Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sja.. Fucking HOT!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sja.. Fucking HOT!

lol...ik denken dat je een prof bent. Je hebt ook niet de minste modellen voor je lens en weet het nodige van fotografie en bewerking, vandaar dat ik daar vanuit ging.
    Ik begrijp je volledig...we zitten inmiddels BIJNA op de zelfde golflengte. Maar als iemand zegt: voor mij is dit een mislukte foto...is dat geen respect hebben voor de fotograaf. Ik kijk veel naar het werk van beroemde fotografen: vind vaak veel mooi...maar soms denk ik ook wel eens: die komt bij mij totaal mislukt over.
    Beginners in de beginnershoek hebben het harder te verduren hoor, dat verzeker ik je
    PEACE mensen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arttriq Bekijk bericht
      Man man, u probeert mij te respecteren maar begint al meteen mijn ouders door het slijk te halen. Heeft u dat inderdaad zo van uw ouders geleerd?
      Je hebt gelijk, je ouders hebben hier niks mee te maken. Excuses daarvoor.
      De quote die je maakte was echter niet heel juist. De conclusie toch niet.

Vrijheid van meningsuiting is inderdaad een heel ander ding, maar dat heeft hier totaal niets mee van doen, heeft u dat ook zo van uw ouders geleerd of is hier uw opleiding te kort geschoten? Volgens mij zit u gewoon niet lekker in uw vel.
      Ik zit wel goed in mijn vel, maar ik ga blijkbaar soms toch moeten leren wat 'opgefokte' reacties in te slikken. Wat trouwens helemaal niet wil zeggen dat ik niet 200% achter mijn plaat en mening sta.

Ik heb geen commetaar gegeven op uw foto alleen op uw opgefokte reacties, deze zijn totaal niet nodig. Als je niet geïntresseert bent in de mening van een ander en alleen uw eigen foto zo enorm hot en whatever vindt tsja waarom plaatst u ze dan hier op het forum? Print lekker uw foto op A0 en hang hem aan uw muur. Of zit u naar complimentjes te vissen voor deze het is geen vlees het is geen vis opname?
      Ik ben wél geïnteresseerd in de mening van een ander. Zoals ik al x aantal keer heb gezegd. "Mislukt" en ondoordachte 'kritiek' vind ik niet kunnen. Zoals ik zei mag een plaat je niet aanstaan, om ze daarvoor in de vuilbak te smijten vind ik erover.
      Trouwens, ik heb nog nooit een foto van mezelf afgeprint. Beetje erg misschien, zou ik meer moeten doen.

U beweert zo veel verstand te hebben van beauty-opnames et cetera dan is dit toch niet echt een hot shot voor de connaisseur!
      Waar heb ik gezegd dat dit een beautyshot is?
      Ik zei (tussen de regels): Als ik zou willen dat dit een beautyshot zou zijn, had ik wel een andere belichting/instelling/bewerking gekozen. In deze plaat wou ik sex, warmte, zweet, genot, .. en IMO ben ik daarin geslaagd. Vind iemand van niet, geen probleem, ikzelf ben er wel fier op.

Any way u heeft in ieder geval plezier beleeft aan uw fotografie en dat lijkt mij het belangrijkste.
      JA! En dat is voor mij idd het belangrijkst. We hebben een geweldige namiddag beleefd, ziek gelachen, zot gedaan, de aap uitgehangen, het klikte direct. Dat is een van de fijne dingen als je modelfotografie als hobby hebt; soms worden modellen vrienden.

Alez, ik ga slapen.. geniet van de foto, of niet.

Comment

Robby, dat is ook steeds de reden waarom ik blijf pleiten voor een andere indeling voor deze categorie.
        Het is iemands goed recht zulke titels te gebruiken en het is fotografen hun goed recht om veel naakt te plaatsen.
        Maar mijn hart ligt bij het fotograferen van kinderen....en moet dus mijn kinderfoto's tussen de 16+ foto's plaatsen Op de een of andere manier voelt dat toch niet echt comfortabel aan. (er zijn overigens 10talle mensen op BD die bijna alleen kinderen fotograferen en daar graag een subcategorie voor zouden zien)

De foto van mijn dochtertje van 7 staat hier tussen 16+ topics ARGHHH

Comment

[QUOTE=Lennert;2353146]vind ik

Lennert,

Door nu boven alles te tonen valt een stuk spanning weg.

