens gezegd. Wees tenminste eerlijk en beschuldig mij niet met dingen die ik nergens schreef/zei.

Anders gaan er binnenkort mensen onscherpe foto's maken van vogels die half in beeld vliegen, met een grote van 12 pixels...en zeggen dat dit de bedoeling was (dan zijn we mooi klaar met feedbacken).
        Als die plaat mij aanspreekt zie ik niet in waarom niet.

Als het de bedoeling is om alleen maar positieve kritieken te ontvangen, post dat dan ook even bij de startpost...
        Dat heb ik ook nergens gezegd. Mijn reactie was op de manier van waarop WilliamG reageerde. Lees de post door, misschien wordt het je dan duidelijk.

Trouwens, als jij je ergert waarom een (imo) afgezaagde plaat, waarvan er 13 in een dozijn zijn, geen reacties krijgt, dan moet je misschien een beetje meer 'outside the box' gaan denken. Als je altijd hetzelfde post, krijg je inderdaad geen reacties meer. Verandering van spijs doet eten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
          .Als je altijd hetzelfde post, krijg je inderdaad geen reacties meer. Verandering van spijs doet eten
          Dit is al de verstandigste zin die hier is uitgesproken.
          Robby
          Minder tijd achter de computer
          Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
            Dit is al de verstandigste zin die hier is uitgesproken.
            Robby
            Thx.
            Maar er moet wel van durven geproefd worden
            En als je het niet lust, spijtig, er is nog een heel buffet hier op BD.
            Maar kwets de kok niet door het rechtstreeks in de vuilbak te kieperen.

Comment

Als je altijd hetzelfde post, krijg je inderdaad geen reacties meer. Verandering van spijs doet eten
              Het gaat niet om altijd hetzelfde (dat heb ik niet geschreven).
              En het gaat er niet om of die foto dan goed of slecht is...je kan namelijk ook andere reacties posten, iets waar de fotograaf echt iets aan heeft.

En veranderen van spijs doet eten, daar ga ik mee akoord !
              Maar dit wil niet zeggen dat ik me alles door m'n strot laat duwen onder het motto 'denk ruim' 'out of the box' of 'creatieve vrijheid'... dit zijn namelijk mooie turbowoorden die vooral dienen om andere zwakheden te verbergen.

Maar dat is MIJN mening hé en voor niet persoonlijk.
              Nog veel succes met het fotograferen, ik heb al mooie foto's gezien van jou en hopelijk krijg ik er nog meer te zien...(en dan zal ik ook mijn mening ventileren)

Comment

Thx.
                Prachtige en correcte allegorie

OT : 'k krijg het warm van de foto ( verd***e en 't is al zo warm)

greetz
                Cheeta
                Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                flickr

Comment

Thx.
                  Het is niet omdat een taart mislukt dat je ze niet kunt opeten. Het is niet omdat de dooier van een spiegelei kapot is dat je ze niet kunt opeten.
                  Een kok komt ook niet het restaurant binnen wanneer hij een klacht heeft ontvangen, om die klant buiten te gooien.. Dat zou een zeer slechte reclame zijn voor dat restaurant. En daar gaat het mij om "de slechte reklame".
                  Robby

Comment

Alvorens iemand het zich afvraagt: ik heb wel degelijk de moeite gedaan om alle posts te lezen...

Hiermee is het dus allemaal begonnen:
                    Oorspronkelijk geplaatst door WilliamG Bekijk bericht
                    sja een mislukte te donkere [haar haar] vwajeuristise foto op onooglijk bedden goed als achtergrond en kijk eens wat een reakties . zou toch wel anders geweest zijn moest ze niet zo een boddy gehad hebben.
                    WilliamG wilde (volgens mij) in al zijn ridderlijkheid aanklagen dat deze foto zoveel (positieve) reacties krijgt doordat er een mooie, naakte vrouw op staat. Hij vond/vindt het geen mooie foto, en meent dus dat de enige reden voor goeie comments is: naakt.

Wat o.a. Robby al zo vaak aangeklaagd heeft is om niet gewoon "mooi", "knap", "wauw" (of hun negatieve tegenhangers) te posten, maar ook te argumenteren, onderbouwen. Zomaar zeggen: ik vind dit een lelijke foto kan niet. Daarentegen is nuttiger: Ik vind dit een lelijke foto, want... (de belichting/beddengoed/pose/crop/... spreekt mij niet zo aan, en had ik eerder 'zo' gedaan...).

