Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sja.. Fucking HOT!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sja.. Fucking HOT!

Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
    Als ik nieuw ben op een forum en dat kan eender welk forum zijn dan kijk ik toch wel eerst even de kat uit de boom (of gaat dat tegenwoordig anders)
    Ik ben dan ook meer van het gezapige en opgewekte type... optimist tot in de kist (mochten er meer van zijn)
    In je stukje hierboven pleit je terecht voor soepelheid en verdraagzaamheid.
    Het zou mooi zijn, als dit van alle kanten de norm zou zijn

Comment

Er zijn al veel postings geweest van Lennert waar ik van dacht, wooow dat wil ik ook kunnen.
      Deze posting echter doet me niets (persoonlijk), ik vind er niks "hot" aan. Wat vind ik niet "hot"? Het hele plaatje zegt mij heel weinig. Ook al is het de bedoeling geweest van er van te maken wat er van gemaakt is.
      Mijn minpunten: te donker, afgesneden hand, houding, geen (duidelijk) gezicht.
      Doet me eerder denken aan een advertentie in de zin van " xxxxx ontvangt, zie foto..." sorry, maar zo zie ik het.
      Verder zoals gezegd zou ik maar wat graag foto's kunnen maken zoals je er hier al hebt weggezet (o.a. hair, collin, sofie....)

effe off topic: wel een lekker hot body
      Nikon D200- 18-200 VR --- 50mm 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
        In je stukje hierboven pleit je terecht voor soepelheid en verdraagzaamheid.
        Het zou mooi zijn, als dit van alle kanten de norm zou zijn
        Tja wat zou de wereld mooi zijn (of saai) moest dit waar zijn.
        Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Niet zo donker en het model haar hoofd wat meer naar de camera gedraaid en ze ging voor mij beter geweest zijn.
          Het bloemetjesmotief vind ik niet storend, de donkere stukken op de foto wel (zie hoofd)

Gotta love the controverse here on BD
          http://www.melissavanbelle.be

Comment

Zou het misschien komen omdat WilliamG een nieuwkomer (amper een paar postings) is en hier dadelijk met grote trom wat keet komt schoppen?
            Ik zou er ook niet vrolijk van worden eerlijk gezegd. Mijn gedacht zou dan dadelijk zijn van "kerel bewijs zelf eens eerst iets voordat je van deze commentaar post"

Tussen haakjes, dit is een veronderstelling hé

Hans
            je veronderstelling klopt als een bus en niet enkel voor nieuwkomers. Maar zelf hoor ik ook nog bij de nieuwkomers. Ik kijk dus meer dan dat ik reageer !!

Wat de foto betreft..........i.m.o. geslaagd, je weekt reacties los en dat is toch de bedoeling van je werk of heb ik het fout?
            EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
            https://sites.google.com/view/pdh65/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jupilleke Bekijk bericht
              Er zijn al veel postings geweest van Lennert waar ik van dacht, wooow dat wil ik ook kunnen.
              Deze posting echter doet me niets (persoonlijk), ik vind er niks "hot" aan. Wat vind ik niet "hot"? Het hele plaatje zegt mij heel weinig. Ook al is het de bedoeling geweest van er van te maken wat er van gemaakt is.
              Mijn minpunten: te donker, afgesneden hand, houding, geen (duidelijk) gezicht.
              Doet me eerder denken aan een advertentie in de zin van " xxxxx ontvangt, zie foto..." sorry, maar zo zie ik het.
              Je moet je niet excuseren, even goeie vrienden
              Over smaak valt er echt niet te twisten. De ene vind iets super, de andere doet het niks, is toch normaal?

Oorspronkelijk geplaatst door jupilleke Bekijk bericht
              Verder zoals gezegd zou ik maar wat graag foto's kunnen maken zoals je er hier al hebt weggezet (o.a. hair, collin, sofie....)
              Dat is volgens mij wel een heel ander soort fotografie. Vind ik ook plezant hoor

Nb: Ik heb er moeite mee als iemand zegt: "Dit IS xxxx ontvangt, zie foto".
              Ik heb er géén moeite mee als iemand zegt: "Ik vind dit xxxx ontvang, zie foto", of "het geeft mij zo'n gevoel".
              Inhoudelijk zie ik hier een groot verschil. Het is niet omdat iemand een mening over iets heeft, dat het per definitie zo is. Maar het is misschien een beetje muggenziften.
              Last edited by Lennert; 6 augustus 2009, 14:32.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                meer dan 70.000.)(
                grt,bouk
                EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                https://sites.google.com/view/pdh65/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VincentBxl Bekijk bericht
                  Superlatieven (Waauw en Yuk), evenals een uitgesproken mening of zelfs een verhitte discussie, vind ik nog altijd minder erg dan moderatoren zover proberen te krijgen bepaalde mensen van het forum te keilen!

