Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sja.. Fucking HOT!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sja.. Fucking HOT!

Lennert heeft ons even willen meenemen in de Villa Tinto denk ik en is er dan ook in geslaagd veel emoties los te weken.
    Een foto als sfeerschepping of statement?De kijker kan zijn mening vormen en ventileren...
    Flickr PBase
    Nikon D700 Nikkor 70-300mm Tamron 28-75mm.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
      Amen, laat dit topic in vrede rusten
      Robby
      Wel Robby, jij vecht toch ook door tot de strijd gewonnen is, niet??
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

Comment

Voor ne mislukte foto vind ik deze toch wel serieus goed!
        ik begrijp waarom hij niet in de prullemand is beland
        No rules. Great shots.
        -

Comment

Ik ben zijn naam vergeten.. Maar ik ben nog altijd aan het wachten op een comment van die kerel die altijd textboek antwoorden geeft uit een fotografie handboek uit 1952 ofzo :-)
          poof

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk bericht
            Ik ben zijn naam vergeten.. Maar ik ben nog altijd aan het wachten op een comment van die kerel die altijd textboek antwoorden geeft uit een fotografie handboek uit 1952 ofzo :-)
            Henri - kodachrome?

Als je hem bedoelt... ik vind zijn comments altijd heel to the point. Weliswaar heel technisch vol moeilijke woorden, maar wel vaak met een kern van waarheid.
            Best leerzaam trouwens.
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Deze plaat spreekt mij helemaal niet aan, ik kan er ook niet aan doen he.
              Wel goed voor Lennert dat hij iets anders probeert. Dus laat je niet afschrikken
              om verder te experimenteren.

Comment

Moet hier dikwijls lachen op BD en moet dan altijd hetzelfde denken: 'Maar goed dat vroeger BD nog niet bestond, of Anton Corbijn zou gefrustreerd zijn camera aan de wilgen gehangen hebben, wegens te donkere foto's, die onscherp zijn én met zware korrel....' :-)

Misschien moet er een rubriek bijkomen? 'Showcase - Technisch Correcte Foto's' of zoiets
                www.YourConcertShots.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk bericht
                  'Maar goed dat vroeger BD nog niet bestond, of Anton Corbijn zou gefrustreerd zijn camera aan de wilgen gehangen hebben, wegens te donkere foto's, die onscherp zijn én met zware korrel....'
                  Nee hoor, Anton Corbijn zou gewoon naar 1X.com gevlucht zijn.
                  Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

OT: Herkenbaar, mooi plaatje en eens wat anders van onze Lennert...

Ik vroeg mij gelijk af hoe jij vorige week in mijn slaapkamer beland bent...

En ja, naar aanleiding van alle posts heb ik mijn beddegoed maar weggedaan

Groeten

Mipstoo

Comment

• Re: Sja.. Fucking HOT!

Oorspronkelijk geplaatst door mipstoo Bekijk bericht

En ja, naar aanleiding van alle posts heb ik mijn beddegoed maar weggedaan

Groeten

Mipstoo

Je hebt toch je mama laten liggen
                      Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                      flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
                        Je hebt toch je mama laten liggen
                        Die ziet er nog beter uit

Comment

Knappe plaat. Ik kreeg spontaan een Dirk Braeckman gevoel.

Als al die vermeende techneuten nu eens het boek "Belgische fotografen 1840 - 2005" van het fotomuseum Provincie Antwerpen | Ludion (ISBN: 90-5544-556-8) eens door nemen en dan hun mening over fotografie daar op loslaten, hoeveel van de pagina's worden er dan uit het boek gelaten?

Misschien eens een topic starten met een fotoboek bespreking. Zolas een leesclub maar dan over een fotoboek.
                          Flickr één
                          Flickr two

Comment

Ik vind hem niet mislukt. Ik vind hem gewoon niet gelukt

Mvg,
                            Frederic

Comment

Wil me niet mengen in de heftige discussies .
                              Nu , kleur is voor wie mij kent niet mijn ding .
                              Graag had ik eens een update gezien , ala je laatste plaatsing : zilver.
                              Persoonlijk denk ik dat deze dan veel beter tot zijn recht (zou) komen , oa de lakens/sprei waar velen zo over vallen en andere kleine zaken zijn dan ook soberder.
                              Dus Lennert , als je nog eens tijd hebt en het ziet zitten , graag eens een update.

En , laat je niet kisten , van kritiek word je groot en zolang ze over je schrijven leef je.
                              Fotografische groeten
                              Patrick

Comment

Tja..

De bedoeling is wel koosjer, maar uitvoering is niet helemaal erop vind ik.
                                Zwoel sfeer ok, maar de witte oma-stof eronder koelt het plaatje beetje af, en het model zweet iéts te weinig om een broeirige hotelkamer-sfeer uit te beelden. Ik mis zweetpareltjes.

En de onderbelichting snap ik wel, maar het maakt de foto minder mooi voor de ogen. Misschien beter geweest om gewoon te wachten tot schemering of nacht en dus met natuurlijke onderbelichting te werken
                                Verder... zo'n mooi model zo leggen is natuurlijk niet bijster moeilijk om aan seks te linken.
                                Ik had het persoonlijk nog wat vulgairder gemaakt, wat tissues ernaast of andere accessoires die weinig tonen maar veel suggereren.

Nog een tip: als je zelf een foto post en je vind em zelf al hot en heet, wees dan
                                niet verwonderd dat dit als een rode lap op een stier is voor sommige commentatoren, of in het verkeerde keelgat schiet. Onbescheidenheid wordt hier hard afgestraft. (persoonlijk vind ik valse bescheidenheid nog 1000x erger, maar ok)

Comment

Working...
                                X