Cliché > doe ze een topje aan zonder mouwen à la zo'n wit onderlijfje dat je
          even onder de kraan hebt gehouden (nat dus).
          En dan nog eventueel een andere houding.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Over sommige apen die hier op BD comments posten spreek ik me niet meer over uit... Dus direct maar OT :-)

lennert, dit is naar mijn mening echt 1 van je mindere foto's..
            En echt alleen maar door het beddengoed..

Ze is echt hot.. De pose.. De sfeer.. Alles.. Maar het beddengoed haalt het echt naar beneden..

Enja trek u van de rest niks aan.. Kijk naar uw foto's in het algemeen.. En naar die van hun.. En we zijn uitgepraat
            poof

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Lennert,

Door nu boven alles te tonen valt een stuk spanning weg.

Cliché > doe ze een topje aan zonder mouwen à la zo'n wit onderlijfje dat je
              even onder de kraan hebt gehouden (nat dus).
              En dan nog eventueel een andere houding.
              Yes, dat zou het ook hebben gedaan
              Vind hier de spanning niet echt wegvallen door de sfeer die er imo nog inzit. Donker, zweterig, zwoel. Denk trouwens dat dit een van mijn enige platen is waar je onbedekt naakt ziet. Maar snap zeker wat je bedoeld!

Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk bericht
              lennert, dit is naar mijn mening echt 1 van je mindere foto's..
              En echt alleen maar door het beddengoed..

Ze is echt hot.. De pose.. De sfeer.. Alles.. Maar het beddengoed haalt het echt naar beneden..
              Ja, beddengoed lag er nu eenmaal
              Vind het eerlijk gezegd wel passen met hetgene wat de plaat brengt. Beetje motel-toestanden?
              Thanks vr de input

Comment

Ik ben toch even langer blijven kijken, ik ben ook even aan het lezen geweest...
                Eén dingetje is zeker... leg de bomma daar en je houdt niets over van deze foto en er stond nu al een boek aan commentaren. Maar de bomma ligt er niet, maar er ligt een zweterige jongedame, waarbij het lijkt alsof ze door de lamp, die er boven hangt, belicht is (kan dus ook zo zijn), op een bed, met een laken met een goedkoop motiefje. De foto heeft inderdaad het sfeertje van een goedkoop motelletje (de bikini is dan weer niet van de goedkoopste, en of dit dan passend gekozen is, laat ik in het midden). De warmte is voelbaar, de compo vind ik goed gekozen, waarbij wat deze foto zwoeler maakt, duidelijk geaccentueerd wordt. De verschillende richtingen van de plooien in het laken storen toch ietwat, maar verder vind ik dit een sfeervol geslaagd beeld.

Comment

Om eerlijk te zijn dacht ik bij eerst zien van de foto : prachtig, maar 'goedkoop'. Daarmee bedoel ik dat een mooi topless model + de gekozen titel bijna automatisch zorgen voor de nodige hits & lovende reacties.

Bij het lezen van de verhitte discussie heb ik onmiddellijk, misschien wel als enigste(?), even de tijd genomen om de portfolio van de TS te bekijken. Dan zie je dat Lennert de klassieke beauty-shot wel duidelijk onder de knie heeft. Na het herbekijken van de plaat merk ik op dat wat er "fout" is, net bijdraagt tot de kracht van deze foto. Het model lijkt ontzettend bereikbaar, dankzij de platte flits, fletse lakens, gebrek aan detail in shaduwen, kreuken in het laken en het afgesneden handje. Mijn gevoel brengt me onmiddellijk naar een hete zomerliefde en een snapshot in bed met een wegwerptoestelletje of gsm, net na een hete vrijpartij.

Een fotograaf is geen engineur maar een kunstenaar, hier bij BD gaat dit bij sommigen soms verloren.. techniek moet onderdoen voor gevoel, niet andersom. Ik denk dat ik de opzet van de TS vat en ik vind de plaat fantastisch. Heerlijk heet! Kan, althans voor mij, onmiddellijk in een "boekske" als reclame voor Björn Borg.

Michiel.
                  Last edited by MichielBrugge; 6 augustus 2009, 07:21. Reden: tikfout
                  Canon R | Leica Q
                  EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
                  Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes
                  [/COLOR]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MichielBrugge Bekijk bericht
                    Kan, althans voor mij, onmmiddellijk in een "boekske" als reclame voor Björn Borg.
                    Dit is ook mijn gedacht. Mijn aandacht ging rechtuit naar dat mooie slipje (en niet naar het 'hete' aspect, maar das dan misschien omdat ik gewoon vrouw ben... )
                    Voor de rest kan ik me ook wel vinden in de mening van Michiel.
                    Al doende leert men...