Wat hier nu is gebeurd is een foute woordkeuze. Er was wel een beetje argumentatie aanwezig (...te donkere [haar haar] vwajeuristise foto op onooglijk bedden goed als achtergrond...) maar die werd voorgegaan door een waarde-oordeel dat het geen naam heeft.
                    EEN MISLUKTE foto.
                    Dit is ook het enige waar de TS (zoals hij zelf al aangaf: iets te hard) tegenin ging. NIET tegen de onderbouwde argumenten/mening.
                    Je zegt ook niet: dit is niet lekker/dit is lelijk/immigranten zijn profituers/...
                    Je zegt: ik vind dit niet lekker/dit vind ik lelijk/ik vind dat immigranten profiteurs zijn/... en dan liefst met wat argumenten erachteraan.
                    Smaken verschillen, dus het gaat erom wat jij vind, dus schrijf/zeg je dit ook zo.

Het superlatiev van "Wauw" in negatieve zin is "mislukt" of heb ik het verkeerd.
                    Ik zie dat toch anders hoor Robby... Een foto is mislukt als hij niet het beeld weergeeft dat de fotograaf in gedachten had. Dit kan zijn door onscherpte, slechte belichting, onkunde,... Er zijn zeker foto's die je ooit maakte die jij 'mislukt' noemt terwijl anderen ze zelfs boven hun bed zouden hangen. Als jij echter een beeld in je hoofd hebt en je slaagt erin van dat volledig te transponeren naar een foto, dan is die gelukt. Ook al vindt de hele wereld die lelijk, die is gelukt. Als iemand anders dan zegt dat die mislukt is, dan dicht die jou eigenlijk onkunde toe. Ik zou mij ook beledigd voelen...

Communicatie ís niet gemakkelijk. En dan heb ik het niet over schrijfvauden. Een woordje/een toon kan véél veranderen.
                    In dat opzicht was dit een grappige discussie om -achteraf- in één keer door te lezen (en vooral ook lettende op de tijdstippen van de posts )

On topic dan: Het is niet wat ikzelf mooi vind, maar het straalt wél 100% SEX uit. Ik vind het echter ook een verschrikkelijk lelijke dekbedovertrek (wat een woord), die dan nog eens niet wilde meewerken qua plooien ook blijkbaar . De belichting vind 'k wel wat hebben. Had ook graag es mét zo'n nat onderlijfke gezien, waarschijnlijk nóg heter
                    Knap
                    Niet geschoten is altijd mis!

Comment

Het is niet omdat een taart mislukt dat je ze niet kunt opeten. Het is niet omdat de dooier van een spiegelei kapot is dat je ze niet kunt opeten.
                      Een kok komt ook niet het restaurant binnen wanneer hij een klacht heeft ontvangen, om die klant buiten te gooien.. Dat zou een zeer slechte reclame zijn voor dat restaurant. En daar gaat het mij om "de slechte reklame".
                      Robby
                      Je moest eens weten wat er gebeurd met je steak als je ze terugstuurt wegens 'niet goed gebakken'
                      En je hebt gelijk, de ene noemt het mislukt, de andere kunst.

En Thomacetti, ik duw je niks door de strot. Ik vraag om op een respectvolle manier een mening te geven op mijn foto. Negatieve commentaar kan ook respectvol. Dat is het enige waar ik voor pleit.
                      Negatief is niet gelijk aan afbreken en kwetsen. Gebeurd dat laatste toch, dan heb ik liever dat die persoon niet meer op mijn foto's antwoord. Ik kan dat niet afdwingen, ik kan dat vragen. Zoals ik in mijn eerste reactie deed.

En nu zou ik graag het topic willen afsluiten, als de rest ermee akkoord is. Er zijn voor- en tegenstanders, zoals ik verwachtte. Bij sommigen heb ik gevoel losgeweekt dat ik wou bekomen. Bij andere totaal niet. Bedankt voor de tips en reacties die er kwamen.

Grts,

Lennert

Comment

Bedankt voor het mooie slot, Zoomb

Comment

Neem me niet kwalijk iedereen... maar ik amuseer me geweldig bij dit topic.
                          I like it, i like it!
                          Henk
                          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                          (BD1383NL)

Comment

AMEN
                            Robby

Comment

Man man, wat kan het er hier lichtgeraakt aan toe gaan.

De foto: ik ben niet meteen een grote fan, afgesneden handje valt op, wat donker.
                              Maar ik zie wel waarom deze foto als reclamefoto het goed zou doen. Deze foto is indd hot en trekt de aandacht.
                              http://blackletterday.wordpress.com

Comment

Amen, laat dit topic in vrede rusten
                                Robby

Comment

Working...
                                X