Maar dit is slechts mijn ongezouten mening.

OT: Een passende gelaatsexpressie zou de foto wellicht 'beter' gemaakt hebben in mijn ogen. Iemand zei ook iets over de plooien van het linnen die loodrecht staan op het model. Dit had goed geweest had het model haar vingers in het linnen geklauwd. Cadrage lijkt me ook wat krap. Maar dat laat die niet weg dat de foto fucking hot is

V.
                  Wie heeft er gesproken om Lennert buiten te keilen. Sancties kunnen ook progressief gebeuren. Iemand mag 100% gelijk hebben dan past het nog altijd niet dat men zo reageerd. Daar zijn PM voor, om elkaar eens goed de bak vol te schelden.
                  Bd kan deze comments best missen. Dat is mijn mening;
                  Minder tijd achter de computer
                  Is meer tijd achter de camera

Comment

"kerel bewijs zelf eens eerst iets voordat je van deze commentaar post"
                    Hans, sorry, maar dit is nu net iets wat een moderator niet moet zeggen. Het komt erop neer dat iemand zijn mening niet mag geven als hij zich niet bewezen heeft...
                    Goed / niet goed, je vind er iets aan of je vind er niets aan... het blijven meningen. Wie op een forum post vraagt om meningen, en gezien iedereen zijn mening mag geven, mag dit dus m.i. ook iemand die zich niet bewezen heeft.
                    Bovendien is het voor een stuk waarheid wat hij zegt... het model maakt deze foto voor een stuk "fucking hot". Dat kan toch niemand onderkennen. De keuze van het model is ook een keuze van de fotograaf. Zij is het onderwerp van de foto, een deel van het verhaal. Hier is dit model heel goed gekozen. De sfeer die de fotograaf er rond creëert door de belichting en de omgeving is hier ook goed gekozen. M.a.w. 't is soms de manier waarop iets verwoord wordt die niet gepast is, en geschreven teksten worden heel vaak verkeerd gelezen.

Comment

Hier kan ik lang naar blijven kijken

Jakke
                      Canon en glas
                      www.jakke16.be

Comment

Allee alle beginners, mensen die deze foto's zelf niet kunnen maken, weg van het forum
                        jullie hebben hier niets te zoeken.
                        "EN TOEN STOND LENNERT ALLEEN OP HET FORUM"
                        Monica, dit komt dan uit de mond van de MODERATOR. Dat is nog 1000 keer erger dan het comment van Lennert.
                        Dit is de reden dat het allemaal zo ver is kunnen komen.
                        Robby

Comment

Robby, misschien bedoelde ik wel dit?
                          "Dit is vervuiling van de ergste soort. Je houd het niet voor mogelijk. Dit kan niet meer.
                          Hier maak je BD kapot mee met zulke commentaren en hopelijk komen er sancties"
                          www.YourConcertShots.com

Comment

AH, Robby, zie nu op je avatar dat je een boefer bent, dat verklaart veel :-)
                            No offence...
                            www.YourConcertShots.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk bericht
                              AH, Robby, zie nu op je avatar dat je een boefer bent, dat verklaart veel :-)
                              No offence...
                              Kijk eerst eens wat een "Boefer" is.
                              Ook dit soort van comments is "NOT DONE"

Robby, misschien bedoelde ik wel dit?
                              "Dit is vervuiling van de ergste soort. Je houd het niet voor mogelijk. Dit kan niet meer.
                              Hier maak je BD kapot mee met zulke commentaren en hopelijk komen er sancties"

Dit gaat niet over de foto maar over het comment

Robby

Comment

Als ik nieuw ben op een forum en dat kan eender welk forum zijn dan kijk ik toch wel eerst even de kat uit de boom (of gaat dat tegenwoordig anders)
                                awel ,ik lees hier al meer als ander half jaar mee hoor en mijn vriendin is zelfs betalend lid (nog) dus ik weet well hoe t hier gaat

[QUOTE=CH Photography]De tijd dat er gecensureerd en geband werd met de vleet door machtgeile Mods is al een tijdje voorbij hoor../QUOTE]met twee maten meten is hier ( nog steeds) het problem . ts noemt mij een rotte appel en daar op reageer ik van hem een zure druif te noemen. maar dat word door jou verwijdert vanwege off topic. vervolgens volgt nog een pagina meer ot dat wel mag blijven staan . kijk ook eens je laatse zin in #55 . u moest u schamen . soit, ik ga iets anders doen.

on topic: geweldige geile foto !

Comment

Working...
                                X