Flickr

Comment

Lennert ben je afgekoeld? Nadat je deze shoot hebt gedaan
                      Ik vind het zeker mooi deze opname.
                      Het is net of deze dame ergens op een goedkoper hotel in Cuba ergens op een kamertje ligt..Ik had nog een beetje silhouet van een ventilator willen zien op haar lichaam en eventueel wat extra zweetdruppeltjes dan had mijn gevoel compleet geweest..
                      Ik weet niets van modellen fotgrafie en zal me daar ook nooit kunnen over uitspreken maar deze opname vind ik gewoon goed en niet meer of minder..
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Knappe foto. Roept herinneringen op maar das censuur

Het feit dat deze foto zo herinneringen of emoties losmaakt (bij sommige mensen) zorgt ervoor dat hij geslaagd is. Een bepaalde achtergrond, al dan niet correcte belichting, zogenaamde technische perfectie doet er dan toch niet toe?

Al dikwijls foto's van jou hier gezien, één woord => respect

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MichielBrugge Bekijk bericht
                          Om eerlijk te zijn dacht ik bij eerst zien van de foto : prachtig, maar 'goedkoop'. Daarmee bedoel ik dat een mooi topless model + de gekozen titel bijna automatisch zorgen voor de nodige hits & lovende reacties.

Bij het lezen van de verhitte discussie heb ik onmiddellijk, misschien wel als enigste(?), even de tijd genomen om de portfolio van de TS te bekijken. Dan zie je dat Lennert de klassieke beauty-shot wel duidelijk onder de knie heeft. Na het herbekijken van de plaat merk ik op dat wat er "fout" is, net bijdraagt tot de kracht van deze foto. Het model lijkt ontzettend bereikbaar, dankzij de platte flits, fletse lakens, gebrek aan detail in shaduwen, kreuken in het laken en het afgesneden handje. Mijn gevoel brengt me onmiddellijk naar een hete zomerliefde en een snapshot in bed met een wegwerptoestelletje of gsm, net na een hete vrijpartij.

Een fotograaf is geen engineur maar een kunstenaar, hier bij BD gaat dit bij sommigen soms verloren.. techniek moet onderdoen voor gevoel, niet andersom. Ik denk dat ik de opzet van de TS vat en ik vind de plaat fantastisch. Heerlijk heet! Kan, althans voor mij, onmiddellijk in een "boekske" als reclame voor Björn Borg.

Michiel.
                          En hiermee is alles gezegd. Way to go Lennert
                          My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Very nice!

Greetings,
                            Schanske

Comment

Ik vind het geen mislukt of taboeplaatje, en ook het beddegoed stoort me niet.

alleen vind ik het fotografisch een plaatje van dertien in een dozijn, sorry hoor.

Comment

Pfew... na alles gelezen te hebben en Lennerts werk wat te kennen:

Het zwart van de haren is toegelopen, ja. Het beddegoed is aftands, ja. MAARRR... de sfeer die Lennert wilde ophalen zit gewoon raak, ook DANKZIJ dat beddegoed! Natuurlijk dat dit met de bomma niet zo'n goede foto zou zijn, maar met de bomma wil ik ook niet in die sfeer zitten ;-). De knappe jongedame bouwt de sfeer mee op, net zoals het laken en de belichting. Deze foto zie ik zo recht als advertentie voor dat onderbroekenmerk.
                                De beste foto's zijn vaak technisch niet perfect, want technisch perfect is vaak steriel. Een foto moet een gevoel en een sfeer opwekken. Dit is compleet gelukt met deze opname, naaktfotografie zonder ook maar één moment vulgair te zijn. Als Lennert dan ook nog eens bewust met fotografische technieken voor deze belichting gekozen heeft, dan kan ik enkel zeggen: respect. Knap gedaan. En daar had je de uitdagende titel niet voor nodig, de foto bewijst zichzelf.

Neemt niet weg dat de teentjes soms wat korter mochten zijn hier op het forum en de commentaren wat meer onderbouwd ;-) . Prettige dag allemaal!!
                                Canon Eos 450D
                                Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
                                Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM

Comment

Working...
                                X